San, gökyüzündeki gri bulutların farkına varır varmaz kötü bir gece geçireceğini anladı.
Gökyüzünün karanlığını ve zaman zaman belirmeye cesaret eden, bunun sıradan bir fırtına olmayacağını açıkça ortaya koyan şimşekleri fark ettiği anda bundan emindi. Ve bu onu daha da sinirlendirdi, bulundukları durumu hatırladığında.
Ay'a göre sonbahardı. Yılın o zamanında fırtına olmamalı.
Ama bu konuda kendini bu kadar tuhaf hissetmemesi gerektiğini düşünüyordu; küresel ısınma ve kirlilik bir kez daha işlerini yapıyor, onlan dünyada neden oldukları felaket konusunda uyarıyordu. Ancak o an zerre kadar umurunda değildi. Orada onu ilgilendiren tek şey bu doğa olayının getireceği sonuçlardı.
Çünkü San fırtınalardan gerçekten nefret ediyordu.
Karanlığı reddetmesi gibi, yetişkinliğinde bile ona eşlik eden aptalca ve çocukça bir korku. Ama onu rahatsız eden tam olarak fırtına değildi, daha çok fırtınanın ona getirdiği anılardı. Gömmek için can attığı ama o küçük uyarıyla güçlü bir şekilde ortaya çıkan acı anılar, çocukluk deneyimlerinin çoğuna şiddetli yağmur, akkor şimşek ve sağır edici gök gürültüsü eşlik ediyordu.
En derin korkularını otomatik olarak harekete geçiren ve onu geçmişe götüren, bir kez daha ağlamaktan ve yaşadıklarından pişmanlık duymaktan başka hiçbir şey yapamayan çaresiz bir çocuk gibi hissetmesini sağlayan bir düğme gibiydi. Bir kez daha mutsuz bir çocuktu, bir kez daha büyükannesinin acılarına tanık oluyordu, bir kez daha kusurlu bir alfayla yaşamanın nasıl bir şey olduğunu hissediyordu.
Onun gibi bir alfa.
Gece boyunca ne zaman bir fırtına çıksa, San uykuya dalmadan uyanık kalıyordu. Zihni anıların saldırısına uğrarken tüm vücudu bir gerilim yumağı haline geldi. Uykuya dalmayı başarması çok tuhaftı ama eğer öyleyse, çok geçmeden ruhunun huzursuzluğunu arttıran bir kabus yüzünden uyanacaktı.
Bu nedenle o gece San'ın dinlenmeye dair pek umudu yoktu. Ancak göz kapakları ağırlaşmaya ve bedeni tamamen olmasa da biraz gevşemeye başladığında kendisi de şaşırdı. Ve burnu WooYoung'un tatlı kokusuyla sevindiğinde, bu beklenmedik huzurun sebebinin belki de omeganın varlığı olduğu şüphesine kapıldı.
Ama durum böyle olsaydı pek de tuhaf olmazdı, çünkü o yasemin kokusu ona her zaman ölçülemez bir huzur verirdi.
Bununla birlikte, birkaç saatten fazla uyumanın çok iyi olacağını
düşünüyordu; gerçekte sadece birkaç dakikalığına gözlerini kırpıştırmış gibi hissediyordu. Fırtınanın uğultulan zihnine sızdı ve anılar onu boğdu, sıkıntılı duygular güçlü bir şekilde canlandı ve bir kez daha amansız kabusların kurbanı oldu.San, yüksek bir kükreme eşliğinde gece gökyüzünün şimşek ışıltısıyla aydınlandığı anda gerçekliğe döndü. Az önce yaşadığı kabusun sonucu olarak göğsünde biriken o boğucu hisleri uzaklaştırmaya çalışırken derin bir nefes aldı
Ciğerlerinden kaçan havayı toparlaması ve zihnini gerçekliğe bağlaması birkaç saniyesini aldı, bu yüzden gözleri büyük bir endişeyi yansıtan o iki kahverengi küreyle karşılaşıncaya kadar yüzünü kucaklayan ellerin pek farkında değildi. Banyodan gelen parıltı sayesinde tanıyabileceğinden korkuyordu.
"San, sakin ol." Wooyoung yumuşak bir sesle mırıldandı, sanki tek niyeti onu uyutmakmış gibi. "Herşey yolunda. Sadece kötü bir rüyaydı."
Omeganın, San'ın aklından neler geçtiğine dair hiçbir fikri yoktu ve birlikte uyudukları bunca zaman boyunca kendisi daha önce hiç böyle olmamıştı, neden aniden bir kabusun kurbanı gibi göründüğünü de anlamadı. Ancak o anlarda bu onun için en az önemli olan şeydi. Özellikle alfanın irislerine yansıyan ıstırap ve korkuya tanık olduğunda, o kadar derin ki içinde bir şeyler kırıldı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
epiphany
Fanfiction"Ruh eşleri ne olursa olsun tanışmak ve birlikte olmak için doğmuşlardır." "Şu andan itibaren seni eşim olarak tanımıyorum, omegam olarak reddediyorum ve bizi birleştirecek her türlü bağı reddediyorum." Sesi, merhamet belirtisi olmadan sert çıkıyord...