28

185 16 5
                                    

Wooyoung kendini iç çekmekten kurtarmaya karar verdi.

Şikayet etmenin ya da cevap vermenin bir anlamı yoktu çünkü kabul etmek istemese de bu kararın en iyisi olduğunu biliyordu. Müthiş bir kolaylıkla yoruluyor, bazen bilincini kaybedecek kadar yoruluyordu ve aynı nedenle böyle bir eylemi yanında kimse olmadan gerçekleştiremezdi.

Tabii ki San'ın kendisine eşlik etmemesini tercih ederdi.

Aynı odada havayı paylaşarak ve ihtiyatlı bakışlarla birbirlerini analiz ederek kaç kez birbirlerine yakın olsalar da alfanın varlığına tam olarak alışamamışdı. Kendini tamamen rahat hissetmiyordu, her zaman gergin ve boğucu bir atmosfer vardı, ancak biri odadan çıktığında veya  yavrusu ile ilgili bir konu hakkında konuştuklarında ortadan kayboldu.

Bunu düşünmek garipti, çünkü kaderleri vardı ve aralarında hiçbir şey olmamalıydı, ama aynı zamanda, olan her şeyi hesaba katarsanız, beklenenden daha fazla ve anlaşılırdı. Günler geçtikçe bu rahatsız edici duyguya alışacağını düşündü ama şu ana kadar bu duygu bir nebze olsun azalmamıştı ve bundan sonra da olacağından şüphe etmeye başlıyordu.

Wooyoung, San'ın merdivenlerden inmesine yardım etmek için uzattığı eli görmezden geldi ve sanki orada duran onun göremediği bir hayaletmiş gibi ona bir bakışını bile esirgemeden ileri doğru yürüdü.

Alfa, gözlerini yolun ters yönünde uzanan ağaçların arasında kaybolmaya hazır, son basamaklardaki omegaya dikmeden önce hafif bir iç çekmekten başka bir şey yapmadı.

"Wooyoung," diye seslendi ve aralarındaki mesafeyi birkaç hızlı adımla kapattı. Wooyoung, sanki San'ın sesini duymak onu çok fazla sinirlendirmeye yetiyormuş gibi, yüksek sesle iç çekmeden önce durdu.

"Ay adına, San, hadi yapalım ve bu kadar," dedi bariz bir huysuzlukla, yürümeden önce ona omzunun üzerinden zar zor küçük bir bakış atarak. "Her zaman sessizsin, bu yüzden şimdi böyle devam etmen bana çok yardımcı olur."

"Ama..." diye cevap vermeye çalıştığını gördü, çünkü onu rahatsız etmek ya da yapacakları küçük yürüyüş hakkında bir şeyler söylemek niyetiyle aramamıştı, daha çok bunun önemli olduğunu düşündüğü bir şeydi, ama Omega sözünü kestiği için konuşmaya devam edemedi.

"Sırtım çok ağrıyor San." Bu sefer sesi yorgun geliyordu ve buna bir iç çekiş eşlik ediyordu. "Buna gerçekten ihtiyacım var, bu yüzden işbirliği yaparsan gerçekten minnettar olurum.

San, bakışlarını kendi arabasına çevirmeden önce bir an durup onun yürümesini izledi; burada yavrusu için yanında küçük bir hediye getirmişti. son günlerde. O sabah onu görmeye gittiğinde onu WooYoung'la teslim etmeyi planlamıştı ama görünüşe göre koşullar pek uygun değildi.

Belki sonra.

Ve aynı nedenle, daha fazla düşünmek için zaman kaybetmedi ve küçük bir tırısla omega'ya yetişmeye karar verdi. Onu rahatsız etmemek için makul bir mesafede durduğundan emin oldu, ama hasta veya benzeri bir şey hissetmesi durumunda hızlı hareket edebilmesi için çok da uzakta değil. Mutlak bir sessizlik içinde yürüdüler, ayaklarının yerdeki yapraklara baktı.

Birkaç gündür, neredeyse hamileliğin altıncı ayının kapılarında olmanın yaygın rahatsızlıkları WooYoung'la saldırmaya başlamıştı, sırt ağrısı onun ana işkencecilerinden biriydi. Bazen biraz yoğun, bazen rahatsız edici bir duygudan başka bir şey olmamakla birlikte, onu bütün gün uykusuz ve huysuz kılacak kadar tam bir baş belası olmayı da asla başaramaz.

Seonghwa'ya göre bu normaldi, ancak onun durumunda hareket eksikliği nedeniyle biraz daha sinir bozucu olabilirdi, bu yüzden ona birkaç kısa yürüyüş yapmasını tavsiye etmişti. Sadece vücudunun yeni ağırlık merkezine ve taşıdığı o küçük ağırlığa alışması için değil, aynı zamanda bu onun hapishanesi gibi görünen o odadan biraz toparlanıp bir an için uzaklaşmasına yardımcı olabileceği için.

epiphanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin