Ja viem, napadla ma hlúpa vec... Už mi s toho začína hrabať! On ju môže mať, ale ja nie?! To ma štve najviac!
Nechal som to tak a odišiel bez slova preč... Nasadol som do svojho auta a odišiel. Načo by som aj ostával? Len by som videl ako sa mi Payton smeje do tváre!
***
Pov Natali:
Ráno som vstala a v izbe boli chalani. Vysvetlila som im situáciu pri ktorej ma prichytili s Paytonom. Niu sme odviezli k jej starej mame a my sme vyrazili do školy.Niekto ma objal zo zadu. Otočila som sa a tam bol Noen. Objala som ho naspäť. Núkal mi ciga a tabak, ale odmietla som. Niesom na tieto veci, ale priznávam... Kedysi som si občas zapálila... Musela som. Bolo na mňa toho veľa. Niektorý ľudia ma určite pochopia... A ľudia ktorý ma pochopia... Je mi vás ľúto...
„Čo je? Nijaká si dnes... Tichá” spýtal sa starostlivo. „Kamarát, ktorý sa mi tak trochu páči ma načapal v posteli s kamošom” posmutnel mi hlas.
„Payton ťa načapal s kým?!” uškrnul sa. Prečo si každý myslí, že s ním niečo mám?! Prevrátila som očami.
„Nikomu ani muk... Cooper ma načapal s Paytonom v posteli, ale naozaj s ním nič nemám! Nespali sme spolu! Ani nič podobné! Len mi urobil cucflek” to posledné som trochu pošepkala. Poškrabala som sa na hlave.
Noen na mňa vyvalil oči. „Cucflek ako cucflek?!” vyvalil oči. Len som prikývla. Začala som sa červenať. Potom prišiel smiech.
***
Sedím na gauči v obývačke. Počula som otváranie dverí. Počula som hlasi. Do obývačky vstúpili chalani, až na Coopera. Ten tu nebol. Páni... Ten sa ale musí hnevať...„Natali? Ty už si doma?” udivene sa spýtal Payton. Len som prikývla a ďalej sa venovala mobilu. Povzdychol si. Zobral mi mobil.
„Keď už som tu prišiel JA, tak by si sa mohla aspoň pozdraviť” objal ma. Tak som sa teda nechala.
„Zajtra okolo večera alebo noci prídu rodičia... Takže! Nachystal som si pre teba zábavu na ktorú nikdy nezabudneš! Stavím sa s tebou, že na Floride si takú zábavu nezažila so starou partiou, ktorú si mala” uchechtol sa.
Vlastne... Už som aj zabudla na Floridu... A moja stará partia? Ja, Vic, Abby, Emma, Brett, Bryan, Cole.
Bola som s nimi rada, mala som ich rada (aj ich mám rada), lenže... Často som sa cítila akoby som bola tá, ktorá tam nezapadá, ako keby som bola nadbytočná... Piate koleso u voza... S nimi som sa až tak dobre necítila, ako sa cítim teraz u tejto parti.
Tu sa cítim lepšie. Akoby som mohla byť konečne sama sebou. Cítim sa byť v bezpečí a to som v partii so samými chalanmi!
Nehovorím, že mi ľudia na Floride nechýbajú, ale tu sa konečne cítim ako doma. Tam kde je so mnou partia, tam som doma...
„Pôjdem s vami hocikde. Kde len chcete” usmiala som sa. Chvíľu na mňa hľadeli ako na dementa, ale potom odvrátili zrak, keď mi začal zvoniť telefón.
Pozrela som sa na mobil a volala mi Abby. Zdvihla som jej to. Hneď som uvidela aj Emmu, Bretta, Bryana a Colea. Samozrejme aj Abby.
„Čaute ľudia!” pozdravila som sa im a usmiala sa. Volali sme cez videochat.
„Natali! Kamo! Extrémne tu chýbaš, aj s Vic! Nemôžme sa dočkať kedy vás konečne vystískame” zasmial sa Cole. Musela som sa usmiať.
„To je kto?” nakukol mi do telefónu Payton. Potom aj všetci chalani. Keby ste len videli pohľady Abby, Emmy a chalanov.
„Nat? To je kto?” spýtala sa Emma s jemnou červeňou na tvári. Takže sa jej asi zapáčili.
„Jej nová parta a vy ste?” spýtal sa Nate. Predstavila som im Abby, Emmu, Colea, Bryana a Bretta. Nevyzeralo to tak, že si chalani veľmi sadli.
„Tak ľudia a toto je Josh, Lucas, Zack, Nate, Jay, Jordan, David, Payton a Cooper tu teraz nieje. Toto je nová partia do ktorej patrím” zoznámila som ich.
Abby a Emma boli s chalanov celé bez seba. A to doslova! Najviac sa im zapáčili Jordan a Payton. Prečo by mi to nedošlo skôr? Veď predsa oni sú tu tie, dajme tomu hlavné hviezdy. Cooper by sa im tak isto zapáčil, ale Cooper je už obsadený a tak isto aj Payton. Samozrejme Payton nieje obsadený mnou, ale Vic. Ja mám Coopera, aj keď on o tom ešte nevie.
Potom sme uz náš hovor ukončili.
„Akože toto bola tvoja stará partia? Tak to klobúk dole” vzdychol Jay. Všetci mu na to len pritakávali. Len som prevrátila očami. Konečne sme sa rozhodli, že pôjdeme už k Paytonovy.
Zobrala som si zo sebou aj nijaké to oblečenie a psa. Samozrejme do mojej výbavy nechýbali tepláky a Paytonová mikina. Síce boli otázky, ale povedala som im pravdu.
Prišli sem k Paytonovy a zložili si veci. Ešte sme sa Išli kúpať do bazéna (večerné kúpanie) a potom sme si vybrali spacáky. Spali sme pod holým nebom. Len tak sme sa rozprávali.
„Tak čo Nat? Ako sa ti páči tu u nás v LA? Lepšie ako tam na Floride?” spýtal sa Lucas.
„Pravdu? Tu je mi asi aj lepšie... Síce som na Floride vyrastala a aj som sa tam narodila ale tu je mi lepšie... Pri mojej bývalej partii som sa väčšinou cítila ako piate koleso u voza, ale tu s vami sa cítim... Byť konečne svoja. Akoby ma už nič netrápilo, akoby som na všetko zabudla. Cítim sa byť v bezpečí a sama sebou” musela som sa usmiať.
Všetci chalani sa postavili a poskákali na mňa. Nemyslím to tak, že na mňa skočili, ale tak, že ma objali.
Nečakala som to od nich, ale musela som ich tiež objať. Musela...
Sadli sme si u ohňa a opekali si. Bolo to fajn... Len nás prerušilo buchnutie dverí. Pozreli sme sa na terasu a na terase stál Nick s jeho kamošmi. Aj s Nickom boli piati.
Chytila som Jordana za ruku a stlačila mu ju. Začali sa mi klepať nohy, ruky a začalo sa mi ťažšie dýchať. Znova panický záchvat...„Ale, ale... Koho to tu máme?” slizky sa usmial Nick. No fuj!
„Nick vypadni! Vravel som ti nech dnes neprídeš domov” zavrčal na neho Payton.
„Lebo čo urobíš? Zbiješ ma? Poslúš si! Poviem to otcovy alebo mame a máš” uškrnul sa, tým najhorším úškrnom, aký mohol urobiť! Payton sa postavil. Nick zase pristúpil k nám aj s jeho bandou.
Všetci chalani sa postavili. Aj ja.
„Ale, ale... Vic si ťa ide brániť?” zasmial sa a pretočil očami (Nick). Ukázala som mu prostredník do ksichtu (Ak sa pýtate, tak chalani vedia o tom, že si Nick myslí, že som Victoria).
Payton na neho už chcel vybehnúť, ale našťastie som ho s chalanmi stihla zastaviť. Mám už pokrk Nicka! Ľutujem Paytona za to, že toto musí zažívať.
Nick napokon odišiel a všetci sme si už zaľahli spať. Až na mňa. Ja som bola hore. Napokon som zistila, že niesom jediná, ktorá ešte nespí. Payton sa posadil. Chytil sa za hlavu a prehrabol si vlasy.
Smutne som sa na neho pozerala. Potichu som sa postavila a posunula si spacák k nemu. Keď si ma všimol trochu sa ma zľakol.
„Maličkej chýba spanie so mnou?” zasmial sa. Palcom mi prišiel po líci. Aj ja som sa usmiala. Ľahol si a pritiahol si ma k nemu.
„Keďže pridú rodičia, tak už u vás nemôžem byť... Alebo vyskočím oknom a prídem k tebe” prehrabol si vlasy.
„Nie. Nemaj problémy... Môj otec by ťa zabil” zasmiala som sa.
„Problémy by som aj tak nemal... Každú noc sa plížim von oknom” mykol plecami.
„Prečo?” zvrštila som obočie. „Lebo u nás to už niekedy nedávam... Musím si sem tam ísť zafajčiť. U vás na streche sa mi fajn fajčí... Budem musieť častejšie chodiť k vám v noci” zasmial sa.
„Ako myslíš... Teba môj otec zhúka” mykla som plecami.
„Má ma rád. Sám prišiel za mnou s prozbou, aby som na tebe dohliadol” aj on mykol plecami.
Čo myslíte? S kým Natali skončí? S Cooperom alebo Paytonom?
Ja viem, ja viem. Neozvala som sa trocha dlhšie, ale nemala som veľmi náladu na písanie... Ospravedlňujem sa za chyby♡♡♡(1335)
YOU ARE READING
Aj z nenávisti môže vzniknúť láska
Teen FictionNahol sa ku mne. Zrejme si uvedomil čo robí tak sa aj hneď oddialil. Lenže tentokrát som bola ja tá, ktorá spojila naše pery. Ja som bola tá ktorá po jeho perách túžila a nedokázala odolať, aj keď som vo vnútri počula ten hlas nech to nerobím, aj ta...