San olay yerine vardığında saat sabah 10 civarındaydı.
Her zaman olduğu gibi, ondan aynı yoğunlukta nefret ediyor görünen alfa Jongho tarafından pek iyi karşılanmadı, ama umursadığı bir şey de değildi. Takdire şayan bir ustalıkla somurtkan jestlerini ve sinirli bakışlarını
görmezden gelmeye, mülke ayak basar basmaz Seonghwa'nın onunla yaptığı konuşmaya odaklanmaya kendini adadı.Beta, ona bir gün önce söyledikleri hakkında daha fazla ayrıntı vermekle görevliydi. Görünüşe göre, emin olmadıkları nedenlerden dolayı,
Wooyung'un aniden depresyona girdiğini ve odasında yalnız kaldığını fark etmişlerdi. Oldukça mesafeliydi ve arkadaşlarının yakınlaşma, basit bir konuşma yapma ya da yatakta yanına oturma girişimlerini hoş karşılamadı.Seonghwa ile de bu kadar mesafeli ve anlaşılmazdı, ancak bir doktor olarak bilgisi onu rahatsız etmemek için uygun şekilde nasıl davranacağını bilmesine izin verdi ve omega ona kontrol etmesine izin verecek kadar güvendi. Wooyoung, kurdunun yavrusunun babasına yakın hissetmemesinin bir sonucu olarak duygusal olarak çok savunmasız hissediyor gibiydi ve bu onun bu şekilde davranmasına neden oldu.
Fiziksel olarak da bir gerileme yaşamıştı, çünkü tükettiği tüm infüzyonlara veya doğal müstahzarlara rağmen gıdayı tutamaması geri dönmüştü. Hiç dinmiyormuş gibi görünen yoğun baş ağrıları çekiyordu ve reddedilmesinden bu yana onu rahatsız eden zayıflık, yataktan kalkmasını bile engelleyecek kadar artmıştı.
Seonghwa, çok erken olmadığını kabul etmesine rağmen, zaten böyle bir şey beklemişti. Omega, yavrusunu koruma çabasıyla biraz bölgesel hale gelmişti, bazen insan bilincini uyutan ve kurdunu sorumlu bırakan ilkel içgüdülerinin kurbanı olma noktasına kadar. Her halükarda, alfadan uzak olması onu hasta etmeye devam etti ve bu ancak zamanında harekete geçmezlerse yeni bir kürtaj tehdidiyle sonuçlanacaktı.
Açık olan tek bir şey vardı: Alfa ve omega, yavrularının iyiliği için birlikte vakit geçirmek zorundaydı.
Bu yüzden San, bu küçük söz alışverişini bitirdikten sonra evin sahiplerinden diğer kata çıkıp Wooyung'u tekrar görmek için izin aldı. Hemen onun tatlı yasemin aroması onu merdivenlerden geçirdi, tüm ortamda o kadar mevcuttu ki, oraya varır varmaz tüm anatomisi gevşemişti.
Hamileliği hissedilir hale geldiğinden beri, neredeyse son reddedilmeden önce olduğu gibi, onun kokusunun onu nasıl etkilediği merak ediliyordu. Belki de onu yakınında tutan doğal bir mekanizma ya da buna benzer bir şeydi, tam olarak bilmiyordu çünkü kendini bu tür şeyleri incelemeye adamamıştı.
Tek şaşmaz şey, o yasemin kokusunun onun favorilerinden biri haline gelmesiydi.
San, olacak olan bu durumdan tam olarak ne bekleyeceğini bilemeden kendini odanın kapısının önünde bulduğunda birkaç dakika tereddüt etti. Böyle güvensiz bir şekilde davrandığı için kendini azarlamadan önce birkaç saniye tereddüt etti. Elini kaldırdı ve sonunda omegayı onun varlığından haberdar edecek küçük dokunuşlar yaptı.
Girebileceğini belirten zar zor duyulabilen bir yanıt aldığında fazla beklemesi gerekmedi.
Alfa kapıyı açtı ve kısa süre sonra odaya girdi ve hemen arkasından biraz incelikle kapattı. Eylemlerinde dikkatli olmayı ve zararsız görünmeyi kendine
görev edinmişti, çünkü en az istediği şey, bölgesini işgal ederek omegayi rahatsız etmekti. Ve aynı nedenle, kendisini tehdit altında hissetmemek için durmadan önce sadece iki adım attı.İlk başta San, küçüğün içinde bulunduğu pozisyon nedeniyle yüzünü doğrudan gözlemleyemedi, çünkü tüm vücudu battaniyelerle kaplıydı ve görünürde birkaç küçük siyah saç tutamından başka bir şey bırakmadı. Ancak Wooyoung, yeni gelen kişiyi temkinli bir şekilde teşhis etmek için çarşafları biraz hareket ettirdi, kim olduğunu anladığında şaşkın yüzünü gizlemek zordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
epiphany
Fanfiction"Ruh eşleri ne olursa olsun tanışmak ve birlikte olmak için doğmuşlardır." "Şu andan itibaren seni eşim olarak tanımıyorum, omegam olarak reddediyorum ve bizi birleştirecek her türlü bağı reddediyorum." Sesi, merhamet belirtisi olmadan sert çıkıyord...