2

405 19 4
                                    

Wooyoung, yanında getirdiği yaseminleri, kendisine tahsis edilen dans odasında küçük bir vazoya yerleştirmişti. Çiçeklerin yaydığı hoş kokunun ortalığı doldurması uzun sürmedi ve o zaman kendini evindeymiş gibi daha rahat hissetmeye başladı.

Yeosang ve Jongho, bir omega olarak karakteristik aromasının çiçeklere çok benzediğini söylerlerdi, özellikle hangisi olduğundan emin değillerdi ama bunun çok tatlı bir aromaya sahip bir çiçek olduğunu söyleyebilirlerdi. Ve belki de her şeyi onlarla süsleme konusundaki küçük hayranlığının nedeni buydu. Ona huzur verdiler, güvende hissettirdiler.

Wooyoung küçük öğrencilerini kocaman bir gülümsemeyle karşılamıştı ve daha utangaç olanları (çünkü çoğu için bu onun birinci sınıfıydı) ve hatta biraz şüpheli görünen ve hatta çocuklarını, terk ettiklerine pişman olan bazı ebeveynleri rahatlatmakta hiçbir sorun yaşamadı. Bununla birlikte, omeganın hoş kişiliği, hem yetişkinlerin hem de çocukların herkesin endişelerini gidermeyi başardı ve kısa sürede devam edebildiler.

Bu birinci sınıftı, bu yüzden bu onların birbirlerini tanımalarına ve grupla güven inşa etmelerine adanmıştı. Oyunlar ve kahkahalar arasında onlara kaslarını doğru bir şekilde nasıl gereceklerini öğretti ve kısa süre sonra üç saatlik ders çabucak geçti. Wooyoung, çocukların onu sevdikleri kadar sevdiklerini de doğruladı, çünkü ayrılma zamanı geldiğinde ebeveynlerine doğru koşmadan önce birden fazla kişinin ona veda etmek için sıkıca sarıldığı görüldü.

.
"Her şey nasıl, Woo?" Kapı pervazina yaslanırken selamıydı, eşyalarını toplarken gözleri izliyordu.

Kendini doğrudan gülmekten başka bir şey yapmayan alfanın kollarına atmak için olağanüstü bir duyguyla kendini gösterdi. "Beni tavsiye ettiğin için tekrar teşekkürler, Jongho. Bu işi sevdim.

"Bana teşekkür etmeyi kesmeni söylemiştim. Senden daha iyi bir aday yoktu," diyerek elini sallayarak onu takip etmesini işaret etti. "Yine de seni getiremediğim için üzgünüm. İlk gününüzde size eşlik etmeyi çok isterdim."

"Meşgul olduğunu biliyorum, o yüzden endişelenme," dedi elini sallayarak. Tam o anda burun deliklerine tuhaf bir koku geldi, bir an için düşüncelerini susturduğu görüldü, ama kısa süre sonra bunu bir kenara koymayı başardı. Gerçekten güzeldi, tarçına çok benziyordu.

" Bu arada, çalışmalar nasıl gidiyor? Akademinin öğrencilerinin katılımıyla bir oyun planladığı Wooyoung'un bilgisiydi. İster dans, ister şarkı, ister tiyatro olsun, üç alan birleşerek harika bir gösteri sunar.

Ve basit görünse de, bu büyüklükteki bir olayı organize etmeye ve planlamaya çalışmak gerçekten karmaşık bir işti. Ve hatta yorucu, çünkü orada hataya yer yoktu. Her şeyin mükemmel olması için organize edilmesi gerekiyordu.

Jongho, son zamanlarda evde çok fazla zaman geçirmemesi sonucunu doğuran etkinlikten sorumlu kişilerden biriydi. Sabahları diğer öğretmenlerle birlikte her şeyi planlamaya kendini adadı ve öğleden sonra öğrencilerine şan dersleri vermek zorunda kaldı.

Ama şimdi Wooyoung da orada çalıştığı için, o kasvetli evde artık kendini çok yalnız hissetmiyordu çünkü o da meşgul olacaktı.

"Şu ana kadar her şey yolunda gidiyor. Sadece giymeleri gereken takım elbiselerle ilgili birkaç sorunumuz var, bazı ebeveynler seçtiğimiz terzi ile takım elbise yapmayı reddediyor ve bu da işleri biraz daha karmaşık hale getiriyor. Ama yakında düzelecek, hep aynı." Başını kaldırıp ona bakmadan önce dudaklarından uzun bir iç çekti. "Peki ya sen? Grubunuzun katılımında bir sorun olacağını düşünmüyorum."

Jongho ona akademinin koridorlarında, doğrudan personel odasına kadar rehberlik ediyordu. İlk vardiya sona ermişti, bu da bir sonraki grup gelmeden önce dinlenmek veya bir şeyler yemek için yarım saatleri olduğu anlamına geliyordu.

epiphanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin