Hong Joong hızlı davranmıştı.San’ı durdurma niyetiyle ayağa kalkmaya geldiğinde hareketleri inanılmaz derecede hızlıydı, sanki en iyi reflekslere sahipmiş gibi. Ancak kaderindeki kişinin sesi, eylemlerini otomatik olarak devre dışı bırakma görevini üstlendiğinde yalnızca birkaç adım atabildi.
“Gitme, Hong.” SeongHwa diğer betaya yaklaşmak için ayağa kalkarken, “Belki de onu yalnız bırakman daha iyi olur,” diye tavsiyede bulundu. “Bu... onun için çok fazlaydı. Ona kendi alanını vermeliyiz.”
Hong Joong cevap vermek istedi ama sonunda durumu daha iyi düşündüğü için iç çekti. Çok endişeliydi, arkadaşının kim bilir nereye gitmişti.
Anlıyordu ama bu endişesini ortadan kaldırmıyordu.“Benim için bırakın cehenneme gitsin ve bir daha geri dönmesin,” diye mırıldandı en küçüğü alçak sesle, odada tartışılan her şeye bir zerre bile ikna olmamıştı.
Hong Joong hemen ona bakmak için döndü ve gözlerinden bu yoruma büyük bir rahatsızlık yayıldı ama bir şekilde yanıt vermemek için yanağının içini ısırdı. Zaten olduğundan daha fazla soruna neden olmayacaktı.Yeosang aniden ayağa kalkıp ondan uzaklaşırken, "Kes şunu, Jongho," diye homurdandı. "Lanet bir çocuk gibi davranmayı bırak, WooYoung'a yaptığı şeylerden dolayı ben de San'a tahammül edemiyorum ama yine de sınırlarımı biliyorum.”
“Sakın bana onu savunacağını söyleme.”
“jongho, konu bununla ilgili değil....
“Siz ikiniz, yeter artık.”
JongHo eşini yalanlamak üzereydi ancak o ses oturma odasında belirdiğinde sözlerini yutmak zorunda kaldı. Merdivenlerden geldiği için her iki çift habersizdi.
“Ay aşkına, yukarıda ne yapıyorsun? Delirdin mi?”
Wooyoung, alfa arkadaşının öfkeli sorgulamasından bir parça bile çekinmedi. Aksine, yüzü sert görünmeye devam etti ve aşırı korumacı arkadaşlarının dehşeti karşısında bir adım daha aşağı inmeye bile cesaret etti.
Bakışları orada bulunanların arasında gezinirken, yorgun ve bıkkın arasında bir ses tonuyla, "Sana sormam gereken şey bu," diye yanıt verdi. Hong Joong'u orada görünce şaşırdı ama bu konuda hiçbir şey söylemedi.
Omega daha fazla ilerlememeye karar verdi çünkü bacaklarının titremesinin onu düşürebileceğini düşünüyordu. Dengesini sağlamak amacıyla bir elini korkuluklara dayamıştı ve aynı zamanda onunla birlikte hareket edebilmek için serum torbasını da taşıyordu. Diğer eli ise karnının alt bölgesine yerleşmişti.
“Gel, Woo. Seni yatağına götüreceğim." dedi JongHo içini çekerek ayağa kalkarken, söylediklerini yerine getirmeye fazlasıyla istekliydi.
Alfa sorusunu tamamen görmezden geldi ve onları ayıran bir çift basamağı tırmandı, ancak sanki onu yakıyormuş gibi elinden uzaklaştığında omegaya şok olmuş bir ifadeyle bakmak zorunda kaldı“Bana dokunmaya cesaret etme, JongHo.”
"Wooyoung..." dikkatlice mırıldandı, neredeyse inatçı olmaması ve kabul etmesi için yalvarıyordu çünkü bu onun iyiliği içindi. Ancak Omega dokunulma konusunda isteksiz olmaya devam etti. Sözlerle itiraz etmedi ama ona attığı kızgın bakışla bunlara hiç de gerek yoktu.
"Kendini iyi hissetmen güzel Woo, ama yatağına geri dönmelisin," diye araya girdi SeongHwa, sanki onu olduğundan daha fazla üzmek istemiyormuş gibi yumuşak bir sesle. “Dinlenmen lazım.”
Wooyoung betanın söylediklerine en ufak bir ilgi bile göstermedi, daha çok göğsünde doğan ve onu huzursuz olmaya zorlayan, bilmediği ama bir nedenden dolayı bildiği bir şey hakkında endişeli olan o tuhaf duyguya odaklandı.
Ve hiçbir yerde bulunamadığını fark ettiğinde hemen sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
epiphany
Fanfiction"Ruh eşleri ne olursa olsun tanışmak ve birlikte olmak için doğmuşlardır." "Şu andan itibaren seni eşim olarak tanımıyorum, omegam olarak reddediyorum ve bizi birleştirecek her türlü bağı reddediyorum." Sesi, merhamet belirtisi olmadan sert çıkıyord...