Merhaba nasılsınız?
Kusuru bakmayın bölüm biraz geç geldi. Düzenli bölüm atmaya çalışacağım :)
Lütfen yorum yapmayı ve voltenatmayı unutmayın. Fikirleriniz benim için çok önemli.
Eğlenceli okumalarr
MÜZİK : Lana Del Rey - Dark paradise
***
MAYA
Bahçede oturmuş olanlar hakkında konuşuyorduk. Daisy olayları kaçırdığı için anlatıyorduk. Yalnız her seyi kaçıran Daisy değilmiş. Bizimde kaçırdığımız olaylar varmış.
"Ne yani şimdi sen özel soydan mı geliyorsun?"
"Daisy bilmiyorum. Belkide öyle değildir"
"Brian öyle dediyse öyledir"
Hepimiz Daisy'nin dediğine gülerken Daisy hayran hayran Brian'a bakıyordu. Brian bile anlamıştı Daisy'nın ola olan ilgisini. Brian Daisy'ye gülümseyince Daisy mutlu olmuştu. Sam Daisy'nin saçını çekti yavaşca.
"Haklısın kelebek"
"Sen nadıldın? Umarım sana gördüğumüz den başka kötü bir sey yapmamıştır"
Daisy iç çekip cevapladı.
"Aslına bakarsan hırpalıyordu. Ordan oraya çekiştiriyordu. Bunu ye, bunu giy, dediğimi yap. Yapmayınca kolumu sıkıyordu, zindana kitliyordu. Bir keresinde kabus mahsenine götürmuştü. Bir şeyler hatırlamamı istiyor gibiydi. Sanki bir şeyler yaşanmış ama unutulmus gibi. Hatırlamamı istiyordu. Ha birde orada mahsen da tek renkli bir yaratık vardı. Asla çirkin değildi. Onu gördüğümde kalbime ağırlık çöktü özlem duygusu. Ama neyi özlediğimi bilemiyorum. Neden böyle yaptın dediğimdeyse bana şöyle dedi. 'bir özlem bir anıyı hatırlatır derdi babam."
Kaşlarımı çatmış düşünüyordum. Brian'ın dedikleriyle hepimiz ona bakmıştık.
"Bir şeyler oluyor. Bir şeyler yavaş-yavaş ortaya çıkıyor. Ama ne? Daisy'ye illa bir şeyler hatırlatmaya çalışıyor. Sen hiçbir perinin yapmamadığını yaptın. Bence bununla bitmiyor. Dikkat edelim diğerlerimizlede ilgili ortaya bir şeyler çıka bilir"
Kafamız karışmıştı. Kime danışacağımızda bilmiyorduk.
"Bizim büyücü bir kadın var bilgilide. Gidip sorsak mı? Belki geçmişten görüntüler söyler"
"Bencede gidelim."
"Ozaman dersler bitince gidiyoruz"
Hepimiz Sam'a katılıp ayağa kalkıp okula doğru yürüdük. Herkes kendi sınıfına dağılmıştı. Sınıfa girip Lowell'in yanına oturdum. Rüya aleminden gelsiğimde yarım saat bana sarılmış bırakmamıştı. Aron bizi ayırınca sevgili olduğumuzu öğrenmişti. Şimdide birlikte peri tozunun faydalarını geçiyorduk. Öğretmene dönüp dikkatle dersi dinlemeye başladım.
ALİCE
Ders bittikten sonra okuldan iki günlüğüne izin almıştık. Olurda yaşadığı yer uzak ola bilirdi, yada büyü uzun süre bilirdi. Büyücülükte herkesin bildiği gibi değildir. İki saniyede olmuyordu. Haftalarca hatta yılarca süren büyüler vardı. Şimdide arabada oturmuş krallığa gidiyorduk. Maya'nın sorusuyla ona döndüm.
"Brian emin misin özel soydan geldiğimi? Çünkü bu zaman kadar böyle bir şey hiç olmadı, annem bile bana bir şey demedi"
"Bildiğim bu Maya. Bildiğim kadarıyla kurumuş, mahv olmuş ormanı özel bir soydan gelen periler yapa biliyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orman Perisi [DÜZENLENECEK]
FantasyBu fantastik alemde güçlü bir düşman vardır. Yıllarca hiç kimseye görünmeden büyücü'lerin, peri'lerin, elf'lerin, element sahiplerin ve diğer yaratıkların kralı olmak istiyor. Tüm dünyayı ele geçirmek isteyen bu bilinmeyen düşmana karşı, asırlar ö...