43

139 15 0
                                    

Her ne kadar o sahneyi dikkatle izleyen tek kişi o olmasa da San, bakışlarını Wooyoung'un vücudundan bir an bile ayırmamıştı. Tanık olduğu eşsiz andan gözlerini ayırması imkansız hale geldi, çünkü bu an, zihnini çoktan durduracak kadar yoğun bir duygu kasırgasına neden olmuştu.

Herhangi bir düşünceye yer yoktu, sadece bebekle oynayan Omega'ya duyulan gerçek hayranlık vardı. Onu bir yavruyla etkileşime girerken ilk kez görmüyordu ama bu kadar küçüğüyle ilk kez karşılaşıyordu. Ve bu şüphesiz onun için büyük bir felaket olmuştu çünkü hissettiği sıcaklık gerçekten bunaltıcıydı.

Küçük kızla oynarken Wooyoung'un gülme şekli onu tamamen hipnotize etmişti. Kurdu heyecanla ulurken ve kuyruğunu durmadan hareket ettirirken, omeganın bu görüntüsünden fazlasıyla etkilenmişken göğsünde hoş bir his dolaştı.

Çünkü elinde olmadan Wooyoung'un kendi oğluna karşı böyle davrandığını hayal etti.

Montañita'sıyla.

"Buradayım, gecikme için özür dilerim" Mutfaktan aniden elinde büyük bir tepsiyle konuştu. Masanın üzerine koyduktan sonra yeni gelenlere döndü ve onları selamlayarak selam verdi. "Merhaba Woo, nasılsın? Seni tekrar görmek çok güzel.Hamilesin."

Wooyoung, SunHee'yi kollarına alırken biraz utançla gülümsedi, Yunho'nun bu kadar kaba konuştuğu için alfasını sessizce azarlamasını görmezden geldi. Her ne kadar kendisi böyle görmemiş olsa da, kolaylıkla kilo aldığının sinyalini verdiği şeklinde yanlış yorumlanabilirdi.

"Ben de seni gördüğüme sevindim Mingi".

Adı geçen adam, gözlerini San'a çevirmeden önce kocaman bir gülümsemeyle başını salladı; onu hiç tanımadığı için onun varlığını fazlasıyla merak ediyordu. Onun bir alfa olduğunu hemen anladı ve kurdu çok geçmeden uyarıda bulundu, çünkü küçük yavrusuna bu kadar yakın bir alfanın olmasından hiç hoşlanmamıştı.

Ancak Mingi her zaman son derece nazik ve arkadaş canlısı bir insan olmuştu, bu yüzden bölgesel içgüdü gibi bir şey ona hakim olamazdı.

Her iki alfa da kendilerini tanıttıktan ve yeni gelen omegasinin yanına yerleştikten sonra Mingi'nin sıktığı portakal sularının ve Yunho'nun hazırladığı atıştırmalıkların tadını çıkarmaya başladılar. Wooyoung kucağındaki bebekle oynamaya devam ederken,  Bayan Jeong ile ilgili olan birkaç farklı şey hakkında konuşmaya izin verdiler.

San zamanının çoğunu tam bir sessizlik içinde geçirdi; kendisine doğrudan hitap edildiğinde zar zor birkaç baş sallama ya da kısa yanıtlar verdi. Kasıtlı olarak kaba davranmak falan istemiyordu, sadece çevresi dışındaki insanlarla etkileşimde hiçbir zaman pek iyi olmamıştı.

Belki aynı çevredekilerle bile değil.

Bu nedenle, Wooyoung'un kadının odasına giden merdivenlerden çıkmasına yardım ederken, onu odanın dışında beklemenin ve oturma odasına donmemenin belki de en iyisi olacağına karar verdi. Günlük sosyalleşme becerileri zaten tamamen tükenmişti.

Omega son basamağı çıkarken, "Seni bu işe sürüklediğim için özür dilerim," diye mırıldandı, çiftin tavrını sinir bozucu ya da buna benzer bir şey bulduğu için biraz utanmış ve endişelenmişti. "Durumun garip olabileceğini biliyorum."

Wooyoung atmosferin birden fazla kez gerginleştiğini inkar etmeyecekti çünkü sürekli olarak onlara sanki bir çiftmişler gibi yöneltilen sözler veya sorular onlarda sadece belirli bir rahatsızlık hissine neden oluyordu. Belki San bu konuda o kadar açık değildi ama Omega onun zaten bu duygudan habersiz olmadığını biliyordu.

"Merak etme." diyerek hemen reddetti. "Eğer sohbete katılamamışsam bu üzgün olduğumdan ya da onlardan hoşlanmadığımdan değildi. Bu kişisel bir şey değil, sadece... bazen diğer insanlarla ilişki kurmak benim için zor oluyor."

epiphanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin