Sonunda, sessiz bir el hareketiyle tepsiyi alacağını işaret etti ve öyle yaptı, kısa süre sonra kapının altında gözden kayboldu. Bu sefer elinde sıcak su pediyle odaya dönene kadar çok dakika geçmedi.Yeşil nesneyi uzatırken, "Sırtındaki ağrıya yardımcı olacak," diye açıkladı. "Bugün yürüyüşe çıkmadık, bu yüzden sanırım biraz rahatsızlık hissediyor olmalısın."
Wooyoung bunu biraz şaşkınlıkla karşıladı ama aynı zamanda bariz bir rahatlamayla karşıladı çünkü sırtının alt kısmındaki his hala oldukça rahatsızdı. Bu hareketi için mırıldanarak teşekkür etti ve duruşunu biraz düzeltmesi uzun sürmedi, nesneyi onu rahatsız eden alana yerleştirebilecek kadar yeterliydi.
"Pekala, belki de en iyisi benim dinlenmene izin vermemdir," dedi San, en küçüğün soyunma odası olduğunu varsaydığı yerden ayrıldıktan sonra, elindeki lacivert kıyafetleri fark ettiğinde bunu kontrol ettiğini gördü. Görünüşe göre bu onun kıyafetiydi. Banyo bunun bitişiğinde. Karşıdakinde olacağım, o yüzden bir şeye ihtiyacın olursa beni uyandırmaktan çekinme.
Omega bunu duyduğunda gülümsemesini hemen sildi, içindeki bir şey her türlü hoş duyguyu solup yerini huzursuzluk ve korkuya benzer bir şeyle değiştirdi. Büyük olandan uzaklaşma fikri tüm alarmlarını harekete geçirdi, bu da etrafındaki yoğun tarçın kokusunun bile onu sakinleştiremeyeceği anlamına geliyordu.
Bir andan diğerine, San'ın ona sarılmasını istiyordu.
"Alfa, gitme," diye inledi kurdu hemen, kulakları kafasına yaslanmış, alçak sesle uluyarak, "Bizi yalnız bırakma, Alfa."
"B-bekle..." San, Byeol'u kollarına almak ve boş odada birlikte uyuması için yanına almak için eğildiği için onu hemen durdurdu. "Bizimle... yatacağını düşündüm.
Wooyoung bunu söylerken kendini aptal gibi hissetti, sesinin alçak ve kuşkulu tonunu çıkardığını fark ettiğinde çok daha fazla. O anda ne kadar utandığını ve aptalca hissettiğini ancak Tanrı bilirdi, ama böyle bir duygu, onu ele geçiren korkunun yanında önemsizdi. Birdenbire, bu yabancı oda tam bir tehlike haline geldi ve ona ve yavrusuna zarar verme tehdidinde bulundu. Yeosang'a olanlar, hiçbir zaman aklından geçmemişti, bu olayın neden olduğu tüm duygular, ona acımasızca eziyet etmesine neden olmuştu. San'ı gördüğünden beri huzursuzluk hissi önemli ölçüde azalmıştı ve onun aromasıyla dolu o yere vardığında daha da fazla azalmıştı, ama yine de huzursuz hissediyordu.
Buna önem vermemeye çalışmıştı, ama şimdi durum sonunda yalnız kalacağını gösteriyor gibi göründüğü için, korku güçlü bir şekilde yeniden su yüzüne çıkmıştı.
Birkaç saat önce olanları hâlâ aklından çıkaramadığı açıktı.
"Seni rahatsız etmek falan istemiyorum" San onu biraz merakla izlerken haklı çıktı, ama aynı zamanda endişeliydi çünkü huzursuzluğu fark etmek zor olmamıştı. Devam etmeden önce ellerinden biri evcil hayvanının kulakları arasında dikkatlice hareket etti. "Burada uyumami ister misin?"
Wooyoung anında başını salladı, bu cevabı verirken çok çaresiz olup olmaması artık umurunda değildi.
"Lütfen," diye mırıldandı, ona bakmaya cesaret edemeden, sonra derin bir nefes aldı. "Sadece... kurdum olanlardan rahatsız ve... ben de. Neden bilmiyorum ama hala bebeğe bir şey olmasından korkuyorum ve...
San'ın anlaması için daha fazlasını söylemesine gerek yoktu. Omega'nın arkadaşıyla olanlardan hala oldukça korktuğu açıktı, kurdu için çok stresli bir an olduğu için Seonghwa'nın ona anlattıklarına göre bu normal bir şeydi. Yavruyu asgari düzeyde bile tehdit edebilecek herhangi bir şey, hayvan tarafını tedirgin etmeye yetiyordu, çünkü bir omega için bebeğinin iyiliğini sağlamaktan daha önemli bir şey yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
epiphany
Fanfiction"Ruh eşleri ne olursa olsun tanışmak ve birlikte olmak için doğmuşlardır." "Şu andan itibaren seni eşim olarak tanımıyorum, omegam olarak reddediyorum ve bizi birleştirecek her türlü bağı reddediyorum." Sesi, merhamet belirtisi olmadan sert çıkıyord...