*Herkese merhaba. Nasılsınız? Bu bölüm biraz geç geldi farkındayım. Kusura bakmayın son tur için güzel bir şey yazmak istedim aklıma güzel bir şey gelmiyordu. Bu yüzden geç geldi bölüm. Ama merak etmeyin haftada iki kez bölüm atmayı düsünüyorum. Umarım beğenirsiniz*
*Bu arada benim aklıma güzel bir fikir geldi. Dedimki neden ben kitablarımda her bölüm bir şarkı önermeyeyim? Nasıl fikir sizce? Bu arada benim müzik zevkim karışık yani batı müzüğide önere bilirim asya müziğide. Bu müzikler rap, rock, slow, ballad vb tarzlarda'da ola bilir rahatsız olmayın lütfen. Rahatsız olacaklar kitabı okumaya bilirsiniz. Müzik müziktir. Zevkler ve renkler tartışılmaz. Şimdi ilk şarkımızı önereleim. Ben nedense çok heves ettim. Umarım anlayış gösterirsiniz önerdiğim şarkı'lara ve linçlemezsiniz.*
*Bölümleri kontrol etmeden yayınlıyorum. Yazım yalnışım olursa bana bildirin lütfen. Herkese eğlenceler :)*
Müzik : The Weeknd - Die for you
*********
Gözlerimi yavaş yavaş açtım, görüşüm bulanıktı. Omuzumun ağrısı artınca omuzumu tuttum. Hâlâ çok fazla acıyordu.
"Kıpırdamayın biraz dinlenmeniz lazım"
Şifacı periye döndüm.
"Yorgunluktan ve fazla ağrıdan bayıldınız, gereken her şey yapıldı sadece biraz dinlenmeniz gerekiyor."
Kısılmış sesimle konuşmaya çalıştım.
"Yarış?"
Diye sordum. Sağ tarafımdaki yatakta yatmış Lowell'in sesi ile hızla ona döndüm.
"Geçtin geçtin merak etme"
Gozlerimi vücudunda gezdirdim yaralanmıştı.
"Nasıl yaralandın?"
"Siren ısırdı."
Dedi sırıtarak
"Bana üzülmeyi bırakta kendine bak sağ yerin kalmamış."
Dedi kıkırdayarak bende kıkırdadım.
"Peki ya sen geçtin mi?"
"Tabikide geçtim kızıl kafa."
Rahat nefes alıp gülerek yakağa uzandım. Şifacı periler son kez bizi konturol edip gitmiştiler. Gözlerimi kapatıp uykuya daldım.
1 hafta sonra
Yaralarımız iyileşmişti. Şimdide son turdaydık ve yarışların yapılacağı bölgeye toplanmıştık. Lowell yanımda durmuş kraliçenin dediklerini dinliyordu. Kraliçe son tur hakkında konuşuyordu.
"Sevimli Lenora halkı. Bu son tur bu turu kazanan üç peri Hondvar okulunu kazanacaktır. Bu turda yarışçı perilerimizin görevi geçmişe gidip Asi kuğusunun tüyünden getirmektir. Asi kuğusu asırlar önce nesli tükenmiş hayvandır. Geçmişte tüylerinin renk-arenk olmasıyla bilinir. Her renk tüyden getiren üç kişi yarışı kazanır. Şimdi zaman perisi sizi geçmişe gönderecek ve iki gün sonra geri getirecektir. Zamanınızı iyi kullanın. Hepinize bol şanslar. Kalbimiz sizinle."
Arkama baktığımda sadece altı kişiydik. Zaman perisi karşımızda durup avucundaki tozu üzerimize üfledi. Gözlerimi kapattım ve tenime değen hafif rüzgarla gözlerimi açtım. Karşımda gördüğüm manzarayla gözlerim büyüdü, ağzım hayranlıkla açılmıştı. Şu an büyük bir çicek bahçesindeydim, her tarafta farklı türden ve her renginden çiçekler vardı. Bir ses duyduğumda hemen saklanacak yer aramaya başladım. Büyük gül çalılığı görmemele hemen oraya koştum ve son anda gül çalılığın arkasına saklandım. Gelenleri görmüyordum ama sesler git gide yaklaşıyordu. Umarım beni fark etmeden buradan çıkabilirim. Yavaş yavaş çalılığın kenarına gelip kapıyı aramaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orman Perisi [DÜZENLENECEK]
FantasyBu fantastik alemde güçlü bir düşman vardır. Yıllarca hiç kimseye görünmeden büyücü'lerin, peri'lerin, elf'lerin, element sahiplerin ve diğer yaratıkların kralı olmak istiyor. Tüm dünyayı ele geçirmek isteyen bu bilinmeyen düşmana karşı, asırlar ö...