48

71 9 0
                                    


Şans eseri günün geri kalanı sakin geçti.

Omeganın tıbbi muayenesi için hastaneye vardıklarında öğle vaktiydi. Durumun hassaslığı göz önüne alındığında, cumartesi ortası olmasına rağmen doktoru onu hemen tedavi etmekte hiçbir sorun yaşamamıştı.

Test sonuçları, durumundan beklenenler dahilinde iyi işaretler gösterdi. Açıkçası normal bir hamile kadınla aynı sağlık durumunu bekleyemezlerdi, ancak bu nokta dikkate alındığında testler onları uyarabilecek acil bir şeye işaret etmiyordu.

Ancak SeongHwa ve doğum uzmanı yine de WooYoung'un hastanede birkaç gün geçirmesinin en iyisi olacağı konusunda anlaşmışlardı. Bu şekilde, onu yakından izlemeye devam edebilirler ve ani bir tekrarlama veya komplikasyon yaşaması durumunda, en azından mide bulantısını giderene ve bu nedenle kaybettiği her şeyi geri kazanmasını sağlayana kadar hemen müdahale edebileceklerini bilirlerdi.

Eğer bu süre zarfında stabil kalırsa, evinin rahatlığına dönme seçeneğini değerlendireceklerdi.

Geçen seferki sorunlardan kaçınmak amacıyla San, WooYoung'un hastanede kalışının daha keyifli geçmesi ve kendini her zaman rahat hissetmesi için özel bir oda talep etmeyi kendine görev edindi.

Maliyeti umurunda değildi, yavrusunu taşıyan omegasını da karşılayacak sağlık sigortası vardı ve birikimi de vardı. Milyoner değildi ve milyoner olmaya uzaktan da olsa yakın değildi ama aldığı iki maaş onun bu tür olasılıklara erişmesine olanak sağlıyordu.

Üstelik WooYoung'un refahını sağlamak için ne gerekiyorsa ödeyecekti.

Bu yüzden hafta sonunu tıbbi tesislerde geçirmek zorunda kaldılar. Ve Pazartesi öğleden sonra alfa, bir günlük çalışmanın ardından nihayet wooyoung'la birlikte olabildi. Ajansa gitmesine gerek yoktu ve akademide çok fazla vakit geçirmesine gerek yoktu ama onun yanında olmadığında kendini son derece huzursuz hissediyordu ve bu duygu onu kendi gözleriyle tekrar görene kadar yalnız bırakmadı.

Şu ana kadar Wooyoung kendi durumunda normal sayılabilecek düzeyde kendini iyi hissediyordu ama yine de gardlarını düşürmemeleri gerekiyordu.

San, telefonunun bir mesaj aldığını belirten ani bir bip sesi çıkarmasıyla gözlerini televizyondan ayırmak zorunda kaldı. Kendini küçükten fazla ayırmamak için kolunu zorlukla uzattı ve cihazı alıp hemen kilidini açtı.

"Merhaba San. Sana hastanenin yemek alanında buluşmamızın mümkün olup olmadığını sormak istedim. Biraz konuşmak istiyorum."

SeongHwa'dan bu mesajı almanın onda yarattığı merakı yansıtmadan, mesajı okurken yüzü huzurlu kaldı. Bu konuşmanın hangi yöne gideceğini tahmin etmek zor olmadığından dudaklarıyla hafif bir yüz buruşturma yaptı.

Kendini bu sorunla tekrar yüzleşmeye hazır hissetmiyordu, son konuşmanın ardından yeni yeni toparlanıyordu ve yeniden kendisi gibi hissetmek için biraz güven kazanıyordu, çünkü o sabah olanlar onu tamamen bitkin bırakmıştı.

Sanki bir şey onun ruhunu emmiş ve geriye sadece otomatik görevleri yerine getiren basit bir bedenden başka bir şey bırakmamış, onları ya da çevresini pek düşünmeden, WooYoung ona bir şey söylediğinde zar zor tepki veriyormuş ve o zaman kendini rahatlamış gibi hissedecek kadar rahatlamış gibiydi. her zaman olduğun kırılmaz insan değildi . Basit bir kucaklaşma, kokusunu koklamak ya da sadece ona yakın olmak istiyordu.

Karanlığın ortasında bir ışık huzmesi gibi, bu onun hayatındaki omegaydı.

Ve odadan çıkıp ondan uzaklaşır uzaklaşmaz San tekrar yoğun karanlığa gömüldü. Ruhu bozuldu, düşünceleri dağılmaya başladı ve duyguları yine tam bir felakete dönüştü. Kendisiyle uğraşmaktan başka seçeneği olmayan yaşayan bir ölüye dönüştü; zamanla tüm bunları unutabileceğini ve başına gelenleri artık saklamaya devam edemediğinde yıkılan bariyeri yeniden inşa edebileceğini umuyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

epiphanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin