časť 11. kúpanie s chalanmi

1K 14 0
                                    

„Cicinka. Mohla si tu pri mne ostať. Páčila si sa mi” slizky sa usmial Jordan. Len som prevrátila očami a chytila sa kľučky. Payton si toho všimol. Položil si jeho ruku na moje stehno a usmial sa na mňa.

Jeho dotyk mi nevadil. A to hovorím nerada! Chcela som aby sa ma dotkol! Chcela som cítiť jeho ruku na mojom stehne! Chcela!

To ma desilo najviac! Nenávidím sa za to. No, ale chvalabohu ma z môjho opätovného rozmýšľania vytrhol Jay. Ďakujem!

„A sme tu!” natešene zakričal. David  a on boli asi veľmi dobrý kamoši, keď nám vybavil párty v tomto obrovskom dome!

Bol to naozaj úžasný veľký dom. Vyzerá to tak, že David si naplno užíva luxus.

Ešte sme stáli na parkovisku a čakali na tých štyroch prispatých chalanov. Samozrejme, že len vtipkujem. Cooper je pri jazde autom opatrný.
***
Čakali sme na nich už 10 minút a oni nikde.

Nate už na to nemal nervy a zavolal Joshovy.

„Josh! Kde kurwa ste?!” zakričal do telefónu. Následne mu Josh niečo povedal. Nerozumela som mu. Zrazu sa Nate zatváril ako debil. Potom povedal už len „Aha... Dobre. Sorry bro” a zložil.

„No kde sú?” spýtal sa Jordan.

„Vraj sú už tam” povedal Nate a všetci sa začali smiať. Nate nikdy nechodil pomali na aute ale vyzerá to tak, že Cooper bol teraz lepší. To bolo asi za to, že sa minule Cooperovy smail za to, že chodí pomali.

Uznávam, že s týmito chalanmi je sranda. Myslela som si, že to bude s nimi pohroma, ale s nimi sa zabávam tak ako s nikým pred tým!

Vošli sme dnu a dnu už bolo veľa ľudí. Hlasná hudba, alkohol, cigarety, dokonca tu mal aj DJ!! Dievčatá tú tancovali okolo chalanov. Vonku bazén. Tak toto je naozaj luxus!

Pretreli sme sa pravdepodobne do kuchyne. Tam stál chalan a okolo neho nijaké štetky. Hneď si ma všimli keď som tam prišla s chalanmi. Už teraz ich neznášam.

„Ježiši Kriste Pane! Neila vidíš kto tu je?!” zapišťala. To bolo na mňa? Alebo? Nemyslím si. Hneď sa rozbehli k chalanom. Mňa od nich odstrčili. No, ale tý čo ma poznajú vedia, že ja sa nenechám! Jednu s nich som odstrčila od Paytona a postavila sa priamo pred ňu.

„Hej! Akože kto si myslíš, že si?!” zavrčala namyslená blondínka. Prehliadla som sa a odpovedala jej.

„Viem, že niesom taká štetka ako ty” založila som si ruky na prsiach. Len prevrátila očami a odišla. Tak isto ako jej kamoška. Tá jej kamoška vyzerala byť ešte v pohode.

„Hmm... Ale koho mi to tu nesiete. Ako sa voláš kráska?” podišiel ku mne David. No fuj!

„Na to môžeš rovno zabudnúť, že ju budeš mať” povedal Jordan. No ale pokračoval. „ju už má Payton a Cooper” prevrátil očami. Len som do neho drgla.

„Ale naša žiarlivka” zasmiala som sa. Všimla som si, že tu Payton a Cooper chýbajú. No nie! Dúfam, že ma tu nenechajú samú! Hneď som vytiahla mobil a začala písať Cooperovy. Samozrejme som odišla vonku. Von skoro nikto nebol. Odišla som ďalej od ľudí, do tmavej časti.

Do riti kde si?!

Nečakala som tak dlho kým mi odpíše.

Cooper: Soráč, len som išiel medzi ľudí no.

A kde je Payton??

Pov Cooper:
Neodpovedal som jej kde je Payton. Načo? Je so mnou.

Aj z nenávisti môže vzniknúť láska Where stories live. Discover now