Bunu algılamak için odaya girmesine gerek yoktu.
Omega yakınlaşmaya başladığından beri onu her gün karşılayan aynı kokuydu. Kokusu ile kıyaslanamaz bile ama sahip olduğu bu ufak benzerlik kurdunu anında etkilemeye yetiyordu. Sahip olabileceği tüm endişeleri sildi ve ona eşsiz bir sakinlik getirdi.
San oturma odasının ışıklarını yaktı ve mekan biraz havalansın diye kapının kanatlarından birini açık bıraktı çünkü çiçeklere rağmen gelişmiş koku alma duyusu rahatsız edici temizlik ürünleri kokusunu da algılayabiliyordu. Her zamanki dolaba doğru yürümeye devam etti ve bir kez daha gözleri üç yaseminle ve onların yanında tarçınlı kurabiyelerle dolu küçük bir çantayla karşılaştı.
O kadar yaygın hale gelmişti ki, artık onlara dikkat bile etmiyor ya da onları atmak için uğraşmıyordu, ne yaparsa yapsın ertesi gün her zaman tekrar ortaya çıkacaklardı. Bazen kurabiyeleri alıp Hongjoong'a verdi, bazen onlara dokunmadan onları orada bıraktı.
Ancak bu sefer San, üç gün önce Pazartesi günü olanları hatırlayarak bu nesnelere bakarak hatırı sayılır bir zaman harcadı. Ve hareketlerini gerçekten düşünmeden çiçeklerden birini yakalamak için uzandı ve bir anlığına dikkatle takdir etti.
Yaprakları etkileyici bir mükemmellik ile donatılmıştı ve göze hoş gelen bir şekilde düzenlenmişti, özellikle de sunulduğu o temiz beyazla.
Alfa sonunda yasemini yüzüne yaklaştırdı ve yayılan tatlı kokuyu içine çekmemesi kaçınılmazdı. Çiçeklere karşı alerjisi olduğu için bu hareket kısa sürede burnunun can sıkıcı bir şekilde kaşınmasına neden oldu, ancak buna fazla önem vermedi.
Zihni istemeden omeganın görüntüsünü hatırladı ve o zaman, burnu o özü her algıladığında daldığı düşten çıktığını gördü, bu öz, güçlerini hiçbir şeymiş gibi çökerten ve düşüncelerini donduran, her zaman Wooyoung'un hafızasında bitiyor.
Ay'ın, omegayı kurdu üzerinde bu tür bir etki yaratması, onu basit bir kokuyla neredeyse ayaklarının dibine bırakması etkileyiciydi.
Ama insan tarafının da düşmesine izin vermeyecekti.
San, çiçeğin sapının neminden islanma ihtimaline aldırmadan, ahşap yüzeyde bıraktı ve görevine devam etmek için az önce olanları unutmaya karar verdi.
Birkaç saat sonra, nihayet küçük molası geldiğinde, her zamanki gibi bir kahve içmeye gitmeye karar verdi. Her ne kadar telefonunu almak için dolaba yaklaşmadan önce olmasa da, nedense gözleri bir kez daha orada duran nesnelere odaklandı. Özellikle, küçük kurabiye torbasında.
O gün geç kaldığı için öğle yemeğini düzgün yiyememişti. Sabah izinden kedisi Byeol'ü veterinere götürmek için yararlanmıştı çünkü kendini pek iyi hissetmiyordu. Randevu, bir başkasının yaralı evcil hayvanını içeren acil bir durum nedeniyle beklenenden uzun sürmüştü ve görülmeyi beklerken geç kalmaması kaçınılmazdı.
Basit bir kahve içmek midesi için yeterli görünmüyordu ve küçük kurabiye torbasının yaydığı tarçın aroması burun deliklerini okşayarak onu yemeye teşvik etti. San bir an dikkatlice düşündü, ama sonunda dolaba doğru yürüdü ve onları aldı.
Omega konusunda zaten çok fazla şey yapmıştı, yapmayı asla hayal etmediği ama bir nedenden dolayı sonunda gerçekleştirdi. Onu eve taşıdı ve kollarında tuttu, hatta boynundan gelen kokunun tadını çıkaracak kadar aptal olsa bile.
Birkaç basit kurabiye yemek, tüm bunlarla karşılaştırıldığında hiçbir şeydi.
San mavi kurdeleyi son derece sakin bir şekilde çözdü ve bu arada daha önce takdir edemediği bir ayrıntıyı fark edebildi çünkü onlara gerçekten hiç dikkat etmemişti. Kurabiyeler yıldız şeklindeydi ve tam doğru renkteydi ya da en azından onun beğenisine göre. Çok soluk değil, çok sarıda değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
epiphany
Fanfiction"Ruh eşleri ne olursa olsun tanışmak ve birlikte olmak için doğmuşlardır." "Şu andan itibaren seni eşim olarak tanımıyorum, omegam olarak reddediyorum ve bizi birleştirecek her türlü bağı reddediyorum." Sesi, merhamet belirtisi olmadan sert çıkıyord...