8. Bölüm

164 36 38
                                    

*Herk kese merhaba nasılsınız?*

*Okuyunca volte atmayı ve yorum yapmayı unutmayın ki daha fazla kişi kitabımızı görsün :)*

*İyi okumalar*
 

Müzik : Anson Seabra - Welcone to wonderland

                             ********

                          DAİSY

"Etrafında hep mi kelebekler oluyor?"

Brian'nın sorusuyla kafamı ona çevirdim.

"Evet ben hayvan perisiyim"

"İlginç ben ilk kez böyle bir şeyle karşılaşıyorum. Açıkcası bir çok hayvan perisi gördüm ama etrafında kelebekler dolaşmıyordu"

Kıkıdayınca Brian bana baktı. Ne düşündüğümü tahmin etmek istiyor gibi.

"Çünkü onların özü yırtıcı hayvan olduğu için ola bilir"

"Nasıl yani?"

"Şöyle anlatayım. Ben hayvan perisiyim, hayvanlarla iletişime geçe bilirim. Ama benim öz hayvanım kelebek. Böyle uysal hayvanlar görünüyor ama saldırgan hayvanlar perinin ruhuna girerler. Tehlike olduğund ortaya çıkarlar"

"Garip ve güzel"

"Teşekkürler"

Brian teşekkür etmeme tebessüm edib konuşacağı sırada dal kırılma sesiyle adımlarımız durmuş bir-birimize bakıyorduk. Brian kısık sesle konuşup kıpırdamadan  etrafı inceliyordu.

"Sende duydun mu?"

"Evet"

Fısıltıyla cevap verdim. Tekrar dal kırılma sesi gelince ikimizde hemen savunma pozusyonuna geçip gelecek hamleye karşı hazirola geçmiştik. Çalılıkların arkasından bem-beyaz, tahminen 7-8 kuyrugu olan iki insan büyüklüğünde bir tilki önümüze atlamıştı. Bir kaç adım geriye sendeleyip karşımızdaki tilkiyle birlikte  yuvarlak şekilde yürüyor gelecek akataği bekliyorduk.

Tilki üzerimize atlamasıyla kuyruklarını açıp her bir kuyruğunu kılıç formuna dönüştürüp bize saldırması bir olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tilki üzerimize atlamasıyla kuyruklarını açıp her bir kuyruğunu kılıç formuna dönüştürüp bize saldırması bir olmuştu. Brian nerden çıkardığını bilmediğim kılıçlarla karşılık veriyordu. Bende tilkinin bana karşı savurduğu  kuyruk kılıçlarından kendimi savunuyordum. Böyle devam edemeyeceğimi fark edince kollarımı yana açıp içimden fısıldadım, kelebekler ruhuma girip dönüşümümü sağlamışlardı. Şuan büyük bir kelebek formundaydım. Tilkiye doğru uçup tilkiye çarpıp geri düşmesini sağlamştım.

Tilki geriye doğru savrulup toprağı kazarak ağaca çarpmıştı. Brian'a bakınca bana şaşkınlıkla baktığını görmüştüm  eh bende görsem şaşırırdım. Tekrar tilkiye baktığımda ayağa kalkmış bana sinirli-sinirli bakıyordu. Bana doğru koşup üzerime atlamasıyla birlikte yere düşmüştük. Benim üzerimde patileriyle bana vuruyor diğer taraftan'da Brian'la kuyruğuyla dövüşüyordu. Patilerini suratıma, kanatlarıma vuruyordu.

Orman  Perisi [DÜZENLENECEK] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin