*İlk takipçim, ilk okuyucum :) bölüm sana iltifahen :) kriyeahin5
***Sessiz geçen dakikaların ardından yarışların yapıldığı yere gelmiştik. Tüm periler buradaydı. Heyecandan kalbim ağzımda atıyordu sanki. Annem gerginliğimi fark etmişki elimi tutup dudaklarına götürüp elimi öptü ve bana her zaman güven veren gözlerle baktı.
"Korkma her şey güzel olucak, ben sana güveniyorum bebeğim"
Anneme sımsıkı sarılıp kokusunu içime çektim azda olsa rahatlamıştım. İzleyici periler kesilmiş ağaç kavuğunda oturmuştular. Herkes heyecanlıydı ve bizden güzel performans bekliyordular. Tabi bu beni daha fazla geriyordu. Yarışacak perilerin toplandığı alana geldiğimde, elimden birinin tutduğunu hiss ettim. Hemen elimi tutan kişiye baktım ve kocaman gülümsedim.
Bu benim en yakın arkadaşımdı. O da 21 yaşındaydı ve yarışlara katılmıştı. Onun kazanacağına emindim çünkü çok güçlüydü. Elini sıkıca tuttum. Bana beni öldürecek gibi bakan perilere göz devirip nefesimi dışarıya verdim. Lowell güçlü, yakışıklı bir periydi tabikide her perinin ilgisini çekiyordu. Ama o hiçbirine karşılık vermiyordu. Benimle arkadaşlık etmesi onları kıskandırıyordu, tabikide onları takmıyordum, takmayacaktımda ikimizde sadece arkadaşdık ve oda öyle düşünüyordu. Saçımı karıştırmasıyla gülüp saçımı düzelttim.
"Hey sakin ol bu sadece yarış kızıl kafa"
Diyerek gülmüştü. Birde bu vardı bana hep kız kafa derdi.
"Sakinim ben"
Diyerek sitem ettim. Bana alaycı bakışlarını atmıştı.
"O yüzden mi şuan parmaklarımı koparacak derecede sıkıyorsun?"
Gerginlikten elini sıktığımın farkında bile değildim. Yüzümü buruşturup elini ittim. Hep alay et zaten. Kahkaha atıp, kolunu omuzuma attı ve burnumu sıktı. Onu itmeye başladım ama hiç kıpırdamıyorduda. Kraliçenin sesi duyulmasıyla herkes susmuş Lowell benden ayrılmıştı. Kraliçenin konuşmasını dinliyorduk.
"Herkese merhaba benim sevimli Lenora halkım. Her yıl yapılan Hondvar okul yarışına hoş geldiniz! Burada toplanmış güçlü genç perilerimize destek olmak için geldiğiniz için çok teşekkür ederiz! Şimdi yarışın kurallarına geçelim. İlk önce yarışlar üc turdan ibaret olucaktır. İlk tur Perna'ları kurtarmak olacaktır. Perna'ları sakladığımız yerden verilen süre içerisinde kurtaran ikinci tura geçecektir. Sizi bu yolda bir sürü engel bekliyor. Yaralanmanız ve ya bir tehlike durumunda koruyucu periler yarışa müdahile edecektir. Hepinize iyi şanslar!"
Lowell kolunu omuzuma atıp yarış alanının girişine doğru adımlamaya başladıq
"Heyecanlı mısın?"
"Evet"
"Heyecanlanma eminim başaracaksın"
"Hadi başaralım o zaman"
Diyerek göz kırptım. Lowell kıkırdayıp sacımı karıştırdı.
"Hadi ozaman şu tatlı kanatlı hayvancılları kurtaralım kahramanlarını fazla veklemesinler"
Deyip oda bana göz kırptı. Kıkırdadım. Yarışların olduğu ormanın girişine gelmiştik. Son kez Lowell'le bir birimize baktık ve yarışın başladığını bildiren ses gelmesiyle hepimiz ormanlara dalmıştık. Evet sadece bir saatimiz vardı. Hızlı adımlarla yürümeye başladım. Nerede saklayacaklarını düsünmeye başladım. Bir kaç adım sonrası arkamdan gelen kükreme sesiyle olduğum yerde dona kaldım. Yavaş adımlarla arkama döndüm. Simsiyah bir aslan sinirle bana bakıyordu. Hafifce gülümseyip konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orman Perisi [DÜZENLENECEK]
FantasyBu fantastik alemde güçlü bir düşman vardır. Yıllarca hiç kimseye görünmeden büyücü'lerin, peri'lerin, elf'lerin, element sahiplerin ve diğer yaratıkların kralı olmak istiyor. Tüm dünyayı ele geçirmek isteyen bu bilinmeyen düşmana karşı, asırlar ö...