MÜZİK : Paris Paloma - Labour
***
ALİCE
Büyücü avucunda enerji emici kıvılcımları ortaya çıkarttığında dikkatle haraketlerine odaklandım. O elindeki enerji emici kıvılcımı güçlendirmekle meşgulken ben gözlerimi saniyelik kapayıp kurdumu düşünüp hayal ettim. Saniyeler içinde onun ulamasını duydum. Onun ardından binlerce kurt ulaması.
Büyücü Cornoy hayretle kurda bakarken duyacağı şekilde bağırarak konuştum.
"Yalan söyledin! Bizim mühürlü olduğumuzu sadece onu hiss etmemei söyledin! Ama biz sadece ruhen mühürlüydük! Bedenen mühürlü değildik! Bunu söylemedin ve onunla iletişme geçemedim. Çünkü mühür tamamlanmamıştı. Şimdi bedenen ve ruhen mühürlüyüz. Senin devrin bitti artık. Benim, bizim devrimiz başlıyor!"
Cornoy kah-kaha atarken iri kurdum çoktan yanımda yer edinmişti bile.
"Emin misin?"
Demesiyle bir ulama seside duyuldu. Uzaktan koşarak bem beyaz tüylü bir iri kurt Cornoy'un yanına ulaşıp kurduma hırladı. O da kanlı ayda doğmuşdu demek.
"Hani biz güçlüydük? Baksana onlarda kanlı ayda doğmuşlar. "
Kurduma fısıldamamla bana bakmadan aynı benim gibi fısıldayarak konuştu.
"Biz güçlüyüz güzel leydim. Bunu hiss ediyorum. Koluna baksana. Kan damlayan dolunay bir bizde var hiçbir mühürlü kurt ve büyücüde yok. Onlarda bile yok."
"Ozaman güzel kurdum parçalayalım hepsini"
Dememle kurdum hırlayarak büyücünün kurduna saldırırken bende büyücüye saldırmıştım. Elimde yarattığım onun yarattığı enerji emici topu çevirirken gözlerinin içine baktım.
"Hepiniz gebereceksiniz"
Diyerek kah-kaha attığında sinirlerim tüm damarlatıma yayılmıştı. Pislikler. Ben onun gözlerinin içine öfkeyle bakıyorken onun gözleri elimdeki enerji emici topa değince gözleri şaşkınlıkla büyümüştü. Elimdeki topa baktığımda sarı enerji emici top bende kan kırmızısıydı ve onun topundan daha büyüktü.
Tekrar ona baktığımda gözlerindeki kin, nefret daha fazla artarken elindeki enerji emici topu bana doğru fırlattı. Enerji emici topuna karşı elimdeki topu fırlattım.
Toplar havada çarpışınca benim kan kırmızı topum onun sarı topunu yutmuştu ve biraz daha büyürken elime geri dönmüştü. Büyücü sinirli bir boğa gibi gözlerini gözlerimi dikip bu sefer başka büyü yapmaya yeltendi.
Elimdeki enerji emici topunu biraz daha büyütürken büyücü dudağında bir şeyler fısıldadı ve ortadan kayboldu. Gözlerim şaşkınlıkla etrafta onu ararken koluma değen yumuşak ama soğuk bir şeyle hemen sağ tarafıma baktım.
Kurdum burnunu koluma dokundurup ona bakmamı sağlarken kafasıyla gelmemi işaret etti. Eğildiğinde hemen kürkünden tutunup sırtına bindiğimde uzağımızda koşan beyaz kurdu hızla takip etmeye başkadık.
Kurdum beyaz kurda yaklaşmıyor aksine bizi fark edemeyecek uzaklıkta takip ediyordu. Beyaz kurt ormana daldığında eğilerek gövdemi kurduma yaklaştırdım ve gelecek olan çalılık ağaç budaklarından saklanmaya çalıştım. Pek işe yaramıyordu.
Sıkı ağaçların olduğu yerden geçerken çalılıklar ve ağaç budakları kollarımı ve bacaklarımı çiziyordu. Beyaz kurt yavaşladığında bizde yavaşlamıştık. Öğrendiğim büyünü dudaklatımda kısık sesle mırıldandım.
Şimdi görünmezdik. Büyücü istese bile ne bizi göre bilirdi nede büyümü hiss edebilirdi. Yavaşca beyaz kurda yaklaştığımıza beyaz kurt gökyüzüne doğu ulamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orman Perisi [DÜZENLENECEK]
FantasyBu fantastik alemde güçlü bir düşman vardır. Yıllarca hiç kimseye görünmeden büyücü'lerin, peri'lerin, elf'lerin, element sahiplerin ve diğer yaratıkların kralı olmak istiyor. Tüm dünyayı ele geçirmek isteyen bu bilinmeyen düşmana karşı, asırlar ö...