22

192 21 6
                                    

Bundan daha iyi bir şey yoktu.

Eve gelmenin harika hissiyle karşılaştırılabilecek hiçbir şey olmadığından emindi. Sadece beş gün olmuştu, hatta tam bir hafta bile olmamıştı, ama yine de bin yıl gibi gelmişti.

Ama yine evdeydi.

Evinin önü göründüğünde yüzüne kocaman bir gülümseme yayıldı. Kısa süre sonra, birkaç kıyafet değişikliğinin yanı sıra hastaneden bazı evrakların bulunduğu çantasını aldı ve Jongho motoru kapatır kapatmaz arabanın kapısını açtı.

Wooyoung kendini o kadar iyi hissetti ki, mutfağa adımını atar atmaz hazırlayacağı harika öğle yemeğini kafasında planlıyordu. Yeosang'in yürürken dikkatli olmasını isteyen sesini duymazdan geldi ve girişin basamaklarını çıktı, doğrudan ısrarla çağırıyormuş gibi görünen kapıya gitti.

Evin içindeyken bir an gözlerini kapadığını, bakımına büyük özen gösterdiği bahçeden gelen çiçeklerin ve vazolara koyduğu çiçeklerin tatlı kokusunun tadını çıkardığını gördü. Dezenfektanlarınki gibi güçlü ve istilacı aromalarla çevrili beş gün geçirdikten sonra, bu yumuşak kokular burnu için harika bir merhem gibi görünüyordu.

Wooyoung, girişte kendisini bekleyen hafif bir ayakkabıyla ayakkabılarını değiştirdi ve çantayı koridorda bırakarak hemen mutfağa doğru adımlarını attı. Kısa süre sonra, Jongho'nun bir gün önce satın aldığını iddia ettiği malzemelerin gerçekten orada olup olmadığını kontrol ederek buzdolabının içinde ne olduğunu gözden geçirmek için bir dakika ayırdığında dudaklarından bir melodinin döküldüğü görüldü.

"Akademiye ne zaman gideceksin" Yeosang'in sesi odanın rahat sessizliğini bozdu. Omega, giydiği ince paltoyu çıkarırken arkasındaki varlığa bunu sorgulamıştı. "Bu hafta farklı programların olacağını söylediğini duyduğumu sanıyordum."

"Evet, sadece ben ve başka bir meslektaşim Seongwoo'nun sınıflarını ele alacağız" Jongho arabanın anahtarlarını girişin yanına asarken cevapladı. Konuşmaya devam etmeye, belki de işindeki durum hakkında daha fazla ayrıntı vermeye kararlı görünüyordu, ama bakışları mutfağa kayarken konuyla ilgili tüm sözlerin ölmekte olduğu görüldü.

Wooyoung alt dolaptan bazı kapları çıkarmak ve kullanacaklarını ada tezgahına bırakmakla çok meşgul görünüyordu. Tekrar ayağa kalktı ve dolabın en yüksek kısmından bazı baharatlara ulaşmak için vücudunu biraz gerdi. Az önce maharetle giydiği önlük, küçük göbeği çok belirgin olacak şekilde vücudunu sarmıştı.

Başka bir durumda çok sevimli olacak ve hatta bir fotoğrafta ölümsüzleştirecek olan bir ayrıntı, ama o anlarda alfa bunların hiçbirini umursamadı.

"Wooyoung, ne yapıyorsun? Sorusu kulağa o kadar şaşırmış, hatta belki de çileden çıkmıştı ki sanki bir ebeveynin yavrularını azarlaması gibiydi. Ona çok tuhaf baktı, sanki gözlerinin gördüklerine inanmak imkansızmış gibi.

Yeosang tek kelime etmemiş olsa da, yüzü partneriyle aynı duyguların istilasına uğradığını açıkça gösteriyordu. Alfa ile neredeyse kaşlarını çatarak mutfağa yürüdü.

"Öğle yemeği," diye yanıtladı Wooyoung, arkadaşlarının ifadelerinden

Ancak aniden bir el onu elinden kaptığında bıçağı tahtaya doğru yöneltemedi. Anında kafası karışmış bakışının bu eylemden sorumlu kişiye indiği ve Jongho figürüyle buluştuğu görüldü.

"Hastaneden yeni döndük Wooyoung." Onunla yumuşak bir şekilde konuştu ama sesi ne kadar sakin olursa olsun, hala azarlama gibi geliyordu. "Bunu yapmamalısın."

"Doğru, kendini fazla yoramazsın," diye onayladı sarı saçlı omega, ona diğer taraftan yaklaşırken. Bir süre uzansan iyi olur. "Öğle yemeğini hazırlayıp odana getireceğim, tamam mı?"

epiphanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin