časť 37. Florida

705 18 9
                                    

„Aha” odpovedala som s červeňou na tvári. Týchto chalanov fakt milujem!
***
Akurát nastupujeme do lietadla. Miesto mám hneď pri okne. Som rada. No vedľa mňa nesedia chalani. Chalani sedia za mnou a vedľa v sedačkách a aj v predu.

Dúfajme, že let bude v pohode...
***
„Tak a ako sa ti páči v LA?” pýtala sa ma Chloe. „Je tam fajn... Našla som si tam nových kamarátov a tak” usmiala som sa. Vyzerá to tak, že sa Chloe zmenila...

„Však tých tvojich kamarátov vidím... Ešte sa len zábava začala a už sú niektorý aj pripitý... Ale zase... O tam tých štyroch si mi mohla povedať pred svadbou... Tý sú fakt modelovia” skúsla si spodnú peru.

Ako inak... Payton, Jornad, Jay a Nate. „Akože všetci sú pekný, ale... Tý tam vyzerajú tak milo, ale týto... Úplne môj typ” premeriavala si ich pohľadom.

Usmiala som sa aj keď som nechcela. „Za chvíľu príde polnoc... Tešíš sa?” spýtala som sa Chloe. Prikývla a usmiala sa na mňa. Ďalej sme sa rozprávali a smiali.
Payton

Stál som pri nijakom stole, kde sa so mnou rozprávali dievčatá. Nat nijaké kamošky. Ani nechápem prečo sa so mnou chceli rozprávať. Väčšinu času som im len prikývol na ich otázku alebo sa len usmial.

Boli pekné, ale... Vlastne... Ale tu ani nieje. S jednou z nich sa vyspím a majú zážitok na celý život. Obzeral som sa okolo po výzdobe a ľuďoch tancujúcich na parkete.

Všimol som si ako sa Nat rozpráva s Chloe. Nehovorím nič, ale Chloe je pekná. Nieje ani odporná, proste úplne v pohode.

Nat sa s ňou smiala. „Ospravedlňte ma dámy” odišiel som od dievčat a išiel smerom k chalanom.

Ospravedlňujem sa, že je znova krátka, ale nemala som veľa času na písanie, kvôli škole a osobným veciam, ospravedlňujem sa❤️🙏🏻.
Ďakujem za pochopenie❤️.

Aj z nenávisti môže vzniknúť láska Where stories live. Discover now