Beyni boşaldı.
Şaşırtıcı olmasa da, anatomisinin her köşesine yayılan şaşkınlık, düşüncelerini dondurmayı başarmıştı. Ve bedeni bile, çünkü ne kadar hareket etmeye çalışsa da yapamıyordu.
Arama birkaç dakika önce bitmesine rağmen elindeki telefon kulağındaydı. Televizyonun sesi belli belirsiz kulaklarına ulaşırken bakışları halının üzerinde bir yerlerde kayboldu. Uzun süredir koruduğu garip pozisyon sayesinde kendini göstermeye çalışan bir kramp nedeniyle kolunun nasıl karıncalanmaya başladığını hissetti, ama bu bile onu şoktan çıkarmayı başaramadı.
"Wooyoung? Ne oluyor?" Arkadaşının endişeli sesi kulaklarında yankılandı, aynı zamanda diğer elinin onu rahatlatmak ve aynı zamanda dikkatini çekmek için yüzündeki bazı telleri nasıl çektiğini fark etti.
"O piç sana ne dedi?"
Wooyoung telefonu kulağından uzaklaştırdı ve bakışları Yeosang'ınkilerle buluşana kadar başını çevirdi. Hâlâ onun kucağında yatıyordu, bu yüzden onu doğrudan yüzüne görmek son derece kolay bir hareketti. Bir an düşündü ama bunu yaparken alnının şaşkınlık içinde çattığı görüldü.
"San geliyor," diye mırıldandı, ancak sesi o kadar tereddütlü geliyordu ki bir ifadeden çok bir soru gibi geliyordu kulağa. Aniden zihni bu kelimelerin gerçek anlamını işlemeye başladı ve yüzünün her santimine panik yayıldı. San eve gelecek.
Alarm o kadar büyüktü ki, küçük çocuk bir yay gibi sandalyeye oturdu, ancak kısa süre sonra vücudu ona bu kadar ani hareketler yapacak durumda olmadığını hatırlattı. Gözlerindeki görüntü çılgınca hareket etmeye başladığında, neredeyse bulanıklaşıp midesinin dönmesine neden olduğunda, elini başına getirmek zorunda kaldı.
"Wooyoung, daha dikkatli olmalısın." Yeosang ona doğru yürürken konuştu. Omeganın başının döndüğünü fark etmesi çok zor değildi, bu yüzden elini tutması uzun sürmedi, böylece düşmeyeceğini falan hissetti.
Yeosang sessizce elini hafifçe okşayarak birkaç dakika bekledi. Diğerinin tutuşunun biraz gevşediğini algılayabildi, bu yüzden rahatsızlığının biraz geçtiğinin bir işareti olarak aldığını gördü ve tekrar konuşmaya cesaret etti.
"İyi hissediyor musun? Senin için bir şey yapmamı ister misin?"
Wooyoung cevap vermeden önce biraz bekledi, o anlarda ona saldıran mide bulantısını arkadaşının sözlerinden daha fazla umursadı. Yavaşça ve derin bir nefes aldı, bu hareketi birkaç saniye boyunca his dağılmayı başarana kadar tekrarladı. Elini başından indirdi ve koltuğun arkasına yaslandı, gözleri kapalıydı.
"İyiyim, merak etme," diye mırıldandı, zar zor duyuluyordu.
"Emin misin?" Sorgulaması gerekiyordu, çünkü görünüşü ona tam tersini söylüyordu. Ancak, omega kesinlikle sessiz kaldı. Bir cevap alamayacağını bildiği için razı olmaktan başka seçeneği yoktu. "Alfanın gelmesi nasıl olacak? Seni görmeye mi geliyor?"
Wooyoung, gözlerini açmaktan başka bir şey yapmayacak kadar mantıklı olmasına rağmen yine paniklemiş görünüyordu. Elleri pijamasının kumaşı üzerinde hafifçe gezinirken yumuşak bir iç çekti ve bu durum karşısında hissettiği gerginliği ortaya çıkardı.
"Öyle görünüyor," diye yanıtladı aynı anda bakışları açık mavi pantolonunun içinde bir yerlerde kayboldu. "Ve nedenini anlamıyorum. Yani, hangi nedenle veya neden şimdi? Ay adına Yeosang, bilmiyorum... Bundan ne bekleyeceğimi bilmiyorum."
"Belki bebek hakkında bir şeyler bilmek istersin," diye tahminde bulundu ve televizyonun uzaktan kumandasına uzanıp sesi kıstı.
Wooyoung, o kadar çelişkili duygulara kapılmıştı ki, başının her an ağrıyacağından şüpheleniyordu. San'ın yavrusuyla ilgilendiği fikri onu mutlu etmişti, inkar edemeyeceği bir şeydi ama aynı zamanda kendini hayal kırıklığına benzer bir şey hissederken buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
epiphany
Fanfiction"Ruh eşleri ne olursa olsun tanışmak ve birlikte olmak için doğmuşlardır." "Şu andan itibaren seni eşim olarak tanımıyorum, omegam olarak reddediyorum ve bizi birleştirecek her türlü bağı reddediyorum." Sesi, merhamet belirtisi olmadan sert çıkıyord...