časť 8. jediné dievča v partii chalanov?

1K 14 0
                                    

„Len niečo mi tu nesedí" poznamenal. Zvrštila som obočie. „Ako to, že ty si mi ešte nepodľahla? To mi nesedí" uškrnul sa. Ruky som si prekrížila cez prsia a zamračene na neho pozerala.

„Kréten" podotkla som. Len sa zasmial. Svoj pohľad presunul dole nižšie. Díval sa tam hodnú chvíľu. Nechápala som na čo sa tak dlho díva. Potom som si to všimla. Moja pižamka. Over-size tričko a nohavičky. Úžasný výber vecí na spanie.

Odskočila som od neho. On sa ale postavil a mieril ku mne. Cúvala som. No narazila som na stenu. Ako inak. Bol už u mňa. Oprel ma o stenu a rukami sa oprel o stenu.

„Pamätaj, že môžeš odo mňa ako koľvek utekať, ale raz so mnou skončíš v posteli" pozrel sa mi do očí. No ja som sa pozerala inam. Len som sa zasmiala a odsotila ho od seba. „Nefandi si... Myslíš si, že s tebou skočím do postele aj keď dobre viem ako to dopadne? Asi ťažko" prevrátila som očami a presunula sa k posteli. Sadla som si na posteľ a pozerala na neho.

Od steny prešiel ku mne. Postavil sa priamo predo mňa. Kľakol si ku mne a pozrel sa mi do očí. Prišiel ku mne bližšie. Zrýchlil sa tep môjho srdca. Ruku presunul na moje lýtko. Len som podvihla obočie. Rukou chodil hore-dole po mojom lýtku. Presúva sa na moje stehno. Ruku som mu ale odstrčila.

„Chceš ma vzrušiť?" zasmiala som sa. On sa postavil a ľahol si za mňa na chrbát. „Ešte chvíľu a si so mnou v posteli"

„Jasné. Nefandi si. Inak ak si si nevšimol sme v posteli ale nechám to tak" mykla som plecami. Len sa zasmial. „Ty si ešte nikdy nikoho asi nevzrušila, čo?" uchechtol sa. Len som prevrátila očami.

„A to ty s kade môžeš vedieť? Teba áno" zasmiala som sa. „Mňa? Nikdy" popieral. Len som prevrátila očami a postavila sa. Prešla som na druhú stranu postele a ľahla si. Otočila som sa k nemu tvárou. Prikryla som sa perinou a pozerala na neho.

Aj on sa mi otočil tvárou. Padali mu vlasi do očí. Už som to nevydržala a musela mu ich napraviť. Len sa na mňa milo a nevinne usmial. V tom ale naše pery spojil...
***
Zobudil ma ten príšerný zvuk budíka. Buchla som po ňom a tým som ho umlčala. Neochotne som sa postavila a prešla do kúpeľne. Keď som sa videla v zrkadle, zľakla som sa samej seba a to doslova. Hygiena a tak...

Zo skrine som si vybrala čierne roztrhané kraťase a krémovo-hnedé crop-topové tielko. Zišla som dole kde ako vždy nikto nebol. Zobrala som si čokoládovú buchtu, ktorú mi kúpila mama. Zobrala som si veci a obula si biele tenisky. Vyrazila som do školy a onedlho som stála pred školou.

Zaujímavé. Prišla som v čas. Čakala som ešte na Vic. Keď v tom ma niekto zatiahol dnu do školy. Bol to Cooper.

„Kamo, ty si iná liga!" poznamenal. Nechápavo som na neho pozerala, zatiaľ čo on sa na mňa len uškŕňal. Nechápala som čo tým myslí. „Že ty si spala s Paytonom!" šepol. Udivene som sa na neho pozrela. Odstúpila som a začala sa smiať.

„Pre Boha! To ťa ako napadlo?" spýtala som sa zo smiechom. Zabudla som spomenúť, že Cooper je môj kamoš a Paytonov najlepší kamoš.

„Pozri" podal mi jeho mobil kde bola fotka pred barom. Takže prvý človek, ktorý zistil, kto to naozaj je na tej fotke spolu so mnou. Fotku som si poriadne prehliadla (ako keby som ju už nevidela stý krát) a vrátila mu mobil. Zatiahla som ho do rohu aby nás nikto nepočul.

„Počúvaj! Medzi nami nič nieje! A ani nikdy nebude! Nespali sme spolu" vysvetlila som mu to. Cooper len podvihol obočie. Neveril mi veľmi v tomto asi.

„S kým, že si to nespala?" ozval sa chlapčenský hlas za mnou. Hneď som spoznala ten dokonalý hlas. „S tebou" obrátila som sa na neho. Payton len zvrštila obočie. Ani sa mu nečudujem.

Aj z nenávisti môže vzniknúť láska Where stories live. Discover now