46

139 19 10
                                    


Odaya boğucu bir sessizlik çöktü.

Sadece bir andan diğerine yerleşen o yoğun atmosfere katkıda bulunan bir şey. Son derece boğucu, orada bulunanlar arasında hiç merhamet göstermeden ilerleyerek sonsuz çeşitlilikteki duyguları açığa çıkarana kadar ilerledi.

Yönsüz, tamamen kaybolmuş, nereden geldiklerini, ne amaçla gittiklerini bilmeden duygu ve düşünce kasırgaları. Bazıları böyle bir çözümü beklemedikleri için hayrete düşerken, bazıları ise bunu kesinlikle reddediyor ve uzun süredir bilmelerine rağmen bu seçeneği kabul etmekte isteksiz davranıyorlardı.

Bir anda herkes duygu karmaşasına kapılmıştı.

Özellikle belirli bir alfa.

Bu berbat sessizliği bozmaya cesaret eden tek kişi Hong Joong'du. Sesi açık bir dehşet ve inançsızlıkla çıkıyordu ve içinde hissettiği her şeyi açıkça yansıtıyordu. Aklı az önce duyduğu şeyi anlamaya ve kaderindeki kişinin sözlerinden bir anlam çıkarmaya çalışırken kaşları hafifçe çatılmıştı, çünkü bu seçenek kuşkusuz sahip olduğu birçok temel kavram ve bilgiyle çatışıyordu.

Bunun en ufak bir tutarlılığa bile sahip olmadığını anlaması yalnızca bir saniyesini aldı. Ve oğlan bunu kafasını karıştırdı.

"Lütfen, Hwa, daha iyi açıklamana ihtiyacım var," dedi beta, durumu anlamadığı için onu istila eden öfkeyi yansıtan bir hareketle elini yüzüne doğru kaldırırken. "Gerçekten olası çözüm bu mu?"

"Evet" diye yanıtladı, hiçbir şüpheye yer bırakmadan hemen. "Reddedilmek, kişinin ruhsal kısmına çok derin bir zarar verir ve ancak bağ kadar güçlü bir
şey böyle bir şeyi iyileştirebilir."

SeongHwa, kişinin hayvani tarafı hakkındaki akademik bilgisini kullanarak uzun süredir Wooyoung'un vakasını derinlemesine inceliyordu. Pratik olarak, alfasının onu kabul etmeye hiç niyeti olmadığını öğrendiğinden beri
hastalanmaya başladı.

Ne yazık ki görevinde pek başarılı olamasa da, kendi alanıyla ilgili, hatta alanı dışındaki birçok kaynaktan ve diğer profesyonellerden bilgi toplamaya çalışmıştı. Hem Wooyoung'u tüketen reddedilme hem de San'ın konuyla çok yakından ilişkili görünen hastalığı hakkında sahip olduğu küçük verilere dayanarak kendi hipotezlerini ve olası çözümlerini tasarlamaktan başka seçeneği yoktu.

Bu nedenle betanın bu koşullar altında bir bağ kurmanın ne kadar yararlı olabileceği konusunda bazı şüpheleri vardı. Bunu seçenekleri arasında yüzlerce kez değerlendirdi, ancak o meslektaşıyla iletişime geçtiğinde bunun olası etkililiğini doğrulayabildi. Bunlar çok az benzerliği olan farklı
vakalardı ama belki işe yarayabilirdi.

Veya en azından Wooyoung'a biraz daha zaman kazandırır.

"Bunu anlıyorum." Hong Joong hızlı bir şekilde cevap verdi, kendi dünyalarına dalmış görünen diğer üç kişiye aldırış etmeden."Ama WooYoung'un bir bebeği olacak. Bu durumda işaretlenemez."

"Biliyorum ve bu yüzden bu... tabiri caizse geçici bir işaret olmalı" diye fikrini açıklamaya başladı, sorunsuz anlaşılabilmesi için çok açık olmasına dikkat etti. " pek çok faydayı sağlayan, ancak bebeğe zarar verebilecek kadar sert ve istilacı olmayan bir işaret."

"Bu nasıl başarılacak? JongHo bu sefer sorguladı, bu noktayla fazlasıyla ilgilendi çünkü beta ona bağ seçeneğini WooYoung'un durumuna nasıl uyarlayacağına dair hiçbir şey söylememişti.

"Tüm omegaların boyunlarında bulunan özel bezin, omuzlarının ve kürek kemiklerinin tamamını kaplayan bir tür bağlantıları vardır," diye bildirdi ellerinden birini kendi boynuna götürüp işaret ederek konuştuğu alanlar. "Eğer bir alfa doğrudan boyundaki bezin üzerine değil de orayı ısınrsa, eksik bağ olarak bilinen şey oluşur. Bir birliktelik doğar ama bir bağ kadar güçlü değildir çünkü alfa hormonlan omega beziyle tam olarak temas etmez."

epiphanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin