Herkese merhaba nasılsınız?
Aklıma bir kaç gündür takılan konuyu soracağım. Önerdiğim şarkılar nasıl? Beğendiğiniz oluyor mu?
MÜZİK : Florina - Va va vis
***
MAYA
Tam iki saattir oda da oturmuş düşünüyorduk. Geçmişe gitsek bile nasıl yetiştire bilirdik çiçeği? Derin düşüncelerden ayrılmamızı sağlayan kapının tıklatılması olmuştu. Hepimiz kapıya baktığımızda kraliçe Elf odaya girmişti. Yanı boş olduğu için Daisy'nin yanına oturmuş saçını okşamaya başlamıştı. Hepimize bakıp konuşmaya başladı.
"Sizi sadece geçmiş perisine yollardım ama ne zamana kadar orada kalacağınız malum değil. Bu yüzden zaman gezginin den yardım istedim. Bir elçisi ile size toz gönderecek. Onunla geçmişe giderseniz istediğiniz kadar orada kalabilirsiniz."
"Çok teşekkür ederiz."
"Rica ederim, teşekküre gerek yok. Bu hepimizin ormanı. Orman olmazsa yaşayamayız değil mi?"
"Haklısınız"
"Bu yüzden gece iyice dinlenmeniz gerekiyor yarın sabahın ilk ışıklarıya zaman elçisi burada olur. Ozaman gideceksiniz"
Kraliçe Elf ayağa kalkıp giderken Alice'inde yanağını okşayıp odadan ayrılmiştı. Cidden çok merhametli iyi kalpli bir kraliçeydi. Herkes ayağa kalktığında Bria'nın konuşmasıyal hepimiz olduğumuz yerde durup ona baktık.
"Şey... Aslında size bir şey söylemem gerekiyor. Söylemek istemiyordum ama bu önemli bir konu"
Onu dikkatle dinlerken Aton söyel demişti meraklı sesiyle.
"Maya... Maya bir orman perisi."
"Eee?"
"Onun ruhu orman'a bağlı. Şimdi değil ama git gide orman'la birlikte Maya'da yok olacak"
"Bu şimdi mi söylenir?!"
Aron bağırınca onun kolumdan tuttum sakinleşmesi için. Tabi Brian'ın neden şimdi söyledğini herkes anlamıştı. Bazen kitaplar okuyordu hatta yemek yerken bile kitap okuyordu bize katılmıyordu. Ama Aron bana bir şey korkusuyla sinirliydi. Yoksa biliyordu neden Brian bunu şimdi söylediğini.
"Çünkü endişelenmenizi istemedim. Bu duruma düşütüğümüzden araştırma yapıyorum. Kitaplarımı tekrsr tekrsr okudum ama bir sonuç bulamadım. Tek çözüm ormanı kurtarmak"
Aron bana sarılmış saçımı koklarken konuştu.
"Özüe dilerim Brian"
"Sorun yok. Sadece hemen o çiçeği tekrar yeşetmeliyiz ama merak etmeyin ben çesitli iksirler sayesinde Maya'nın zamanını artırmaya çalışacağım"
Alice yanıma gelip kolumdan tutup beni oturttu ve önümde eğilip konuştu.
"Bak şimdi hayır diyeceksin ama sen gitmesen mi? Biz gidip kurtarırız çiçeği geri döneriz"
"Hayır gideceğim"
"Ama-"
"Hayır dedim! Kimse itiraz etmesin. Şimdi gidip uyuyoruz ve yarın gidip çiçeği yeşertmenin yolunu buluyoruz"
Herkes beni onayladığında ayağa kalkıp odadan ayrılmışlardı. Bende yatağa girdiğimde Arona sarılmıştım. Aron beni kolları arasına alıp alnımı öperek saçımı okşamıştı. Bir süre sonra gözlerime ağırlık çökerek uykuya dalmıştım.
Yüzüme değen yumuşak öpücüklerle gözlerimi yavaş-yavaş açtım ve yüzümün her tarafına öpücük konduran Aron'un boynuna sarıdım kollarımı. Kıkıdadığımda hafifce kafasını geri çekip yüzüme baktı ve gülümseyip dudağıma öpücük kondurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orman Perisi [DÜZENLENECEK]
FantasyBu fantastik alemde güçlü bir düşman vardır. Yıllarca hiç kimseye görünmeden büyücü'lerin, peri'lerin, elf'lerin, element sahiplerin ve diğer yaratıkların kralı olmak istiyor. Tüm dünyayı ele geçirmek isteyen bu bilinmeyen düşmana karşı, asırlar ö...