26

212 19 1
                                    


"Herşey yolunda."

Odanın duvarları arasında güçlü bir şekilde yankılandığı görülen birkaç kelime. Çok basit, kayda değer bir şey yok ama yine de onları duyanlar üzerinde derin bir etki yaratmayı başardı.

Son günlerde ona eziyet eden en küçük korkuları bile beraberinde götüren bu basit cümlenin, onu rahatsız eden tüm endişeleri silmeyi başarmasının çarpıcı olduğunu kabul etmeliydi. Sanki omuzlarından büyük bir yük kalkmış ve korkunç prangalardan kurtulmuş gibi tamamen huzurlu hissediyordu.

Ya da en azından şimdilik.

Wooyoung'un gözleri ekrandaki görüntüye kilitlenirken küçük bir gülümseme oluşturduğu görüldü. Önceki olayın aksine, bu sefer yavrusu uyanıktı ve hareketleri ultrasonda fazlasıyla fark ediliyordu. Belli ki çok huzursuz bir bebekti, o anlarda hayran olduğu görüntüler bunu fazlasıyla netleştirdi.

Uzman, eli cihazı hastasının karnı üzerinde hafifçe gezdirirken, görüntüyü son kez gözden geçirirken, küçük bir gülümsemeyle, "Bir tür malformasyona veya soruna işaret edebilecek herhangi bir şey görmüyorum," dedi. "Organları zaten oluşmuş ve şimdi sadece olgunlaşmaları gerekir. Bu andan itibaren sadece büyüyecek ve büyüyecek."

Wooyoung profesyonelin sözlerine, yanında oturan alfanın varlığına bile pek aldırış etmiyor gibiydi çünkü tüm kişiliği ekrana odaklanmıştı. Gözleri, siyah beyaz gösterilen o küçük figürü analiz etmeyi bırakmadı, hareketlerini son derece net bir şekilde hissedemeyecek kadar huzursuzdu.

İşte o zaman, tuttuğunu bilmediği havayı serbest bırakmasına izin verdi.

Son günlerde ne kadar endişeli olduğunun sadece Luna farkındaydı, yakın zamandaki nüksetmesinin bebeği için sonuçları olabileceğinden bir an bile yas tutmadı. Onu kaybedeceğini düşündüğü gece içini saran aynı korkular geri dönmüştü, belki onu bir gözyaşı denizine indirgeyecek kadar çaresiz ya da yoğun değil, ama bir an bile huzur bulamayacak kadar derindi.

Zihni ona ne olduğunu ve bunun ne anlama gelebileceğini binlerce kez hatırlattı. Son haftalarda yaşadığı her şeyin hamileliği üzerinde bir tür olumsuz etki yaratacağından korkuyordu, yavrusunun sağlıklı büyümesini sürdüremeyeceği ve hatta tekrar kürtaj girişiminde bulunacağı fikrinden korkuyordu..

Ve bu sefer durdurmak imkansız.

Ama şimdi onu o ekranda, hiç durmadan hareket ederken ve kalp atışları yüksek ve düzenli bir şekilde yankılanırken izleyebildiğine göre, endişelerinin çoğu uçup gitmişti. Günlerdir ilk kez sakin hissetti, bebeğinin hâlâ aynı derecede sağlıklı olduğunu görünce rahatlamış olmaktan da öte.

Profesyonel, cihazı karnından çıkarmadan önce "Tamam, işimiz bitti," dedi ve jel kalıntılarını silmesi için hemen ona biraz kağıt verdi. "Bunu senin için yazdıracağım ve geri geleceğim. Beni ofiste bekleyin lütfen."

Wooyoung, biraz baş dönmesinin ona saldırmasını önlemek için biraz yavaşça oturmadan önce onaylayarak bir kelime mırıldandı, hemen San tarafından yardım edildi. Gri kapşonlusunu indirmeden önce biraz dikkatle karnını sildi, o giysiyi giydiğini hatırladığında yüzünde küçük bir buruşma oluştu.

Ondan hoşlanmıyor falan değildi ama aslında o gün Yeosang'in Seul'de ona aldığı güzel bej bir gömleği giymek istemişti. Biraz gevşek ve rahat olması, vücudunun yeni şekli için herhangi bir sorun teşkil etmemişti, ancak çok uzun değildi ve bu, pantolonuyla ilgili küçük sorununu ortaya çıkardı.

Ne yazık ki karnı ve kalçaları yeterince büyümüştü ve artık hiçbir iç giysi onu kapatmıyordu. Şimdi düğmeler ve ilikler arasında hatırı sayılır bir mesafe vardı, bazen kalçalarının üst kısmına takılan birkaç giysiyi saymazsak fermuarını biraz bile çekemiyordu.

epiphanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin