Gerçek olamayacak kadar iyiydi.
Kısa bir şekerlemeden uyandıktan sonra bu sinir bozucu hissi algıladığından beri bu düşünce kafasından çıkmamıştı.
Bunu görmezden gelmeyi başardı ve derin, yavaş nefesler alırken biraz müzik dinlemek veya internette bazı videolar izlemek gibi herhangi bir şeyle dikkatini dağıttı.
Ancak omega, mide bulantısı çok güçlü hale geldiğinde boşuna olduğunu biliyordu ve yataktan çıkmaktan başka seçeneği yoktu, çünkü kaçınılmaz olacaktı. Banyoya koşarken evin sessizliğinde çıplak ayakları gürültülü bir şekilde gümbürdüyordu, neredeyse tuvaletin önünde dizlerinin üzerine düşüyordu.
Midesinin içeriğini tamamen boşaltması bir dakikadan fazla sürmedi, ancak o anda olduğu gibi, hepsini geri atmadan çok fazla yiyemezdi. İki günden biraz fazla bir süre boyunca bir kez bile kusmadığı için rahatsızlığının azaldığına ya da en azından yoğunluğunun azaldığına dair belirsiz bir yanılsamaya kapılmıştı.
Reddedilme gerçekleştiğinden beri bunu her gün ve bazen de sık sık yaptığı düşünülürse, bu çok önemli bir ilerlemeydi. Gerçekten iyiye gittiğini, en azından biraz daha iyi yiyebileceğini düşünmüştü ama görünüşe göre yanılmıştı.
Wooyoung suyun her şeyi yıkamasına izin verdi ve arkasına yaslandı, son olaydan kurtulmaya çalışırken sırtı buzlu fayanslara çarptı. Boğazı tahriş olmuş gibi onu rahatsız etti ve vücudunun her yerinde, özellikle kaburgalarının altındaki bölgede ağrı hissetti. Bunun, çok sık kusmanın bir sonucu olarak gösterilen çabadan kaynaklandığını biliyordu.
kendini çok kötü hissetti. Ve sadece fiziksel olarak değil, aynı zamanda duygusal olarak da. Bebeğinin düzgün gelişimi için ihtiyaç duyduğu besinleri almadığının farkındayken kendini kötü hissetmemesi imkansızdı. Şimdilik sağlıklı bir bebekti ama doğru beslenmemesinin er ya da geç sonuçlara yol açacağını biliyordu.
Kendini korkunç bir baba gibi hissetti.
Çünkü bu onun suçuydu, yemeği azaltamayan bebeği değil, kendisiydi. Hasta olan oydu ve zaman geçtikçe daha da kötüleşmekten başka bir şey yapmıyordu. Ama Wooyoung bunu umursamıyordu, ona ne olduğu, onu endişelendiren şeyin olduğu umrunda değildi. Onun yüzünden bebeğinin başına kötü bir şey gelmesini istemiyordu.
Bu konuda etkilenen tek kişi olmasa da kurdunun aynı olduğunu hissedebiliyor ve hatta daha kötü olduğunu söylemeye cesaret edebiliyordu. Omega olarak asıl işlevinin dünyaya sağlıklı yavrular getirmek olması gerektiği için kendini kötü, üzgün ve işe yaramaz hissetti. İyi olması gereken tek şeyde başarısız oluyordu.
Bir kurt olarak gururu için çok ağır bir darbeydi.
Wooyoung derin bir nefes aldı ve bu düşünceleri geride bırakmaya karar verdi, kendisini sadece moralini bozacak bu tür duygulara teslim olmaya devam etmek istemiyordu. Bu da bebeği için iyi olmaz.
Banyodan çıkmadan önce dişlerini fırçaladı ve yüzünü biraz yıkadı. Bakışları battaniyelerin arasında bir yerde gezinirken sonunda yatağın üzerine oturdu. Kendini kucakladı, aniden koşullar altında kendini çok küçük hissetti.
Omega bir andan diğerine hafifçe titremeye başladı, o sinir bozucu kırılganlık hissi önemli ölçüde arttı. Kendini korumasız hissediyordu ve tüm oda, sanki oradaki herhangi bir şey en büyük tehditmiş gibi, içinde korku uyandırdı. Her an bir şeyin kendisine ve yavrusuna zarar verebileceğini ve kendini savunmak için hiçbir şey yapamayacağını hissetti.
"Alfa" aniden kurduna mırıldandı, yavrusunun babasının mesafesini tekrar hissetmekten çok çaresizce " Alfa, neredesin? Sana ihtiyacım var, alfa..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
epiphany
Fanfiction"Ruh eşleri ne olursa olsun tanışmak ve birlikte olmak için doğmuşlardır." "Şu andan itibaren seni eşim olarak tanımıyorum, omegam olarak reddediyorum ve bizi birleştirecek her türlü bağı reddediyorum." Sesi, merhamet belirtisi olmadan sert çıkıyord...