Wooyoung mutlu olduğunu hayal etti.
O uyurken zihni, her küçük şeyin mükemmel bir şekilde birbirine uyduğu mükemmel bir senaryo yaratmaya cesaret etti. Her şey olması gerektiği yerde, her şey olması gerektiği gibi oldu. Orada üzüntüye veya belirsizliğe yer yoktu, sadece sıcaklık ve neşe vardı.
Garip bir şekilde, kafasındaki yanılsama, sadece bir rüya olmasına rağmen coşkulu bir tutarlılıkla kendini göstermişti. Ne anlamsız senaryolar vardı, ne gerçeğe göre çalışmayan nesneler, ne de sırf gerçek olsun diye birdenbire ortaya çıkan karakterler. Her şey kronolojik ve tutarlıydı, sanki rüyadan o sorumluymuş ve onu istediği gibi kontrol edebiliyormuş gibi.
Ormanın derinliklerinde, şu anki evinden pek de uzak olmayan, özenle baktığı büyük bir bahçesi olan güzel bir evi olduğunu hayal etti. Harika bir yerdi, ama sadece zihninin onu ideal yeri yapmak için inşa etmekten sorumlu olduğu mükemmel ayrıntılar nedeniyle değil, aynı zamanda içinde bulunabilen varlıklar nedeniyle.
Bebeğin kollarında beliren küçük yüzünü artık net olarak hatırlamıyordu ama onun da San ile aynı çekik gözlere sahip olduğundan emindi. Küçücük kafasından dışarı fırlamış yumuşak siyah saçları vardı ve küçük kollarını israrla hareket ettirirken dudaklarından bir iki mırıltı çıktı. Minik gözleri ondan hiç ayrılmadı ve hatta çıkardığı anlaşılmaz bebek sesleri arasında ona birkaç kahkaha attı.
Wooyoung, talep ettiğinde onu beslemek için yakın tutmadan önce, ona her gülümsediğinde sevgiyle cıvıldadığını ve onunla güldüğünü hatırlıyor. Boştaki eli yavrusunun ince saçlarını ve küçük yüz hatlarını nazikçe okşarken, daha rahmindeyken onun için söylediği ninniyi söylerken ona ölçülemez bir aşkla hayran kaldı.
Ve sonra rüyada yeni bir figür belirdi.
Tarçın kokusu burun deliklerine o kadar net bir şekilde ulaşmıştı ki bir an bunun bir rüya olduğundan şüphe duyduğunu hissetti. Genellikle uyanana kadar bunun farkında değildi ve sonra rüya gördüğünü fark etti, ancak bu sefer bir yanı, gördüklerini zihninin bir parçası olarak görüyordu.
Maalesef öyleydi.
Daha sonra hissettiği şey, içinde bir titreşim gibiydi ve beraberinde o kadar sıcak duygular getirdi ki, anında kendini gülümserken buldu. Bunlar daha önce hiç yaşamadığından emin olduğu garip hislerdi, ama aynı zamanda garip bir şekilde fazlasıyla tanıdık geliyordu.
Ve rüyasındaki alfa ona arkadan nazikçe sarılıp boynuna, tam iyileşmiş bir yaranın olduğu yere bir öpücük kondurduğunda, bunun mühür izi olduğunu biliyordu. Bu sadece bir yanılsamaydı ama Wooyoung göğsünü delip geçen neşeyi fazlasıyla gerçek anlamda hissetmişti. Özellikle elleri, sanki o da ona sarılıyormuş gibi yarı uykulu bebeği tutan kollarına gitmek için belinden ayrıldığında.
Bazı yumuşak ama kesin sözler kulağında çınlayıp kalp atışlarını hızlandırmadan önce, yine yerinde narin bir öpücük algılamıştı.
"Teşekkürler, Wooyoung"
Yüzünü doğrudan görmemişti çünkü hiçbir zaman arkasını dönmemişti ama tarçın aroması ve eşsiz sesi onun San olduğunu anladı. Biri zihni tarafından kalbinin arzularına göre şekillendirilmiş, biri de uzun süredir alfanın kendisine karşı davranmasını istediği şekilde yönlendirilmiş hayal
Güzel bir ev, onu açıkça sevecek bir alfa ve sevginin yavrusu.
Tek istediği buydu.
Omega dönüp doğrudan ona bakmaya niyetlendiğinde illüzyon sona erdi. Tüm sahne, yoluna çıkan her şeyi acımasızca tüketen siyah bir sisin altında kaybolurken görüldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
epiphany
Fanfiction"Ruh eşleri ne olursa olsun tanışmak ve birlikte olmak için doğmuşlardır." "Şu andan itibaren seni eşim olarak tanımıyorum, omegam olarak reddediyorum ve bizi birleştirecek her türlü bağı reddediyorum." Sesi, merhamet belirtisi olmadan sert çıkıyord...