40

238 15 9
                                    

Tüm vücudu bir tür transa girmişti, nefes almak dışında herhangi bir minimal hareket yapamıyordu.

Hava almak kadar basit bir şey bile onun için zor olsa da, son gözyaşları ve ona acımasızca saldıran aynı şokla solunum yolları işe yaramaz hale gelmiş gibi görünüyordu.

Wooyoung'un şaşkına döndüğünü söylemek hafif kalırdı. Bunu doğrulamak için tek yapması gereken, hareketsiz vücuduna basit bir bakış ve yüzünü kaplayan paniğe kapılmasıydı. Oturması uzun sürmemişti ve şimdi kolunu
Yarı kaldırmış, gözleri derisinde görünen kızgın işarete hançer gibi sabitlenmiş halde yatıyordu.

İlk başta, yavrusunun tehlikede olduğundan korktuğu için, tüm kişiliği sırf korkudan ağlama noktasına gelecek kadar paniğe kapılmıştı. Ancak kurdu, bunun yalnızca geçici bir işaret olduğunu, bir bağ oluşturabilecek gerçek bir ısırık olmadığını hatırlattığında onu sakinleştirmeyi kısa süre sonra kendi görevine aldı.

Wooyoung'un parmaklarını o yaraya değdirirken kendini derin bir nefes almaya zorladı. Toplumundaki herhangi bir birey gibi sahip olduğu genel kanıya göre, o işaretin yavrusu için herhangi bir sonuç getirmemesi, bir bağ veya benzeri bir şeye neden olmaması gerekir. Böyle bir şeyin olması için San'ın boynuna işaret koyması gerekirdi.

Bir bağın oluşması için alfanın, tüm omegaların boyunlarında bulunan özel bezin bulunduğu bölgeyi ısırması gerekiyordu. Bu, yumuşak aromaları veya kızışmayı tetikleyen hormonlar ve hamilelikle ilgilenen hormonlar gibi kastları içinde onları karakterize eden her şeyden sorumluydu. Ayrıca, alfa hormonlarını ona enjekte ettiğinde etkilenen asıl kişi oydu. Bu olduğunda, bez bir omega'nın vücudunda çok sayıda hormonal değişikliğe yol açan bir dizi kimyasal reaksiyon başlattı.

Eşininkiyle karışan aroması, feromonları ve duyuları, alfasininkilerle benzersiz bir düzeyde birbirini tamamlıyordu, diğer şeylerin yanı sıra, her ikisinin de kızgınlığı senkronize oldu ve yalnızca diğerine yanıt verdi. Bir bağ, basit bir bağlantıdan çok daha fazlasıydı çünkü her küçük hücrenin bile her iki tarafta da değiştiği görülüyordu.

Uzun bir süre bunun tamamen doğaüstü bir süreç, insan aklından kaçan mistik ve etkileyici bir bağlantı olduğuna inanılıyordu. Bununla birlikte, modernite ve teknolojileri ortaya çıktıkça, bunun diğerleri gibi sadece doğal ve fizyolojik bir süreç olduğunu doğrulayabildiler.

Düz biyoloji.

Onun durumunda, San onun kolunu ısırdığı için olmayan bir şey. Ona enjekte etmiş olabileceği hormonlar her neyse, boynundan uzaktaydı, dişleri doğrudan ona dokunmadıkça bezi tepki vermeyecekti.

Binlerce anlama gelebilecek basit bir ısırıktı ve anlamı çifte göre değişiyordu. Bazıları bunu tamamen sahiplenme içgüdüsüyle yaptı, diğerleri sinir bozucu bir alfayı uzak tutmak için, aynı zamanda bir flörtün başladığının bir işareti olarak, hatta bazı çiftler bunu yakında bir araya gelmeyi planladıkları bir ön bağlayıcı sembol olarak algıladılar, düğünden önceki yüzük nişanı gibi. Daha doğrusu, hamile bir omeganın işaretlenmemiş olsa bile zaten bir alfaya sahip olduğunu netleştirmenin bir yolu olarak.

Sizin durumunuza en yakın olanı.

"Omega burada acı hissettiğinde, bana söylemeli, ben de onun için rahatlatacağım," diye karar verdi alfa, bakışları yaptığı işarette gezinirken, bir eli nazikçe genç olanın kolunu tuttu.

Wooyoung bir şey soylemek için agzını açtı ama kelimeler dudaklarına ulaşır ulaşmaz öldü. Gözleri, San'ın şekline geçmeden önce, onun kolundaki yaraya bakmaya devam etti, korku ve şok karışımı, hatta belki de hüzünle hayranlıkla baktı.

epiphanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin