10. bölüm

184 70 72
                                    

Herkese merhaba nasılsınız?

Hikayemi beğeniyor musunuz?

Volte atmayı ve yorum yapmayı unutmayın ki kitabımız bir çok kişi tarafından keşfedilsin :)

Hayalet okuyucularım lütfen kendinizi gösterin ki tanışalım olur mu? :)

Geçen bölüm okuyucularıma isim koyacağımı demiştim hatırlıyor musunuz?
Okuyucularımın adı 'Luna' olsun mu? Beğendiniz mi isminizi? Beğenmediyseniz söyleyin de değiştireyim. Benimde ismim Swan 'Swan'ın değerli Luna'ları'
Nasıl beğendiniz mi? :)

Size eğlenceli okumalar :)

Müzik : Vansire - Nice to see you

***********

MAYA

Dün geri döndükten sonra kızlarla küçük bir sohbet etmiş ve uyumuştuk. Herkes fazla yorgundu olanları anlatmayı bu güne bırakmıştık. Daisy'nin kelebekleriyle uyanmış banyo yapmıştık şimdide yemek salonuna gidiyorduk. Sıraya girip yemeklerimizi alıp bizi bekleyen Sam ve Aron'a doğru yürüyüp tabakları masaya bırakıp yanlarına oturduk.

"Günaydın"

"Günaydın"

"Nasıl uyudunuz iyi dinlendiniz mi?"

"Evet biz iyi dinlendik siz iyi dinlendiniz mi?"

"Bizde iyi dinlendik"

"Ee anlatın bakalım görev nasıl geçti?"

"Aron'un Sam'a sorusuyla Sam anlatmaya başlamıştı"

"Önce iki başlı kurtla savaşıp ardından yılanları hallettik daha sonra bir kaya adam'la Alice savaştı. pek eğlenceli bir şey yapmadık yani peki siz?"

Alice Sam'a dönüp suratına boş bakışlarla baktı.

"Eğlence mi arıyorduk biz? Ne istiyordun? Zeus'la savaşıp yıldırımlarıya ölmek mi?"

"Güzel fikir aslında neden olmasın? Ama ölmeyelim eğlencesi kaçar"

Alice nefesini verip kafasıni iki yana salayınca hepimiz kıkırdamıştık.

"Eee siz nelerle uğraştınız?"

Sam'ın sorusuna ben cevap verdim.

"Gönül isterdiki Zeus'la savaşlım ama biz Trol'lerle uğraştık birde Aron kartal'larla uğraştı"

Zeus şakama Sam kıkırdayınca sırıttım. Alice Daisy'e sorunca hepimiz Daisy'ye dönmüştük.

"Kelebek siz ne yaptınız"

"Bir tilki birde bebek dev'le ilgilendik"

"Bebek dev?"

"Evet galiba evden kaçmış"

"Evden kaçtığını sanmıyorum"

Sam'ın duşüncesiyle Aron sorgularcasına Sam'a baktı.

"Ne düşünüyorsun?"

"Dev ne zaman karşınıza çıktı?"

Sam Daisy'ye dönerek sorunca elimdeki çatalı bırakıp dikkatle dinlemeye başladım

"Kum saat'i dağ'ın tepesindeydi oraya varınca karşımıza çıktı"

"Bizde dağ'ın tepesine varınca kaya adam bize saldırmıştı. Ozaman onlar saat'in koruyucuları olmalı"

Orman  Perisi [DÜZENLENECEK] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin