časť 17. svadba

901 12 0
                                    

„Má ma rád. Sám prišiel za mnou s prozbou, aby som na tebe dohliadol” aj on mykol plecami.

„Tak to si potom výnimočný! Môj otec nemá rád, len tak nijakého chalana, alebo niekoho s kým sa bavím”

„Ja som výnimočný” pohŕdavo sa usmial a pobúchal sa päsťou po hrudi. Musela som sa na ňom zasmiať. Ten má ale ego.

Ešte chvíľu sme sa rozprávali a potom sme sa už rozhodli ísť spať.

„A Payton?” otočila som sa na neho. „No?” otočil sa aj on mojím smerom.

„Ďakujem” usmiala som sa na neho a objala ho. Chcela som sa odtiahnuť, ale nechcel ma pustiť.

„Prosím... Je to naša posledná noc” zafňukal a zaboril si hlavu do mojich vlasov. Nechala som to tak a zaspala.
***
Ráno. Prekliate, daždivé ráno. Ako už asi viete... Dážď...

Rýchlo som sa postavila a budila chalanov. Všetky veci sme rýchlo pobrali dnu. Chalani si nasadali do svojich áut a odišli. Ja a Payton sme išli ku mne. Nič zaujímavé sa nedialo...

Skoro som zabudla. Ešte sme upratovali. Hodne upratovali.
***
Počuli sme buchnitie dvier... Sú doma...

„Sme doma!” zakričala mama. Objala vošli do obývačky a udivene pozerali. Ja a Payton v jednej miestnosti bez kriku, alebo niečoho rozbitého. Musel to byť pre nich šok!

„Tak Payton... Urobil si niečo mojej dcére?” hneď začal otec. Payton na sucho prehltol.

„Otec! Payton bol fajn. Staral sa o mňa a ochraňoval ma. Neboj... Nič s ním nemám a ani mať nebudem... Hovorila som, že mám niekoho iného” ako som to dopovedala, tak sa na mňa otec s Paytonom vystrašene pozreli. Čo som povedala?

Pov Payton:
Ona niekoho má? To by ma zaujímalo koho...

„Tak ja už asi pôjdem... dovidenia a čau, vidíme sa” odišiel som. Nečakal som na ich ozdravenie. V chodbe som sa obul a odišiel.

Pov Natali:
„To bolo divné” povedal otec. Prikývla som aj s mamou. Čo sa mu zase stalo?

„Skúsiš sa s ním porozprávať?” spýtala sa mama. Prečo ja? Napokon som prikývla.
***
„Natali! Pohni si!” kričala na mňa z dola mama. Ja som si ešte obliekala šaty. Ideme na svadbu maminej kolegyne. Teším sa a zároveň bojím. Naposledy som bola na svadbe keď som mala 11. To už je doba...

Budem družička, takže dúfam, že sa nestrápnim, alebo nedajbože pokazím svadbu! Dúfam, že nie!

Šaty:

Ešte som si ich trochu narovnala a zišla som dole

ओह! यह छवि हमारे सामग्री दिशानिर्देशों का पालन नहीं करती है। प्रकाशन जारी रखने के लिए, कृपया इसे हटा दें या कोई भिन्न छवि अपलोड करें।

Ešte som si ich trochu narovnala a zišla som dole.

„No konečne” prevrátil otec očami. Tak isto ako aj ja. Zobrala som si ešte lodičky takej istej farby, ako sú šaty na obrázku a vyrazili sme.

Keď sme prišli na miesto hneď nás poslali za nevestou. Keď nás uvidela hneď ma vystískala.

„Natali! To už je ale doba! Vyrástla si nám do krásy! Určite máš už aj nijakého fešáka” uškrnula sa.

„Áno, to mám” zasmiala som sa. Pomáhali sme tete Lis s prípravou a zároveň sme sa rozprávali. Prišla nám pomôcť aj Paytonová mama s Rach a Nii dali lupene bielych ruží, aby ich rozhádzala pred nevestou, kým pôjde k oltáru (neviem ako to nazvať, ale dúfam, že chápete ako to myslím).

Všetko už bolo nachystané a už sa pustila hudba. Do miestnosti vstúpil Lis otec. Pred nimi sme išli my družičky. Všimla som si aj Paytona. Wau... Ešte nikdy som ho nevidela mať na sebe oblek. Všimol si aj on mňa.

Nemohol zo mňa spustiť oči, tak isto ako ani ja z neho. Vlasy mal rovnako rozstrapatené. Jemne sa usmial. Musela som sa usmiať aj ja.

Musela som sa odtrhnúť od očného kontaktu, pretože už som sa mala postaviť na moje dané miesto.
***
Oddavač konečne skončil jeho monológ a nevesta so ženichom sa už konečne mohli pobozkať. Všetci tlieskali, gratulovali a potom konečne  začali vychádzať z budovy. Ja som išla spolu s mamou, Paytonovou mamou, Niou, Rach a nevestou k autám. Pribehol k nám aj Payton.

„Ale! Tu je náš fešný gentlemen!” zavolala na Paytona teta Lis. Payton sa zasmial a išiel s nami.

„Tak čo Payton? Máš niekoho?” uškrnula sa teta Lis. Dobiedzala do neho, tak isto ako do mňa.

„Áno. Mám” usmial sa. Prešli sme ešte kúsok a začali nastupovať do áut. Ale keď som išla nastúpiť, ma zastavila mama.

„Natali? Nešla by si s Paytonom? Pretože my s Paytonovou mamkou potrebujeme ísť ešte pre koláče”

Ja som prikývla a s Paytonom sme išli k jeho autu. Otvoril mi dvere na aute a podal mi ruku aby som si mohla sadnúť, pretože v tých šatoch je to ťažšie. Niesom zvyknutá nosiť šaty tohto typu.

Mali ste vidieť pohľady iných družičiek. Niektoré boli približne v mojom veku.

Payton za mnou zavrel dvere a nastúpil z druhej strany. Naštartoval a išlo sa.

„Inak dnes ti to pristane” usmial sa. Usmiala som sa tiež, aj keď mi prišlo divné, že je ku mne zrazu taký milí.

„Ďakujem... Aj tebe” ďalej sme už boli ticho. Všetky autá trúbili, takže sme začali aj my. Prišlo sa na miesto. Payton rýchlo vystúpil a prešiel na moju stranu. Otvoril mi dvere a podal ruku.

Preplietli sme si ruky (pozor! Ruky! Nie prsty! Neviem ako to napísať, ale dúfam, že chápete ako to myslím) a vošli do vnútra. Posadili sme sa na stoličky vedľa seba a čakali, čo sa bude diať...

Ženích a nevesta mali nijaký program a po programe sa išlo tancovať. Jeden starší pán prehlásil, že ktorá žena najlepšie zatancuje dostáva cenu. Payton ma vyhnal na parket a všetky sme tancovali.

„Neznášam ťa” šepla som mu a zamračila sa. Ten sa zasmial a začal mi tlieskať. Moja mama a Paytonová mama tancovali hneď pri mne. Tancovali sme na makarenu. Payton nám tam tlieskal a smial sa. Neskôr si nás aj natáčal.

Keď sme skončili tak ten pán naozaj ohlásil "najlepšieho" tanečníka. Prišiel ku mne, podal mi ruku, dal mi pusu na líce a pogratuloval. Ako cenu mi podal fľašu vodky. Úžasná cena, čo si budeme.

Musela som sa usmiať, pretože ten pán bol milí. Prišla som naspäť k Paytonovy. Sadla som si vedľa neho a vydýchla som si.

„S teba rodená tanečníčka” uškrnul sa. Prevrátila som očami a zasmiala sa. Položila som vodku na stôl. Zrazu sa pri nás objavil Nick aj s Paytonovým nevlastný otcom. Meškali, pretože boli ešte niečo zariadiť. Nia pribehla ku mne a ku Paytnovy.

„Poďte si zatancovať prosím” zakňučala. Bola strašne zlatá, takže sme ju nedokázali poprieť a vyšli sme na parket. Chytili sme sa za ruky a tancovali. Potom prišiel tanec, ale len pre dvoch. Slaďák (ploužák).

Všetky páriky prišli k sebe a tancovali spolu. Išla som si sadnúť, ale zadržala ma v tom ruka...

Čija ruka jej zabránila si sadnúť? Koho typujete?

17 časť von!!! Ospravedlňujem sa za chyby a, že je kratšia. Ďakujem za každé jedno prečítanie♡♡♡. (1102)

Aj z nenávisti môže vzniknúť láska जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें