časť 9. párty

980 12 4
                                    

„Nie, to je v pohode. Kľudne ďalej prezentujte vy. My už sme to preprali dva roky do zadu. Ale Natali by mohla dávať pozor, keďže vy to preberáte len teraz” uškrnul sa Nate. Ha! Myslí si, že učiteľka nevie o tom, že ja dávam pozor?

„Čože?! Ja dávam pozor!” zamračila som sa. Učiteľka sa len chytila za hlavu a ďalej vysvetľovala učivo. Chalani ako inak kecali ako staré babky na trhu.
***
Hodina konečne skončila! Vkladala som si veci do tašky a chalani stáli hneď pri mne. Mala som ísť s nimi na chodbu, keďže teraz patrím do ich skupinky.

„Natali! Počkaj!” zakričala na mňa učiteľka, keď už som bola na odchode. Spozornela som a postavila sa vedľa lavice. „Natali. Len mi prosím ťa nehovor, že ty ako milé a dobré dievča si sa zaplietla do tejto skupinky chalanov” ukázala na chalanov. Tý hneď spozorneli.

„Nie, nebojte sa... Neskazia ma” zasmiala som sa. Učiteľka ešte so mnou pokecala ohľadom mojich známok, že vidí ako som sa zlepšila a snažím sa byť dobrá. Potom som s nimi už konečne vyšla na chodbu. Keďže bola veľká prestávka, tak sa išlo von.

Vyšli sme von a všetky oči padli na nás. Konkrétne na mňa. Určite si rozprávali o tom prečo JA som v tejto skupinke chalanov. Cítila som sa trápne. No ale uvedomila som si v akej to skupinke som. Podvihla som hlavu a hrdo kráčala.

„Už sa cítiš lepšie keď si tu s nami?” uškrnul sa Payton. Zistila som, že stál vedľa mňa. Nate a Jay stáli predo mnou. Vedľa mňa z pravej bol Payton, z ľavej Josh a v zadu za mnou Lucas a Zack.

„Cítim sa normálne” odfrkla som. Len sa zasmial a podišiel do predu. „Len si s neho nič nerob. Vždy je taký” prihovoril sa mi Josh.

„Vždy a všade” ozval sa z predu Jay. Samozrejme nezabudol sa zasmiať. Takže tý tam traja v predu sú iste bližšie k "fuck-boyom" ako tento tu vedľa mňa a tý dvaja v zadu.

Payton si na škole vybudoval reputáciu sukničkára a hot boya po ktorom ide každá. Samozrejme až na mňa. Má tmavo hnedé vlasy, orieškové oči a meria niečo cez 180 centimetrov. Väčšinou má na sebe tepláky a podobne. Voľné oblečenie. Obuv skôr biele tenysky. Samozrejme nechýbajú prstene a náhrdelník.

Tak isto to má aj Nate, no podobne. Nate má zase čierne vlasy a modro-sivé oči. Vysoký tiež niečo také ako Payton. Ale oblečenie je už iné. Väčšinou má na sebe čierne nohavice, biele tričko a čiernu koženku. Nechýbajú čierne tenysky. A zároveň tiež bižutéria. Všetci chalani s tejto group majú nijakú byžutériu.

Jay to je už niečo úplne iné. Štýl obliekania to isté ako Payton, ale má špinavý blond vlasy a hnedé oči. Výškou je na tom rovnako ako Payton a Nate.

Josh je zase blonďák so zelenými očami. Štýl obliekania na športovca a je tiež tak isto vysoký. Skoro všetci sú tak isto vysoký. Lenže Josh nieje až tak drzý a odporný ako tý traja v predu.

Tak isto aj Lucas. Blond vlasy, zeleno-modré oči. Výška tak isto ako ostatný a štýl obliekania ako športovec. Lucas je zase milý. Asi jeden najmilší chalan s party.

A máme tu Zacka. Zack je brunet s čiernymi očami. Obliekanie tiež ako športovec len je o niečo nižší ako ostatný chalani. Ale inak je milý aj dobrý.

A ostáva nám tu Cooper. Cooper vyzerá výzorovo ako športovec. Hrá futbal. Štýl obliekania mix Paytona a športovca. Je riadne pekný. Má hnedé vlasy a nádherné modré oči. Doslova nádherné! Výškovo je rovnako ako Payton ale správaním nie. Pred niekym koho nemusí dokáže hrať kamoša. Cooper je doslova dokonalý! 

Do tejto partii patrí ešte nijaký Jordan a David. Podľa mien súdim, že Jordan nebude dva-krát milý a David bude asi tupý. Spoznám sa s nimi pozdejšie.
***
„Chalani ja už budem musieť, tak čaute” pozdravila som chalanov a bola na odchode. „Len čakaj! Ideme všetci spolu!” zakričal za mnou Jay. Povzdychla som si. Tak teda som ich čakala. Dobehli ku mne a išli sme všetci spolu. Po ceste sme stretli vraj jednu miestnu štetku tak sa u nej chalani zastavili na sekundu a pokecali s ňou.

Aj z nenávisti môže vzniknúť láska Onde histórias criam vida. Descubra agora