„Chcem ti niečo povedať” zašepkal mi neiste. „Počúvam” odpovedala som. „Myslím, že je čas, aby si to konečne vedela...” začal.
„Ja...” nestihol to dopovedať, pretože nás vyrušil výstrel. Všetci hneď začali panikáriť a začali utekať k východu. Ďalší výstrel... Ale teraz... Už aj s krikom. Padla som na kolená.
Vyľakalo to aj nás to je jasné. Len v tejto situácii som veľmi nevnímala. Všetko sa mi zrazu zastavilo a pískalo mi v ušiach. Videla som ako sa ľudia boja a utekajú... Ide nám tu všetkým o život.
„Nat! Nat!” započula som. Pozrela som sa pred seba a videla Paytona, ako ma drží za líca. „Nat musíme vypadnúť... Hneď!” prebral ma z tranzu. Pomohol mi sa postaviť.
Chceli sme vypadnúť, to je jasné, ale všimla som si Chloe. Pustila som Paytona a utekala za ňou. Plakala.
„Chloe musíme ísť!” chytila som ju za rameno a chcela jej pomôcť vstať. „Je to moja vina” rozplakala sa. „Je jedno čija je to vina. Teraz musíme vypadnúť! A to hneď!” pomohla som jej sa postaviť. Chceli sme začať utekať, chceli len...
„A čo Dave?” zastala. Obaja s Paytonom sme sa na seba pozreli. „Kde bol naposledy?” pozrela som sa späť na Chloe. „Išiel na záchod” pozrela sa na mňa vystrašene.
„Nat, čo budeme robiť?” spýtal sa ma Payton. Rozmýšľala som, pretože tu riskujeme životy. „Nat?” zafňukala Chloe. Podvihla som k nej hlavu. „Viem, že ty dokážeš vymyslieť plán. Vždy si sa snažila pomôcť... Teraz tvoju pomoc potrebujem... Prosím” videla som všetok ten smútok v jej očiach.
„Chloe postaraj sa o to aby všetci z bodovy vyšli” otočila som sa na Paytona. „My dvaja ideme pohľadať Davea” prikývol. Chloe hneď začala všetkých sprevádzať dolu a ja s Paytonom sme šli na chlapčenské záchody.
„Dave?” spýtala som sa keď sme boli už u dverí. No nič. „Dave?” spýtala som sa ešte raz a vošla dnu. „Som tu” započula som. Prebehla som k stene a oprela sa o ňu. Payton to isté. Pozrela som sa do jedného záchoda a uvidela som Davea s postreleným ramenom. Hneď som utekala k nemu. Hľadala som niečo čím by som mu dokázala stlmiť to krvácanie. Nakoniec som uzrhla kus z mojich šiat.
„Pritlač si to na tú ranu” zatiaľ, čo ja som bola s Daveom, Payton strážil u dverí. „Payton volaj políciu! A záchranku!” zakričala som na neho... No nikto sa neozýval. „Payton?” postavila som sa a pomali prešla k stene a nakukla k dverám.
Stáli tam muži. Boli asi piati. Všimli si ma a aj ma počuli. „Táto je tvoja?” pozrel sa jeden na Paytona. Všimla som si, že má Payton pri krku nôž a ústa zalepené lepiacou páskou. No aspoň to má výhodu v tom, že bude ticho.
„Je rozkošná... Hmm... Zaujímalo by ma, čo by sa stalo, ak by sme si zobrali na oplátku ju” bol slizký. Payton sa snažil kričať a vzpieral sa. „Kľudne seď!” zakričal ten sliziak. „Inak si to tuto mačiatko odnesie” mačiatko? To sme v nijakom filme?
„Ale toto mačiatko má nechty” zavrčala som. Tupo a posmešne sa zasmial. Vytiahol zbraň z vrecka a namieril na Paytona. „Nie!” zakričal spoza mňa Dave.
„Ou... Aké prekvapenie... Dvaja drogový díleri a jedno dievča. Zaujímavé, ako z filmu... Až na to, že tuto neskončí dobre” znova sa zasmial.
Ale počkať! Drogový díleri?! To mi nedáva zmysel! Prečo by bol Dave drogový díler?! Payton tak možno vyzerá, ale nieje! To viem na tisíc percent! Čo všetko ešte neviem?
Nie je dlhá, pretože som vás nechcela nechať dlho čakať, ale tak tu je aspoň niečo. Dúfam, že sa bude páčiť aj taký kus😊❤️.
YOU ARE READING
Aj z nenávisti môže vzniknúť láska
Teen FictionNahol sa ku mne. Zrejme si uvedomil čo robí tak sa aj hneď oddialil. Lenže tentokrát som bola ja tá, ktorá spojila naše pery. Ja som bola tá ktorá po jeho perách túžila a nedokázala odolať, aj keď som vo vnútri počula ten hlas nech to nerobím, aj ta...