11. Bölüm

163 72 68
                                    

Herkese merhaba nasılsınız?

Hikaye nasıl ireliliyir? Beğeniyor musunuz?

Volte atmayı ve yorum yapmayı unutmayı:) unutmayın ki kitabımızı keşfede bilsinler :)

İyi ve eğlenceli okumalar :)

Müzik : Camilla Cabello - Cry for me

*****

MAYA

Büyük bir kapının önüne gelmiştik. Kapıdaki muhafızlar perinin emriyle kapıyı sonuna kadar açtılar. Hepimiz büyük salona girip en başta tahtında oturan krala doğru yürüyüp önünde eğilerek selamladık. Kral gülümseyerek hepimizi inceleyip konuşmaya başlamıştı.

"Sevimli Diman'ımız buraya arkadaşlarını getirdiğini duyunca bende arkadaşlarıyla tanışmak istedim"

"Bizde memnun oluruz kralım"

Daisy'nin sevimli konuşmasıyla kral gülümseyip konuşmasına devam etti.

"Ben peri kristalinin baş koruyucusu Gregor"

Kral kendini tanıtdıktan sonra biz de kendinimizi tanıtmaya başlamıştık.

"Ben Alice büyücüyüm kralım"

"Ben Maya orman perisiyim"

"Bende Daisy hayvan perisiyim"

Kendimizi krala tanıttıktan sonra kral Daisy'ni inceliyordu gülümseyerek.

"Öz hayvanın kelebek çok güzel, duygularına göre renk değiştiriyor mu?"

"Evet hatta sinirlendiğimde kanatlarından alev çıkıyor. Böyle masum gibi görünürler ama herşeyi yaka bilirler"

"Hayvan perilerine hep ilgi duymuşum hatta benim eşimde hayvan perisiydi. Onunda öz hayvanı kelebekti"

"Gerçekten mi? Bu çok güzel, haddim değil ama kraliçeyle tanışmak isterdim"

Kral acı dolu gülümsemesiyle konuştu.

"Eminim oda seninle tanışmak isterdi Daisy. Ama yıllar önce hayatını kaybetti"

"Özür dilerim efendim acınızı hatırlatmak değildi amacım"

"Hayır hayır Daisy üzülmene gerek yok kelebeklerini renkli görmek isterim"

Daisy'nin kelebekleri gri'ye dönmüştü. Gerçektende duygularına göre renk değiştiriyordu. Yavaş yavaş eski renklerine dönünce kral gülümseyip ayağa kalktı. Tahtından inip yanımıza gelip Daisy'nin önünde durdu. Kelebeklere baktıp gülümsedi.

"Eşiminde etrafında hep kelebekler uçuşurdu"

Diyip yanımızdan geçerek kapıya doğru irelileyip yardımcı periye seslendi.

"Akşam yemeğini hazırlayın misafirlerimizi güzel ağırlayaylım. Odalarına kadarda eşlik edin"

Bir kaç peri bize yolu gösterince onları takip etmeye başladık. Bir odanın yanında durup kapıyı açtı.

"Kralımız ayrı kalmanızı istemediğinizi düşünüp üçünüzede aynı odayı hazırlamamızı söyledi."

Odanın hemen karşısındaki odayıda Sam ve Aron'a gösterip gitmişti.

"Burasıda sizin efendim. Bir isteğiniz olursa seslenmeniz yeterlidir."

"Teşekkür ederiz"

Peri gittikten sonra odaya giren ikiliyi durdurup onlarla benimle gelmelerini söyleyip, içeri geçmiş kızların ardından odaya girdik. Alice ve Daisy kaşlarını çatıp bize sorgularcasına bakıyorlardı.

Orman  Perisi [DÜZENLENECEK] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin