3

350 21 8
                                    

Bahar yılın en kötü zamanıydı.

Bundan hiç şüphesi yoktu. Doğanın geçirdiği bu kadar çok renk ve değişiklikten kolayca etkilenebilen basit bir bebekken bile buna her zaman inanmıştı. Ama o zaman bile onun hayranlığını uyandırmayı başaramamıştı, artık yaşlandığı için çok daha azdı.

Kışın sonunu müjdeleyen ilık havalar (soğuk iklimlerin sadık bir destekçisi olduğu için en sevdiği zaman), her yerde karakteristik yeşilimsi renklerine dönen bitkiler ve her yerde, her boyutta ve şekilde çiçekler, sinir bozucu aromalarıyla her köşeyi tatlandırıyor.

San'ın nefret ettiği pek çok şey vardı ve çiçekler de bunlardan biriydi. Çoğunun tatlıda abartılı bir kokusu vardı ve koku alma duyusu bu tür aromalarla hiçbir zaman pek iyi anlaşamamıştı. Ek olarak, polenlere karşı biraz alerjisi olduğu ve çiçekli bitkilerin gözlerini ve burnunu acımasızca tahriş ettikleri için en büyük düşmanları haline geldiği küçük bir ayrıntı vardı.

Neyse ki, bir mevsimden diğerine değişiklikler, diğer coğrafi bölgelere kıyasla bu şehirde çok belirgin değildi. Çoğu zaman hava ılımandı ve bu, oraya kalıcı olarak taşınmaya geldiğinde çok önemli bir noktaydı.

Ve kesinlikle pişman olmadı.

San, önündeki pencereden manzaraya hayranlıkla baktı. Gözleri gri yapılar arasında gezinirken orada durdu, belki de görüntüye konsantre olmaktan çok kendi düşüncelerine dalmıştı. Çevresinde hüküm süren sessizlik, dışarıdan gelen bazı kornalarla zorlukla kesintiye uğradı, ona çok fazla huzur getirdi. Gürültülü ortamlar hiç hoşuna gitmemişti çünkü işi sakindi. Sanki orada kimse yaşamıyormuş gibi dairesinin her zaman boğucu bir şekilde sessiz olmasına şaşmamalı. Sadece bir mobilya parçasının açılmasından çıkmış olabilecek bazı gıcırdamalardan veya yemek pişirirken tencere veya tava seslerinden rahatsız oldu, ama sadece bu. Elektronik cihazlar, basit dekoratif nesnelerden başka bir şey olmadığı için her zaman kapalı kalır.

San, kahve fincanından büyük bir dikkatle içti, gözleri hala manzaraya sabitlenmişti. Önünde yükselen diğer binaları açıkça görebiliyordu, ancak gökyüzünü işgal eden birkaç bulutun görüntüsünü ortadan kaldırabilecek şekilde olmasa da. Yongin, Seul ölçeğinde devasa, renkli yapılarla dolu bir şehir değildi ama oldukça havalıydı.

Alfa çabucak o fincandaki kafeinden kalanını içti ve pencereden dışarı son bir kez bakarak kahvaltısını bitirdi. Oldukça basit, çünkü yanında bir sandviç bile yoktu, ama bu normaldi. Sabahın o saatinde çok fazla yemek yemezdi. Basit olanı tercih etti.

Gözleri saati fark etti ve o zaman acele etmesi gerektiğini anladı, bu yüzden hazırlanmak niyetiyle odasına gitti. Ders verdiği akademide diğer profesörlerle bir görüşmesi vardı ve bu fikir onu çok rahatsız etse de orada bulunması zorunluydu. İstediği kadar şikayet edebilirdi ama katılmaktan başka seçeneği yoktu.

Görünüşünün yeterli olduğuna karar verince eşyalarını topladı ve huzurlu evinden ayrıldı. Çok geçmeden ayakları koridorda ilerlemeye başladı, amacı asansördü. Yolda, yanındaki daireyi işgal eden bir çiftle karşılaştığında kendini neredeyse belli belirsiz bir iç çekerken buldu. Görünüşe göre kendi yaşında olan alfa, koridorda yürürken sırtında kıkırdayan bir çocuk taşıyordu. Omega, ortağının boynuna yapıştı ve aynı zamanda, diğeri her birkaç dönüş yaptığında veya zıpladığında eğlenerek güldü, tek amacı onu güldürmekti.

Hareketli kahkahalar ve ardından gelen romantik sözler San'ın kulaklarına yabancı değildi çünkü asansörün görünmesini beklerken koridoru dolduran sessizlik bu seslerin yankılanıp ona kolayca ulaşmasını sağlıyordu.

epiphanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin