5

293 18 6
                                    

Beklenmedik olduğunu kabul etmek zorundaydı.

Pekala, söylenen her şeyi ve onu kesinlikle incittiğini düşünürsek, böyle bir şey onun yerine birinin yapacağı son şeydi. Hatta bir tokat, yumruk ya da en azından birkaç itme nedeniyle dudağının daha da ağrıyacağını tahmin etmişti. Görünüşe göre omega, kaderinde olanlar fikrine çok bağlıydı ve sonunda bu şekilde tepki vermesi için üzülmesi mantıklı olurdu.

Bu nedenle, WooYoung'un yanağını öpmesi onu gerçekten şaşırtmıştı.

San, omega figürünü gözleriyle takip etmiş ve kapıdan çıkmadan önce ona verdiği parlak gülümsemeye tanık olmasına neden olmuştu. Oyunun ortasındaki bir çocuğunki gibi neşeli bir gülümseme. Hatta onun kahkahalarını koridordan duyduğunu söyleyebilir.

Düşüncelerini birleştirmesi biraz zaman aldı, sadece kabul etmek istemese de bu hareketin onu ne kadar hissettirdiği için değil, aynı zamanda koşulların bir andan diğerine nasıl değiştiğini anlayamadığı için de.. Sözlerindeki basit bir dikkatsizlik, omeganın her şeyi yanlış anlaması için yeterli olana kadar, her şeyi açıklığa kavuşturmayı başardığını düşündü.

Wooyoung, ona istediği kadar zaman vereceğine ve onu bekleyeceğine dair güvence verdi. Oturup beklese iyi olur. Bu konudaki tutumu konusunda çok netti ve fikrini değiştirmeyecekti.

Omega, iki basit kelimeyle kendine umut vermek kadar aldandıysa, bu onun sorunu değildi.

San kollarını kavuştururken başını salladı, sonra bıkkın bir şekilde içini çekti. Bir şey ona bunlar daha yeni başladığını söyledi.

Ve bu tuhaf konuşmadan iki gün sonra, öğretmenlik yaptığı sınıfa girdikten sonra aniden burnunu tuhaf bir koku kapladığında şüphesini doğrulayabildi.

Kabul etmek istemese de çok iyi bildiği bir koku.

Sanki her an üzerine saldırmaya hazır aç bir aslan bulunabilirmiş gibi, biraz şüpheyle mekana girerken bakışları her yerde dolaştı. San ışıkları açtı ve eşyalarını bıraktığı büfeye doğru yürüdü.

Ve orada bir tuhaflık fark etti.

San, aniden yaptığı her türlü hareketi durdururken, gözleri mobilyaların üzerinde duran nesnelere odaklandı. Kahverengi yüzey, çantasını üzerine koyana kadar her zaman tamamen boş kaldı, ancak o gün istisnaydı.

Ahşabın üzerindeki beyaz ışıkların parlaklığını kesen, özenle düzenlenmiş üç beyaz çiçekli uzun bir kap vardı ve yanında, içinde üç ya da dört kurabiye bulunan mavi kurdele fiyonklu küçük bir çanta vardı. Bu nesnelerin yaydığı kokuları ayrıntılı olarak algılamak için çok yaklaşması ya da eline alması bile gerekmiyordu, sadece biliyordu. Yasemin ve tarçın.

Yasemin çiçekleri ve tarçınlı kurabiyelerdi.

Kurdu bu tuhaf kombinasyon karşısında huzursuzca kıpırdandı, ama sinirlendiği ya da buna benzer bir şey için değil, bu hareket onu çok memnun ettiği için. Bunun omeganın işi olduğunu çok iyi biliyordu.

Hayvan parçasının tepkisinden çok farklı olan San, elini yüzüne götürmeden önce somurtkan bir iç çekti. Görünüşe göre Wooyoung'un onunla hiçbir şey istemediğini anlamasını sağlamak zor olacaktı.

Ancak kararı verilenden daha fazlasıydı ve fikrini değiştirme planı yoktu. Bu nedenle, bu nesneleri hemen alması ve tek bir şüphe gölgesi olmadan doğrudan çöp kutusuna atması şaşırtıcı değildi.

sepetin dibine çarpma sesi, hüküm süren sessizlik nedeniyle odada yankılandı, ancak buna en ufak bir önem vermedi ve kısa sürede hiçbir şey onu rahatsız etmemiş gibi işine devam etti. Kurdu tam bir anlaşmazlık içinde hırladı ve siniri o kadar fazlaydı ki, vücudunu bir anlığına hareketsiz hale getirmeyi bile başardı, ama bu bile dikkatini vermesi için yeterli değildi.

epiphanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin