30. Bölüm

185 91 184
                                    

Selam Luna'larım💜

MÜZİK : Bahari - Savage

***

DASİY

Gözlerim Brian'nın gözlerine kilitlenmiş gibi haraket etmeden öylece bakıyordum gözlerine. Her anımız beynimin içinde durmadan hızla geçiyor hatıralar beynime yükleniyordu. Kalbime öyle bir ağırlık çökmüştüki ritmini bozmuştu. Aynı anda bir çok duygu seli akıyordu kalbimden.

Özlem, aşk, acı kalbimi esir almıştı. Aynı şeyler Brian'nında bakışlarında vardı ve tek bir kelime çıkmıştı dudaklarından.

"Vanessa..."

Gerçek ismimi onun dudaklarından yıllar sonra duymak, ona yeniden kavuşmak tüm gücümü vücudumdan çekip almıştı. Ona doğru bir adım attım titreyen bacaklarımla.

Brian hızla bana yaklaşıp beni kollarının arasına aldı ve sıkıca satıldı. Kollatımı boynuna sarıp kokusunu içime çektim. Hatırlamıştım. Kokusunu bile hatırlamıştım. Aynıydı.

Yüzü, bana sarılışı,kokusu, bakışları. Hiç kaybetmemişti. Aynıydı ve buna dayanamayıp özlemle hıçkırıp ağladım. Saçımı okşuyor kulağıma 'geçti kraliçem' diye fısıdıyordu.

Vücudum karıncalınırken ondan ayrılmak zorunda kaldım. Yine oluyordu. Dönüşüyordum ama şimdi canım acımadan dönüşüyordum.

Yine yüzümden kanatlar çıkatken Brian'nın hayran bakışları acı dolu özlem bakışlarla harmanlaştığında kendisi bile hiss ettiği duygulara yetişemiyordu. Benim gibi.

Yanaklatımı tutup bana baktı hasretle ve dudağıma bir öpücük kondurdu. Gözlerimi kapattım ve o sıcak dudakları hiss ettim. Eskisi gibiydi dudaklarının sıcaklığı tek fark şimdi özlem dolu olmasıydı.

Benden ayrıldığında halá kolları vücuduma sarılıydı. Özlem dolu gözleriden gözlerimi çekip arkasındaki duvardan asılı aynaya baktım. Kendimi de ne kadar özlediğimi fark ettim. Onun bana sarılışı, vücutlarımızın, kalbimizin, ruhumuzun bir birine kavuşması beni kendi görünümüme getirmişti.

Yüzümden cıkan yumuşak etli kanatlar, üzerindeki gözler, vücudumdaki sarmaşık gibi işaretler. Kendimide onuda çok özlemiştim ben.

Tekrar ona baktığımda elini yanağıma koymuş okşuyordu. Dudağıma öpücük kondurmasıyla gelen boğaz temizleme sesiyle ayrıldık bir birimizden.

Bize bakan bakışlara çevirdim yüzümü. Herkes hayranlıkla şaşkınlıkla bize bakıyorlardı. Büyücü oturduğu koltuktan kalkıp kapıya doğru yürüyerek giderken konuşmasına devam etti.

"Seçeneklerin var. Ya yalnızca Vanessa olmayı seçeceksin, yada hem Vanessa hem Daisy olmayı seçeceksin kraliçe"

Kapıyı açan ve ona eşlik eden muhafızla birlikte vampir kralı önüme gelip beni inceledi ve gülümsedi.

"Sizde benim gibi yaşlısınız. Ne güzel, kendimi yalnız hiss etmem kraliçe"

Gülümseyip tekrar aynaya döndüm. Kendime bakarken eski vampir kralına cevap verdim.

"Kendimi yaşlı hiss etmiyorum ama."

"Neyi seçeceksin peki?"

Maya'nın hála şaşkın olduğunu belli eden ses tonuyla aklındakini sormasıyla gülümseyip ona baktım ve gülümsedim.

"Daisy'de benim bir parçam."

Mayanın sorusuna cevap verip Daisy'e dönüştüm ve Briana baktım.

"Umarım Brian Daisy'ni de seve bilir"

Orman  Perisi [DÜZENLENECEK] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin