Beta Kapıyı açmaya tenezzül ettiğinde kapı zili zaten yüzlerce kez çalınmıştı
Bu sadece binlerce şekilde hakaret etmek ve kapının diğer tarafında kim varsa onun kıçını tekmelemek, gecenin ortasında onu rahatsız eden ve ihtiyaç duyduğu o huzurlu uykuyu geride bırakmaya zorlayan insan için dileğiydi
Beta, mobilyalarından birine çarpıp dizi acıdan zonklamaya başladığında saf bir öfkeyle homurdandı; donuk duyuları onu hünerli bir şekilde hareket etmekten alıkoyuyordu. Bu sadece öfkenin daha da artmasına neden oldu ve dilinde yüzden fazla hakaret dans ederek hemen kapıya doğru yürüdü.
Evinin zavallı kapı zilini suistimal eden o piçi görecekti. O düşüncesiz piçi eline aldığında.....
"SeongHwa."
Bu, Hong Joong'un kapıyı açıp kaderindeki kişiyle karşılaştığında ağzından çıkan şaşkınlıkla dolu kelimeydi. Burnu bağımlılık yaratan aromadan keyif alırken, rahatsızlığı anında vücudundan silindi. Kurdu bile kuyruğunu sallayıp heyecanla ulumaya başladı, diğer betayı gördüğüne fazlasıyla sevinmişti.
Bir saniyeden kısa bir süre içinde Hong Joong'un kötü ruh hali geçmişte kaldı.
Sersemlemiş halinden çıkıp vücudunda yeniden hareket kazanmayı başardığı anda, yeni uyanan beta harekete geçip onu içeri davet etmek üzereydi. Ancak SeongHwa'nın aceleci sözleriyle aniden sözü kesildi.
"Bana San hakkında bildiğin her şeyi anlatmanı istiyorum."
Hong Joong hafifçe kaşlarını çatmadan önce gerçek bir şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı. Bu istek, daha doğrusu emir onu hazırlıksız yakalamıştı.
"Ne?" olup biten koşullar içinde gerçekten kaybolmuş hissederek söyleyebildiği tek şey buydu.
Yeni uyanmış olması ve duyularının yüzde yüz çalışmıyor olması, konsantre olmasını ve anlamayı zorlaştırıyordu. Özellikle SeongHwa gibi tuhaf bir şeyin evine bu şekilde gelmesi ve onunla her zamankinden farklı bir şekilde konuşması, her zaman sakin ve doğal bir nezaketie donatılmış olmasına tersti.
"Bana San hakkında bilgi vermeni istiyorum," diye tekrarladı, bu sefer kelimeleri söylerken biraz daha sakin bir tavırla ama yuzündeki ifade, onu kaplayan endişeyi açıkça ortaya koyuyordu.
Hong Joong ona yeni bir kafa büyümüş gibi baktı, sonra bir kez daha kaşlarını çattı ve içini çekti. Bir elini yüzüne götürdü, yönelim bozukluğuyla başa çıkmaya çalışırken ve durumu tam olarak anlamak için tamamen uyanırken, aslında hiçbir şey anlamıyordu.
"Önce içeri gir" demeyi birkaç dakika sonra bitirdi ve girişe izin vermek için
harekete geçti.SeongHwa içeri girince tekrar iç çekti ve onunla yüzleşip ona baktı, alfa arkadaşının hayatına bu ani girme ihtiyacını daha iyi açıklayabileceğini
umuyordu."San hakkında neden bilgi edinmek istiyorsun? Bu ne için?"
"Çünkü onun davranışını açıklayan bir durum bulmuş olabilirsin" diye hemen cevap verdi, hala yüzyılın keşfini yapmış ve bunu herkesle paylaşma ihtiyacı duyuyormuşçasına oldukça endişeliydi. "Hasta olduğunu söyledin ama ne çektiğini bilmiyordun, değil mi? Sanırım bu olası hastalığı buldum."
Hong Joong'un az önce duyduğu şeyi anlaması biraz zaman aldı, hala çok kayıptı. Yüzü mutlak bir kafa karışıklığı ve şokla renklenmişti, bunu fazlasıyla açık bir şekilde ortaya koyuyordu.
"Ve bu nedir?" diye sordu, hala meseleyi tam olarak anlamamıştı. "Bunun seninle ya da Wooyoung'la ne alakası var? Bu senin işin değil Seong Hwa."
"Hong Joong..." üzülmeye başladığını fark ettiğinde sözünü kesmeye çalıştı ama diğer beta onun devam etmesine izin vermedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
epiphany
Fanfiction"Ruh eşleri ne olursa olsun tanışmak ve birlikte olmak için doğmuşlardır." "Şu andan itibaren seni eşim olarak tanımıyorum, omegam olarak reddediyorum ve bizi birleştirecek her türlü bağı reddediyorum." Sesi, merhamet belirtisi olmadan sert çıkıyord...