časť 5. fajn strávený večer s ním

1K 18 0
                                    

No ale spamätala som sa. Odsotila som ho o seba. Len sa zasmial a ťahal ma za ruku do triedy. Otvoril dvere a všetci nám hneď venovali pozornosť.

„Payton a Natalie. Meškáte" povedala učiteľka. „A?" jednoducho odpovedal Payton. Zľutovala sa nad nami a poslala nás na miesta. Ja sedím s Jackom a Payton s jeho kamošom. Našťastie.

Sadla som si vedľa Jacka a hneď spustil. „Prečo si bola s ním? A inak počul som, že vraj sme boli minulý týždeň v bare, ale zaujímavé je, že ja si na nič také nepamätám" pošúchal si bradu na náznak toho, že rozmýšľa.

„Ani ja... Neviem s kadiaľ to majú" ľahostajne som mykla plecami.
***
Stojím na chodbe a čakám na Vic. Celú hodinu mi jej "dokonalý" frajer kopal do stoličky a hral sa s mojimi vlasmi. Učiteľka nám povedala, že ideme vraj na nijakú exkurziu. To bude ešte len zábava. Pozrela som sa na telefón a rozsvietil sa. Prišla mi správa od neznámeho čísla. Rozklikla som správu.

N/z(Neznáme číslo): Ahoj maličká.

Kto píše?

N/z: Hádaj.

Haha. Vic.

N/z: Tesne vedľa.

Iris?

N/z: Horí.

Rach?

N/z: Prihorieva.

Hahaha. Veľmi vtipné Jack!

N/z: Už si sa stratila zlatko.

Nie! Už viem kto si! Payton!

Payton: Konečne si uhádla!

Skadiaľ máš moje číslo?

Payton: Stačilo sa len Vic pozrieť do mobilu ;-)

Debil.

Payton: Pamätaj na našu hru.

Hej, hej.

Payton: Teším sa na napozajtrajšiu exkurziu. Za úlohu ti dávam na nej sedieť so mnou v autobuse a dnes sa vidíme po vyučovaní za školou. Zatiaľ pá, pá maličká.

Na to som mu už neodpísala. Po pár sekundách sa pri mne objavila Vic.

„Mám novinku!" zakričala keď ku mne pribehla. Zvrštila som obočie. „Akú?" spýtala som sa.

„No za prvé. Pay mi povedal, že vraj idete na exkurziu a chcem ťa poprosiť o jednu maličkosť. Postráž mi ho tam prosím. Keď sa tam bude s nijakým dievčaťom rozprávať, alebo tak... Okamžite píš a druhá novinka je... Ideme do Las Vegas!!" zakričala mi do ucha.

„Wau to je super! Gratulujem! Ale počkať... Ako myslíš ideme?" zvrštila som obočie. „Jednoducho! Pamätáš si tú súťaž za tie projekty? Tak ich tam pôjdeme odprezentovať, ešte majú pre nás nijaký program a ešte pôjdeme do nijakého laboratória" dokončila svoje vysvetlenie. Vic sa odjakživa zaujímala o vedu. Mala rada vedu. Ja som mala zase rada šport.

Som súťaživý typ človeka. Len som jej na to kývla.
***
„Potrebujem sa prichystať na zajtra hej?" povedala som mame. „Už bež a prídu k nám na návštevu kolegovia a zároveň susedia. Majú syna a dcéru, takže sa potom priprav" povedala mama a pohrozila mi prstom. Len som sa zasmiala a prikývla hlavou.

Odišla som hore sa baliť. Keď som mala pobalené, mi mama kričala aby som sa nachystala. Obliekla som si len čierne obtiahnuté šaty, nič nóbl. Prišla som dolu kde už mama s otcom vítali hostí.

Aj z nenávisti môže vzniknúť láska Where stories live. Discover now