Efsaneler asla yok olmaz.
Zamanın geçmesi gibi bir şey bile onları öldüremezdi. Aradan kaç yıl geçerse geçsin, değişen toplumlar ya da yeni teknolojiler, insanların hayatında önemini hiçbir zaman yitirmeyen efsaneler vardı.
Nesilden nesile anlatılan hikayeler, mutlak gerçek ve tek sebep olarak empoze edilen eski inançlar. Moderniteye geçiş ve onun bilimsel gelişmeleri bile onlara karşı savaşamayacağından, bunlar her zaman nihai gerçek olarak kabul edilecekti.
Her şeyin başlangıcını anlatan efsaneler.
Kurtları, kader arkadaşları veya başka biriyle kurdukları bağlar hakkında olsun, günlük yaşamlarının birçok değişkenini detaylandıran hikayeler vardı. Aynı şekilde, Ay'ın bu şekilde istememesi dışında hiçbir yaşamın tasarlanmayacağına dair eski bir inanç vardı. Yeni bir varlığın reenkarnasyonundan ve ebeveynlerini seçmekten sorumluydu. Seçimleri her zaman doğru ve kesindi, olaylar öylece olmadı.
Bu nedenle Wooyoung, Ay'ın ona bunu neden yaptığını anlamadı.
Bu hamileliğin arkasındaki nedenleri anlayamadı. Ne kadar analiz etse de, en ufak bir anlam ifade etmiyordu. Her gün hayatı biraz daha sönüyor, kurdu gücünü kaybediyor ve yavaş yavaş dünyadan koptuğunu hissediyordu. Sayısız hastalığa yakalanmış bedeni bir ceza hücresine dönüşmüştü ve ruhu bu azaptan kurtulmaktan ve kendisini hor gören o alfanın maruz kaldığı tüm acıları geride bırakmaktan başka bir şey istemiyordu.
O halde Ay'ın onu seçmesi nasıl mümkün olabilirdi?
Cezadan başka bir şey düşünemiyordu. Çünkü bundan başka bir şey değildi, muazzam bir zulüm.
Wooyoung o banyoda ne kadar zaman geçirdiğini tam olarak bilmiyordu ama kasları uyuştuğu için en az birkaç saat geçtiğinden emindi. Yüzü neredeyse ölü bir adamınki gibi kayıtsızdı, ama aynı zamanda ıstıraptan başka bir şey göstermeyen bir çehreyi fark etmek mümkündü.
Artık ağlamıyordu, uzun zaman önce ağlamayı bırakmıştı. Bununla birlikte, yanaklarının derisinde kurumuş gözyaşı izinin yanı sıra gözlerinin çevresinde tuhaf bir karıncalanma hissedebiliyordu.
Soğuk fayans zeminde oturuyordu, lavabonun üzerindeki aynada yansımasını göremiyordu. Yine de görünüşünün berbat olduğunu bilmesine gerek yoktu. Gözleri şişmiş ve saçları darmadağınık olmalıydı.
Omega, gözleri elinde tuttuğu nesneye sabitlenmişken bacaklarına sarılmaya devam etti. Küçüktü, modern bir termometreye oldukça benziyordu, sadece beyazdı ve bir ucu maviydi.
Ve iki kırmızı çizgi çizdi.
Pozitif.
Wooyoung bir sonrakini yapmak için hamilelik testini bir kenara koydu, hareketleri yaparken çenesi hala dizlerinin üzerindeydi. Test bir öncekiyle aynıydı, sadece adı farklıydı ve küçük kutuda çizgiler yoktu, sadece bir emoji gibi mutlu bir yüz vardı.
pozitif.
Onu da diğerinin yanına koydu ve öncekilerden biraz daha ağır olan yenisini aldı. Şekli oldukça farklıydı, bir bakışta herkes onun pahalı bir marka olduğunu anlayabilirdi. Ve gerçekte öyle olmuştu, çünkü ona diğer iki testin toplamından daha pahalıya mal olmuştu. Büyük bir hassasiyet sağlayan bir dijital olduğu için beklendiği gibi.
Wooyoung, küçük ekranda parlayarak sonuçlara bakarak önemli miktarda zaman harcadı. Ağlama isteğinin geri geldiğini hissettiğinde dudaklarından uzun bir iç çekiş kaçtı. Ama beklenen bir şeydi çünkü kaderin ne kadar kalpsiz olduğunu düşünmeden edemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
epiphany
Fanfiction"Ruh eşleri ne olursa olsun tanışmak ve birlikte olmak için doğmuşlardır." "Şu andan itibaren seni eşim olarak tanımıyorum, omegam olarak reddediyorum ve bizi birleştirecek her türlü bağı reddediyorum." Sesi, merhamet belirtisi olmadan sert çıkıyord...