Duyulan tek şey kuşların cıvıltısıydı.
Bunun dışında başka bir ses veya melodiye yer yoktu. Kuşlar, ormanı şarkılarıyla doldururken, gökyüzünü neredeyse tamamen gizleyen devasa ağaçların arasında cesaret ettiler. Bazıları, kanatlarını açıp daha kolay yiyecek bulabilmeleri için yazın sunduğu güzel havadan yararlanırken, diğerleri kendilerini gençlerine ilk uçuşlarını yapmayı öğretmeye adadı. Küçüklerin kendi yollarına gidebilmeleri için bağımsızlıklarını kazanmalarının zamanı gelmişti.
Zamanın sonuna kadar devam edecek olan basit ve değişmez yaşam döngüsü böyleydi.
Ve Wooyoung, birçok kez, neden insanlarla aynı olmadığını merak etmişti.
İnsanlar ve hayvanlar pek çok konuda birbirine benziyordu ama aynı zamanda diğerlerinde çok fazla farklıydılar. En azından hayvanlar alemi her şeyi basitleştirdi, tam olarak ne yapacaklarını bilmeleri için biraz içgüdü yeterliydi ve böylece yaşam döngüsü aksilik olmadan tamamlandı, bunun ötesinde bir şey yoktu. Belki biraz hüzünlüydü yaşam tarzları, hayvanlar kendi varlıklarının bile farkında olmadıkları için, belki programlanmış otomatlar gibi çalıştıklarını bile söyleyebilirim ama en azından insanların farkında olmadığı bir sürü sorundan kurtulmuşlardı.
İnsanlar doğaları gereği karmaşıktı, çünkü onlara hayvani yönlerini veren o küçük içgüdünün zekaya dönüşmesi gibi bir şanssızlık vardı. Her iki tarafın da çok fazla sorun yaşamadan anlaşmaya vardığı durumlar çok nadirdi, çoğu zaman birbirlerini aşmaya çalıştılar ve bu da insanın en sonunda seçeneği veya yolu bulana kadar sonsuz sayıda hata yapmasına neden oldu. Hem kendisi hem de diğer insanlar için sadece rahatsızlık ve istirap getiren binlerce gereksiz
sorun.Bu bakımdan hayvanlardan üstün olmanın avantajları konusunda çok açıktı, ama her halükarda, aklın bazen doğanın bir armağanı gibi değil de gerçek bir engel gibi davrandığını düşünmemesi imkansızdı.
Çünkü kalbin özlemlerini görmezden gelmek her zaman iyi bir seçenek değildi.
Ve çok daha az hasara neden olabilirse..
Wooyoung, bahçesindeki belirli bir ayrıntıyı fark ettiğinde kendini düşüncelerinden sıyrılırken buldu ve yeni varlığa bakarken hemen yüzünde küçük bir gülümseme oluştu. Gül çalılarının bulunduğu alanın üzerinde uçan, birkaç kanat çırpan ve bulduğu her küçük dal veya çiçek üzerinde birkaç dakika dinlenen küçük bir kuştu.
Omeganın bakışları, hayvan ve yaptığı görev arasında gidip geldi. Kullanmakta olduğu verimli topraktan biraz daha topladı ve bahçe malasının ucuyla küçük bir delik açtı ve çok geçmeden kendini daha fazla toprakla kapladığını bulduğu birkaç tohumu dikkatlice yerleştirdi.
Bir an için renkli geometrik şekillerle süslenmiş saksıya hayran kaldı ve bir gün önce aldığı birkaç tohumu ekmeye kendini adadığı son birkaç dakikadır oturduğu yerden kalktı. En sevdiği bahçe dükkânını ziyaret ettikten sonra, daha önce hiç dikmediği çiçeklere ait birkaç tohum paketiyle uzaklaşmıştı. Merak onu yendiği için onları yanında getirmemesi kaçınılmazdı.
Wooyoung asılı tencereyi ayarladı ve nasıl göründüğünü görmek için birkaç adım geri gitti. Şimdilik sadece bir saksı topraktı, ama filizlenmeye başladığında ve hatta daha çok çiçek açtığında gerçekten güzel görünecekti.
Gördüğü manzaraya sırıttı ve yerdeki dağınıklığı toplamanın zamanının geldiğine karar verdi. Tüm aletlerini ve tohumları için kullandığı özel toprağı bir kenara koydu ve çok geçmeden, dudaklarından yumuşak bir melodi süzülürken bahçesindeki her bitkiyi sularken buldu kendini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
epiphany
Fanfiction"Ruh eşleri ne olursa olsun tanışmak ve birlikte olmak için doğmuşlardır." "Şu andan itibaren seni eşim olarak tanımıyorum, omegam olarak reddediyorum ve bizi birleştirecek her türlü bağı reddediyorum." Sesi, merhamet belirtisi olmadan sert çıkıyord...