*Herkese merhaba nasılsınız?*
*Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın. Yorum yapıp oy verirseniz daha çok kişi kitabı görür :)*
Müzik : YooA - Bon voyage
Daisy karakterimizin şarkısı dinlemenizi tafsiyye ederim :)
********
MAYA
Ağacın altında oturmuş kızlarla koyu sohbet ediyorduk. Güneşimizin kesilmesiyle üçümüzde aniden sohbeti kesip önümüzde duran kişilere bakmıştık. Gordüğüm kişiyle şaşırmıştım. Bu nasıl olabilirki?
"Babanızdan güzel kurtulmuşsunuz leydi Maya"
Öyle şoka girmiştim ki kıpırdamadan karşımdaki prens'e bakıyordum tabi gerçekten prens'se. Alice'in koluma dokunmasıyla şoktan çıkmış kendime gelmiştim.
"Sen?"
"Otura bilir miyiz?"
Ben hâlâ olayı çözmeye çalışırken Alice cevap vermişti.
"Tabii"
Karşımızda bizim gibi bağdaş kurarak oturmuştular. Tekrar sarışın çocuk konuştu.
"Bu zamanda mı yaşıyordunuz yoksa babanızdan bu yolla mı kurtuldunuz?"
Arkadaşlarımın kafası fazla karışmış olmalı ki soru sormaya başlamıştılar.
"Ne zamanı? Ne babası? N'oluyor? Maya bunlar kim?"
Daisy'nin sorularıyla ona döndüm. Alice'de meraklı gözlerle bana bakıyordu. Boğazımı temizleyip konuşmaya başladım.
"Anlatıyorum şimdi. Şöyleki biliyorsunuz Hondvar okuluna gire bilmek için ülkelerimizin düzenlediği 3 turdan geçmemiz gerekiyor. Bizimde son turumuz geçmişe gitmek ve Asi kuğusunun tüylerinden her renk almaktı. Son tura kalan perileri zaman perisi farklı yerlere geçmişe yolamış. Bende şu karşınızda gördüğünüz sarışın prensin çiçek bahçesindeydim. Beni casus sanıp idam ettirmesinler diye yalan söyledim"
Herkes pürdikkar beni dinliyordu. Konuşmama ara verince kumral çoçuk konuştu.
"Ne yalanı?"
"Babam beni zorla yaşlı biriyle evlendiriyor. Buraya girmeye cesaret edemediği için buraya saklandım"
Ani sesizlik sonrası herkes gülerken bende gülmeye başlamıştım. Kumral çoçuk sarışın çoçun omuzuna kolunu atıp alayla konuşmuştu.
"İyi kandırılmışsın ha"
"Öyle oldu sanırım"
Diye cevap vermişti sarışın çocuk. Aklıma takılan soruyu sarışın çocuğa yöneltmiştim.
"Ozaman sen prens değilsen, sen ne için gitmiştin geçmişe?"
Şarışın çocuk derin nefes alıp vermişti. İsmini söylemişti sanırım ama kafam okadar karışıktıki unutmuşum ismini.
"Biri ülkemize sızıp nefes taşını kırmış. Bende geçmişe gidip oradaki nefes taşını alıp getirip yerine koydum. Yoksa tüm elf taşları sönerdi ve elf'ler yer yüzünden silinirdi"
"Bunu kim yapmış peki bulundu mu?"
Daisy sormuştu.
"Bulunmadı. Bu kesinlikle o kendini göstermeyen düşman olduğunu açıkca biliyoruz"
"Ne zaman ortaya çıkacak acaba?"
"Ne zaman çıkacak bilmiyorum ama çıktığında güçlü olmalıyız. Düşmanlığı birimize değil hepimize"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orman Perisi [DÜZENLENECEK]
FantasyBu fantastik alemde güçlü bir düşman vardır. Yıllarca hiç kimseye görünmeden büyücü'lerin, peri'lerin, elf'lerin, element sahiplerin ve diğer yaratıkların kralı olmak istiyor. Tüm dünyayı ele geçirmek isteyen bu bilinmeyen düşmana karşı, asırlar ö...