No zastavila ma niečia ruka... Otočila som sa a stál tam Payton. Hneď som ho musela objať, pretože som bola rada, že prišiel...
Pov Payton:
Ráno som sa pohádal s rodičmi. Vybehol som von a išiel sa zabaviť. Áno, zabaviť. Vieme, ako sa ja bavím, takže máte pravdu... Išiel som do baru.V bare ma hneď všetci spoznali. Dievčatá sa mi hneď vrhli okolo krku. Ako inak...
Sedel som za stolom a popíjal svoju whisky. Oproti sedel môj kamarát Jackson s jeho babou Scarlett. Po mojej ľavej sedela Nadia a po mojej pravej Bethany. Obe boli na mne nalepené.
Všetky tri patrili k dievčatám, ktoré dajú každému. Neviem ako, ale ocitol som sa v izbe s Nadiou a aj Bethany. Tak isto neviem ako, ale boli sme všetci traja nahý. Takže trojka? Nemám problém.
***
Vracal som sa domov a napadol ma nápad. Rozbehol som sa k domu, kde býva Natali. Hádzal som na jej okno malé kamienky, aby mi otvorila okno. Nikto neotváral. Nakukol som do domu cez okno a v dome sa nesvietilo. Asi niesu doma. Kto vie kam odišli... Neriešil som a odišiel domov.Ani doma nikto nebol. Takže sám doma. Hah...
Zapol som si telku a vytiahol telefón. V telefóne som našiel správu od Natali. Rozklikol som si ju a začal čítať.
Prosím ťa príď do firmy. Nechcem tu byť sama. Niektorý páni sú tu dosť slizký!
Ani som jej na to neodpovedal. Len som si to prečítal. Zabudol som! Mal som prísť do firmy! Rýchlo som sa postavil a odišiel sa prichystať. Vytiahol som si sako, odišiel sa do kúpeľne osprchovať a prichystať.
Nasadol som do svojho auta a vyrazil. Vošiel som do budovy a následne sa vyviezol výťahom na 11 poschodie. Utekal som po chodbe a zahliadol som vychádzať Natali z wécka. Zastavil som ju. Otočila sa na mňa a hneď ma objala. Nečakal som túto reakciu.
Chytila ma za ruku a ťahala do miestnosti plnej ľudí. Porozhliadol som sa a uvidel rodičov. Zastavil som ju. Nechcem sa s nimi teraz rozprávať... To je teraz fakt to posledné, čo potrebujem...
Ďalej ma ťahala, ale ja mám väčšiu silu ako ona. Chytil som ju za ruku a ťahal do rohu. Nikto tam nebol, takže lepšie pre mňa.
Pritlačil som ju o stenu a rukami som sa oprel o stenu. Pozerala sa na mňa zo strachom v očiach. Nechcel som, aby sa zľakla.
Pov Natali:
Ťahala som ho k rodičom oznámiť im, že je tu Payton, no nechcel. Zatiahol ma do rohu miestnosti, kde nikto nebol a pritlačil o stenu. Následne sa rukami oprel o stenu a zadíval sa mi do očí.Mala som nutkanie ho pobozkať. Pozeral sa mi raz do očí a raz na pery. Chcela som ho pobozkať, no nemôžem... Spomenula som si na slová, ktoré mi dnes povedala Vic... Nechcem im ničiť vzťah, keď im konečne začína vychádzať. Ona ho miluje a vyzerá to pomali tak, že aj on ju.
Nechcem byť tá, ktorá im ho zničí... No zrazu sa prisal na pery on mne. Chcela som to, no Vic... Odtiahla som sa od neho, odstrčila ho od seba a vtrela sa do davu ľudí. Išiel za mnou, no ja som ho ignorovala...
Vybehla som z miestnosti a dostala sa na chodbu... Za sebou som už počula Paytonov hlas, ako na mňa kričí. Zrýchlila som do kroku. Rýchlo som vošla na dámske wécka a zamkal sa v kabínke.
„Natali! Vylez z tadiaľ!” začal mi búchať na dvere od kabínky. Nič som nepovedala. „Natali otvor mi!” znova zakričal. Trochu som sa roztriasla. Zľakla som sa ho. Nemám rada, keď niekto kričí...
„Kurwa! Natali! Keď ti kričím otvor mi, tak mi už kurwa otvor!” začal znova kričať. Neozvala som sa mu a tak isto som mu ani neotvorila.
„Natali... Prosím ťa... Otvor” prestal búchať na dvere od kabínky a jeho hlas bol tichší. Z hlboka som sa nadýchla a vydýchla.
„Prečo by som mala?”
„Naty... Otvor...” znova sa ozval. Naty? Tak mi ešte nepovedal. Povzdychla som si a otvorila. Vyšla som z kabínky a bola na odchode. No zastavil ma...
„Preplo ti?!” zdesene si ma prehliadol. Mne nepreplo. Musela som sa zasmiať.
„Mne? Nie... Len som si na niečo vspomenula” mykla som plecami. Otočila som sa a bola na odchode, ale zase ma zastavil.
„Natali... Vidím, že mi klameš. Takže... Pravdu” otočil si ma k sebe čelom. Ruky si strčil do vrecka na nohaviciach a pozorne ma sledoval. Čakal čo poviem.
„Akú pravdu prosím ťa? Nebudem sa s tebou bozkávať, keď chodíš s mojou najlepšou kamarátkou! A ešte aj s Ir-” nestihla som to dopovedať, pretože mi skočil do reči.
„Iris som poslal do riti a k Vic... Doteraz ti nevadilo sa so mnou bozkávať. A pamätám si ten večer, keď si prišla z rande” zasmial sa. Prevrátila som očami.
„Vážne?! Aj ja si to pamätám! No vtedy vám ten "vzťah" nijako nešiel! A nechcela som s tebou spať a ani sa s tebou bozkávať! Sám si mi povedal "príď o panenstvo s tým koho miluješ" a hádaj čo? Teba nemilujem a ani nikdy nebudem, takže by som s tebou nespala!” začali sme sa hádať.
„A to si myslíš, že ja teba hej? Nikdy som nikoho nemiloval! Nebojím sa to ani priznať! Zato, že ťa chcem do postele, to neznamená, že ťa milujem!”
„Ja viem, že si ma chcel len na jedno! Tak ako všetci! Aj tvoj braček má niečo po tebe a to nieste ani pokrvná rodina! Mohli by ste spolu vytvoriť tým! Jeden znásilní jednu a druhý druhú!” odišla som a nezabudla buchnúť dverami.
No hneď som oľutovala, že som vyšla z wécka. Neďaleko dvier stál Nick. Hneď, keď ma uvidel sa uškrnul. Chcela som prejsť okolo neho, ale chytil ma za ruku a pritlačil k stene.
„Čo tak nahnevane? Neužívaš si to tu?” prehliadol si ma a zasmial sa. „Už len ty si mi tu chýbal. Pusť ma!” sykla som. No nepovolil a ani ma nepustil.
„Nepočul si, že ju máš pustiť?!” zakričal. Hneď som vedela, že je to ten druhý idiot, ktorý mi tu, tiež náramne chýbal.
„Ale, ale... Žeby manželské hádky? Mal by som vás tu nechať osamote. My sa ešte vidíme” žmurkol na mňa a odkráčal na večierok.
Stála som opretá o stenu a nahnevane zatínala päste. O chvíľu ku mne pribehol aj Payton.
„Čo od teba chcel a ako si myslela to znásilnenie?” prehliadol si ma a postavil sa predo mňa.
„Nič a nijako. Daj mi pokoj” odstrčila som ho odo mňa a išla za rodičmi. No pred dverami ma zase zastavil.
„Počkať! Natali... To... On ťa chcel... Znásilniť?” vystrašene sa na mňa pozrel. Tak isto ako ja na neho. Odvrátila som pohľad.
„Ja toho kokøta zabijem” zasyčal a vydal sa do miestnosti za ním. Chvíľu som sa spamätávala a potom utekala rýchlo za ním. Videla som ho ako ide za Nickom. No potom som videla už len ako sa rozprávajú a potom ako Nickovy...
22 časť von!!!. Dúfam, že je príbeh zatiaľ v pohode a ospravedlňujem sa za chyby♡. (1163)
YOU ARE READING
Aj z nenávisti môže vzniknúť láska
Teen FictionNahol sa ku mne. Zrejme si uvedomil čo robí tak sa aj hneď oddialil. Lenže tentokrát som bola ja tá, ktorá spojila naše pery. Ja som bola tá ktorá po jeho perách túžila a nedokázala odolať, aj keď som vo vnútri počula ten hlas nech to nerobím, aj ta...