35

170 17 1
                                    

Öğle yemeğini bitirirken aklında durmaksızın bir soru dönüp duruyordu ve cevabı bilmesi hiç de gerekli olmasa da ve bunun sadece doğuştan gelen
merakı olmasına rağmen, omega yine de düşünmeden edemedi, bu konuda Büyük bir risk alıyordu ama yine de sormaya karar verdi.

"San?"

dikkatini elindeki telefondan uzaklaştırıp telefona baktı, sessizce dinlediğini belirtircesine. "Ben... o gün seni neyin bu kadar etkilediğini öğrenebilir miyim?"

Wooyoung, o zamanlar hala korudukları bağ sayesinde algıladığı tüm duyguları hala net bir şekilde hatırlıyordu. Huzursuzluk, öfke ve acı. Üçü bir arada olmayı bırakın, çok sık olmayan duyumlar. Her ne ise, sakin biri gibi görünürken alfayı bu şekilde etkilemesi çok hassas bir olay olmalı, çünkü onun içinde her zaman sakinlik vardı.

San'ın anlaması için omega'nın sorusunda daha spesifik olmasına ihtiyacı yoktu. Hangi günden bahsettiğini hemen anladı ve kaçınılmaz olarak vücudu gerildi. Bakışları koyu renkli kürkünün içinde bir yerlerde kaybolmuşken, boştaki eli Byeol'ün kulaklarına döndü.

"Babamla karşılaştım

Omega, sesindeki sertliği ama aynı zamanda hüznü de açıkça
algılayabiliyordu. Birkaç gün önce annesiyle konuştuktan sonra aralarında
geçen konuşmayı hemen hatırladı ve belki de aradan geçen yıllara rağmen anlaşamadıklarını tahmin edebildi. Ve doğruyu söylemek gerekirse, onu hiç suçlamadı.

Ne de olsa, o daha küçük bir çocukken onu terk etmişti.

"Gerçekten kötü müydü?" karşılaşmanın belki de annesiyle yaptığı konuşma
kadar feci olduğunu hissederek ihtiyatlı bir şekilde sordu.

"Her zaman böyleydi." Küçük, acı bir gülümseme verdi ve kısa süre sonra
kayboldu. Hapishaneden çıktığından beri "kayıp zamanı telafi etme" bahanesiyle bana yakınlaşmaya çalışıyor ve tüm o zırvalıklar, ama bunların yalan olduğunu biliyorum. Onu ilgilendiren tek şey, kendini alkole boğması için ona para vermem.

Wooyoung, bu bilgi karşısında içten bir şaşkınlıkla dudaklarını ayırdı. Dikkat etmesi gereken o kadar çok şey olduğundan, az önce duyduklarını doğru bir şekilde sindirmesi için bir dakikasını ayırdı. San'ın babasıyla kötü bir ilişkisi olduğunu varsaymıştı ama o andan itibaren hapiste olması ve hatta sadece
para için yakınlaşma noktasına gelmesi çok fazlaydı.

İşte tam o anda San hakkında neredeyse hiçbir şey bilmediğini ve hayatının ne kadar karmaşık olup olmadığını bilmediğini fark etti.

Ve bu gerçeği gerçekten değiştirmek istiyordu.

"Ona verdin mi?" Alfa'nın bu konu hakkında konuşmaya devam edip
etmeyeceğini bilmeden ihtiyatlı bir şekilde tekrar sordu. Ancak San hafifçe iç çektiğinde bir cevap alacağını biliyordu. "Sadece bir kez, ama beni bir daha asla rahatsız etmeyeceğine yemin
ederek. Bir iş falan bulana kadar yaşayabilsin diye ona yeterince verdim ama sanırım sarhoş olma fikri hayatını geri kazanmaktan daha çekiciydi." Daha çok ironi taşımasına rağmen dudaklarında yeniden yeni bir gülümseme belirdi. acıdan daha. Bazen ona karşı fazla düşünceli olduğumu düşünüyorum ama...

"Ama o senin babandı." diye tamamladı Wooyoung, ne demek istediğini anında anlayarak sessizce. "O sana hayat veren adamdı. Ondan ne kadar nefret etsen de en azından onun için bir şeyler yapman gerektiğini hissediyordun."

San bunu duyunca merakla omeganın sonucuna şaşırmıştı, çünkü aklından geçen tam olarak buydu. Garipti ama anlaşıldığını hissetti. Çok haklı olan ve ikinci şansları seven HongJoong bile babasına mali açıdan yardım ettiğini söylediğinde onu anlamayı başaramamıştı.

epiphanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin