Bahar, yılın en sevdiği zamanıydı.
Bundan daha güzel bir mevsim yoktu, çünkü yeniden doğuşun ne anlama geldiğinin canlı temsiliydi. Etrafındaki her köşeyi harap eden karanlığın ve kuraklığın sonunu simgeliyordu ve her şey bir zamanlar sahip olduğu canlılığı geri kazanmayı başardı.
Yeni bir başlangıçtı. Dünyanın hafızası olduğundan beri durmadan tekrarlanan bir döngünün başlangıcı.
Doğa, bir anka kuşu gibi küllerinden doğuyor gibiydi, beraberinde hayvanların uyanmasını ve çiçeklerin doğuşunu tetikleyen bir yaşam armağanı getirdi. Herhangi bir evde küçük köşelere kadar tüm tarlalar, o zaman geldiğinde her şey parlak renklerle doluydu.
Güneş ışığının çoğunu engelleyen (ve bu nedenle, çok güneşli bir günde bile yer oldukça karanlık görünüyordu) devasa ve yüksek ağaçlar dışında, evinin etrafındaki orman da bunun kurbanıydı, çünkü bunlar çok yıllık ağaçlardı. tip. Bununla birlikte, etraflarında sıralanan farklı bitkiler ve çalılar, ya yapraklarında farklı yeşil türleri ya da çiçekleri varsa parlak renkleri ile baharın gelişine duyarlıydı.
WooYoung pek çok şeyi severdi, onu cezbetmek çok kolaydı ve en ufak bir ayrıntı bile hayranlık uyandırabilirdi. Ancak çiçekler, dünyadaki en sevdiği şeylerden biriydi.
Sunulabilecekleri çok çeşitli şekiller, renkler ve aromalar onu büyüledi. Saf beyazlar veya uçuk pembeler gibi son derece gizli renklerden kırmızı ve mavi gibi etkileyici renklere. Tatlıda abartılı aromalar ve hatta acıya dönüşen diğerleri.
Bütün evren onun için çok ilginçti ve çocukluğundan beri kendisini onu keşfederken görmüştü. Her zaman bahçecilik konusundaki bilgisini geliştirmeye ve öğrenebileceği her şeyi öğrenmeye çalıştı, çünkü bu aktiviteye gerçekten tutkusu vardı.
En sevdiği mevsimin bahar olmasına şaşmamalı.
WooYoung merdivenlerden indikten sonra bir an etrafına bakınırken dudaklarını büzdü. Basamaklardaki ayak sesleri, inerken kulak zarlarını rahatsız edecek kadar yüksek sesle yankılanıyordu ve şimdi durduğuna göre, sessizlik yeniden hüküm sürüyordu.
Her şey çok sessizdi. Ve bu şekilde sevmiyordu. Bu tür aşırı dinginlik her zaman onu biraz rahatsız etmişti çünkü oldukça gürültülü bir insan olduğu için bu ortamlarla anlaşamıyordu.
Televizyonun uzaktan kumandasını alıp açtı ve hemen kendini yarı düzgün bir şey bulma niyetiyle kanalları değiştirmeye adadı. Ona dikkat etmeyi planlamıyordu, sadece bir gürültü çıkarmasına ve sinir bozucu sessizliği bozmasına ihtiyacı vardı.
Ev arkadaşı JongHo'nun çok konuşkan ya da gürültülü olduğu söylenemez. Ancak, neredeyse algılanamaz bir insan olmasına rağmen, yokluğu yine de göze çarpıyordu. Genelde o sırada oradaydı ve her biri kendi yükümlülüklerini yerine getirmek için ayrılmak zorunda kalana kadar birlikte yaşadılar, ancak o gün istisnaydı çünkü o daha önce işe gitmek zorunda kalmıştı.
YeoSang'in varlığı da özlediği bir başka şeydi. Omega, Seul'de altı aylığına bu bursu kabul ettiğinden beri, evdeki atmosfer oldukça iç karartıcı olmaya
başlamıştı. Ve şimdi, JongHo'nun varlığı olmadan sessizlik her saniye artıyorÇok büyük bir ev bile değildi, zar zor iki odası ve küçük bir salonu olan küçük bir yapıydı, bu yüzden kendisini yalnız hissettiren evin boyutlarının eski bahanesine başvuramıyordu. WooYoung, arkadaşlarına çok bağlı biriydi ve onları etkileyici bir kolaylıkla özlemeye başladı.
WooYoung, müzik kanallarından birinde özel bir BTS yayını bulduğunda neredeyse heyecandan ciyaklayacaktı ve sesi sonuna kadar açmak için bir saniye bile tereddüt etmedi. Neredeyse hiç komşusu yoktu, bu yüzden diğer insanların duymasını rahatsız etmekten endişe etmesine gerek yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
epiphany
Fanfiction"Ruh eşleri ne olursa olsun tanışmak ve birlikte olmak için doğmuşlardır." "Şu andan itibaren seni eşim olarak tanımıyorum, omegam olarak reddediyorum ve bizi birleştirecek her türlü bağı reddediyorum." Sesi, merhamet belirtisi olmadan sert çıkıyord...