35.

884 13 4
                                    

Zobudila som sa, no bola som sama. Uf... Asi to bol len sen. Až kým... Až kým z kúpeľne nevykukol Payton. Takže to nebol sen.

Všimla som si, že bol len v uteráku. Super. Mám pocit, že má ešte viac vypracovanejšie telo, ako minule. Wau... Fakt je dokonalý.

„Kľudne si ma prezeraj ďalej” zasmial sa. Prevrátila som očami a postavila sa z postele. Prešla som pomalým krokom k nemu.

„Nemyslím si, že ja som tá, ktorá by si ťa mala obzerať” odsekla som a otočila sa mu chrbtom a bola na odchode. No zastavil ma (ako inak). Otočil si ma k sebe tvárou a chytil obe moje ruky.

„Podľa mňa... By si ty mala byť tá, ktorá si ma obzerá... A ja ten, ktorý sa ťa dotýka... A nie Cooper” jeho stisk zosilnel. Počkať! Čo to do pekla práve povedal?!

„A podľa mňa by si ty mal byť ten, ktorý tu nieje ten žiarlivý ” podotkla som. Divne sa zatváril. Do pekla... Čo to pravé zo mňa vyšlo?!

„Čože?” zvrštil obočie. A teraz čo povedať... „Ale... Nič” nervózne som sa zasmiala.
***
Robila som si večeru, keď v tom mi zazvonil telefón. Pozrela som sa na obrazovku a vysvietilo sa tam meno "Chloe".

Ach môj bože! Na ňu som úplne zabudla. Zabudla som vás zoznámiť z poslednou členkou mojej bývalej partii. Bola z nás najstaršia. Dajme tomu klasická "pick me girl".

Prevrátila som očami a zodvihla. „Oh môj bože Chloe! Tak dlho som ťa nepočula!” zasmiala som sa. „Och bože, Nat! Však... Od tvojho odchodu som o tebe vôbec nepočula! No... Ale idem k veci... Pozývam ťa na moju svadbu!” zasmiala sa do telefónu.

Na chvíľu sa mi zastavil dych. „Svadbu?!” zakričala som do telefónu. „Áno, svadbu! Bude tu na Floride... Bude 14.12. Konkrétnejšie veci ti už napíšem cez správy... Musím ísť, maj sa!” hneď mi to zložila. Wau...

Je 7.12. Takže mám ešte veľa času. Hneď som písala chalanom do skupiny, ktorú máme.

-Nat: Hej! Potrebujem vašu pomoc! Kamoška s Floridy má svadbu! A ja nemám doprovod!!!

-Nate: Kto z nás má ísť?

-Nat: To je úplne jedno! Hlavne nech niekto ide!

-Luc: Ja mám nápad!

-Jordan: Aký zas?

-Luc: Poďme všetci! Aspoň sa zabavíme!

-Jay: A aspoň nebude všade chodiť s Nat len Payton.

-Pay: Nežiarli ;)

-Zack: Idiot.

-Nat: Super nápad! Pôjdeme všetci... Svadba je 14.12 máte na to pár dní!

Do toho mi napísala už aj Chloe.

-Chloe: Takže vieš kedy je svadba, ak nemáš doprovod ja ti ho zoženiem. Viem aké bolo pre teba ťažké si zohnať chalana. Neboj. A družičky mám vybraté. Budú len dve. Prepáč, ale ty to nebudeš.

Whou. Znela odporne.

-Nat: O doprovod som sa postarala. Diki, ušetrila si mi prácu za tie družičky.

Ženícha nám asi predstaví tam.
***

Hádajte kto sa dotrepal po mesiaci napísať novú časť? Inak strašne ďakujem za 8k. Milujem vás❤️

Aj z nenávisti môže vzniknúť láska Where stories live. Discover now