To by bolo hrozné... Či? Vedela by som si nás predstaviť, ale nie... Tak to nemôže byť...
Šťastné konce sú len vo filmoch, rozprávkach a knihách. Toto je realita. Náš koniec by nebol šťastný... Cítim to... Mám ho rada, ale nie tak rada... Tak ho rada ani nemôžem mať... Mám to zakázané.
Ale ako sa hovorí... To čo je zakázané nás priťahuje ešte viac...
***
Znova tu... V škole... Nádych, výdych.Vošla som dnu a hneď všetky oči padli na mňa. Zvykla som si. Viem aj prečo sa na mňa všetci pozerajú. Dokonca aj učitelia!
Dlho ma nevideli ísť po chodbe s chalanmi. Nie preto, že by som s party odišla ale, pretože sa s nimi veľmi nechcem v tejto chvíli stretávať. Začínajú mi chýbať srandy s nimi...
***
Už je to týždeň aj niečo... Už vyše týždňa sa nebavíme... Poviem vám, čo som sa za tú dobu dozvedela a čo sa za tú dobu zaujímavé stalo.Za prvé... Zajtra idem na párty. Idem na ňu s chalanom menom Ethan. Oboznámim vás o ňom. Má čierne vlasy a modré oči. Tie nádherné modré oči! Doslova nádherné! Je môj typ, ale nieje. Nádherný je, ale je debil. Nádherný debil. Niečo také.
Presne ako Payton. Presne!
No za druhé... Vic a ja sa stále nebavíme, Noen a ja sme veľmi dobrý kamaráti. Je to môj najlepší kamarát... Síce sa s Cooperom nemajú radi, ale to nevadí... A ešte ja a Coop... Stále spolu chodíme a máme sa radi. Veľmi radi.
Ale stále som panna! Nič nebolo! A zatiaľ ani nechcem aby bolo! Mám ešte len 16! Za tretie... Pokazila som test z matiky! No nevadí...
A za Ethana... Coop na párty nemôže ísť, pretože má zápas. A nechcel ma na ňu pustiť samú a ani s Noenom... Takže zavolal jeho dobrému kamarátovi Ethanovy. Tu je vysvetlenie. Niesom blbá, nepodviedla by som Coopera.
Keď niekoho milujete tak určite nie.
***
„Nechápem prečo som ťa na tú party nemohol zobrať ja... Mne je jedno, že ma Cooper nemá rád, ale ja som lepší ako ten Ethan” prevrátil očami a zvalil sa na posteľ.Musela som sa na ňom zasmiať. „Čuš a pomôž mi vybrať šaty” prešla som k skrini a otvorila ju. „Daj klasiku... Čierne obtiahnuté šaty... Payton ich na tebe zbožňoval” ozval sa spoza mňa.
„Ešte raz?!” otočila som sa na neho. „Čierne obtiahnuté šaty” zopakoval. Nie na toto som myslela aby zopakoval.
„To druhé” prevrátila som očami. „Aha... No... Že Payton ich na tebe zbožňoval” mykol plecami. Čože to?!
Ostala som stáť, ako socha pred ním. Musel sa na mne zasmiať. „Nevidela si, ako sa na teba vždy pozeral? Ten chalan bol na tebe závislí... Preto za tebou chodil”
Stále som tam stála, ako také tvrdé Y. „Možno je a správa sa, ako nijaký poriadny sukničkár, ale... Stále má srdce”
„Neverím... Ako sa ti vyhrážal?” neverím mu v tomto... Fakt nie...
Povzdychol si. „Veriť mi nemusíš, ale... Povie ti to veľa ľudí” postavil sa z postele a prešiel k dverám. „Vidíme sa na párty... Čauko” poslal mi vzdušnú pusu a odišiel. Usmiala som sa a začala sa chystať.
***
„No haleluja” prevrátil očami Ethan. Už od prvého pohľadu sa mi nepáči... Myslím správaním. Tiež som prevrátila očami a nastúpila do auta. Ani mi neotvoril dvere, ale mám jedno...Celú cestu tam sme boli ticho. Cesta k tomu chalanovy trvala asi 10 minút...
Zastavil pred jeho domom. Stálo tam veľa áut. Dokonca aj to Paytonovo... Tu som skončila.
Vošli sme dnu do domu a hneď za mnou dobehla Brittney. Našťastie si ma zobrala k babám. Rozprávali sme sa a dosť sa nasmiali. No smiech ma prešiel keď za mnou došiel Ethan...
Vytiahol ma na parket, aj keď som protestovala. Chumaj!
Pov Payton:
Ďalší deň, ďalšia párty... Ide to so mnou dole kopcom... Aspoň mám taký pocit. Kto vie, či je tu aj Nat. To by ma zaujímalo.Otočil som sa a... Spomeň čerta! Ona... Tancovala s... Ethanom? Nemala by byť s Cooperom? A prečo je takto oblečená? Keby ju videl Cooper, tak by ju zabil! A kde v riti je Cooper?!
A do riti! Zápas!
***
Stále je na tom debilnom parkete s chalanmi... Opieram sa tu o stenu a sledujem ju. To dievča sa teda vie vrtieť! Predstava byť tam pri nej... Ouh kamo.Prehrabol som si vlasy. „Stratil si ju kamo” ozval sa za mnou známy hlas. „O čom kecáš? Nič som nestratil... Len... Sa tu obzerám za nijakými babami” otočil som sa na Lucasa.
„Dobre vieš o čom kecá” ozval sa Josh. Stáli tam všetci chalani. Pokrútil som hlavou na náznak nesúhlasu. „Neviem o čom kecá... Žiadnu som nikdy nestratil... Vždy priliezli” prevrátil som očami.
Pov Jordan:
„Neviem o čom kecá... Žiadnu som nikdy nestratil... Vždy priliezli” prevrátil očami.Nechce si to priznať... Všetci vieme, že medzi nimi preskočila iskra, ale obaja sú tvrdohlavý a nedokážu si to pripustiť...
Natali Coopera nemiluje... Snaží sa len nemyslieť na Paytona. To viem iste!
Tak isto, ako aj Payton chodí s Vic... Zo začiatku to bola sranda, ale nedokáže nemyslieť na Nat. Starý Payton by Vic už dávno odkopol.
Ako sa mu už povedalo... To dievča s ním robí divy... Myslím tým Nat.
Keď sa nedajú oni dvaja do kopy, tak ich dáme do kopy my! Veď aha... Zhrnme si všetky udalosti náznaku lásky medzi nimi dvoma.
Za prvé... Payton sa pobil s Nickom kvôli Nat, prespával u nej a videl som ich, ako sa bozkávajú... Za druhé... Ak by Payton chcel na Nat zabudnúť chodí s niekym.
A chodí s Vic. To je Nat najlepšia kamarátka... Keby sa na ňu nesnažil zabudnúť, tak Vic už dávno odkopne... Lenže sú stále spolu... Takže... Áno sú iste do seba zamilovaný s Nat.
Už len keď vidíte ich pohľady na seba a podobne... Payton ešte nikdy žiadne dievča do party neprial a nikdy žiadne dievča nestrážil tak, ako Nat. Stále sa na ňu pozerá a dáva na ňu pozor...
Od Jacksona som sa dozvedel aj o tom, čo sa stalo v bare... Toto ešte nikdy neurobil! Natali mu mení život... Strašne ho štve, keď ju vidí s Cooperom... Má úplne biele hánky...
To už je dostatočný dôvod, nie? Aj keď ju videl prvý krát s Noenom nebol nadšený... Nebol! Myslel si, že jej chce ublížiť. No Noen na ňu dáva tiež bacha.
Je fajn mať niekoho pri sebe... Niekoho kto na vás dohliade a náplní vás láskou... Nieje? Payton taký život nemal... Nie každý sa narodí do správnej rodiny. Mamu má dobrú, ale jeho otec ho nechcel...
Tu je♡
S kým myslíte, že Nat skončí?
Inak ďakujem za 1k prečítaní❤️❤️❤️. Milujem vás❤️. (1098 slov).
YOU ARE READING
Aj z nenávisti môže vzniknúť láska
Teen FictionNahol sa ku mne. Zrejme si uvedomil čo robí tak sa aj hneď oddialil. Lenže tentokrát som bola ja tá, ktorá spojila naše pery. Ja som bola tá ktorá po jeho perách túžila a nedokázala odolať, aj keď som vo vnútri počula ten hlas nech to nerobím, aj ta...