18

275 21 7
                                    


O gece uyuyamadı..

Uyandıktan birkaç dakika sonra vardığı sonuç buydu, o zamandan beri tavana bakıyordu ve uzuvları yatakta çok sert, belki de acı verecek derecede dizilmişti.

Uykusu vardı, gözlerindeki ağırlık bunun açık bir işaretiydi ama ne kadar uyumaya çalışsa da bu mümkün değildi. Ya da en azından bacaklarındaki o dırdır duygusu geçmediği sürece.

Durumunda çok yaygın olan bu tür rahatsızlıklardan muzdarip olmanın onu biraz rahatlattığını kabul etmek zorundaydı çünkü hamileliğinin bir şekilde iyi gittiğini ve tıpkı diğerleri gibi normal şekilde geliştiğini hissettirdi. Ancak bu, bu aksiliklerden çok keyif aldığı anlamına gelmiyordu.

Wooyoung'un bunun kendi başına olmayacağını anladığında somurtkan bir şekilde oturmaktan başka seçeneği yoktu. Örtüyü o kadar aceleyle çıkardı ki, yuvasını oluşturan bazı giysiler sonunda yataktan düştü, ancak o zaman onun için önemli bir şey değildi.

Sağ bacağına, birkaç dakika önce can sıkıcı bir krampın olduğu uyluk seviyesinde hafifçe masaj yapmaya başlarken nefesinin altında homurdandı ve görünüşe göre onu bırakmak istemiyor gibiydi. O kadar rahatsız edici bir noktaya gelmişti ki, onu hemen uyandırmayı başardı, ne kadar görmezden gelmeye çalışsa da huzur içinde uyumasını engelledi.

Ortamı işgal eden sessizlik, ormanın gece hayvanlarının yaydığı uzaktan gelen sesler tarafından zar zor bölündü, cırcır böcekleri bu ilginç repertuarın en alakalı olanıydı. Yatağının sol tarafında duran pencere hafif açıktı ve hafif bir esinti kadar gürültünün de içeri girmesine izin veriyordu.

WooYoung, dakikalar sonra kramp hafiflediğinde ve kasları nihayet gevşeyebildiğinde biraz rahatlayarak içini çekti. Yorganı geri çekerken yatağının rahatlığına uzandı, zihninde hala uykusuzluğundan şikayet ediyordu, çünkü artık tüm uyuşukluk izleri vücudundan kaybolmuştu.

Birkaç gün boyunca bacaklarındaki, özellikle de uyluk ve ayak bölgesindeki rahatsız edici hisler nedeniyle gecenin bir yarısında uyanmıştı. Her ne kadar çileden çıkarıcı olsalar da, gece krampları onun durumundaki normal rahatsızlıklardı.

Kısa bir süre önce omega 17 haftasını doldurmuştu. Jongho ve web sitesine göre, bebeği armut büyüklüğündeydi ve zaten dışarıdan gelen sesleri ayırt edebiliyordu, bu yüzden Wooyoung şimdi onunla eskisinden çok daha sık konuşuyordu. Ve bunun sonucunda yaşayabileceği tüm rahatsızlıklara rağmen, bebeğinin gelişiminden gerçekten çok mutluydu.

Her ne kadar bazen durum karşısında bunalmış hissetmekten kendini alamıyordu, tıpkı o an olduğu gibi.

Wooyoung yatağının yüzeyinde beşinci kez kıpırdandı, hala rahat olduğunu düşündüğü bir pozisyon bulamamıştı. Ancak kollarını veya bacaklarını nasıl düzenlerse düzenlesin, uyuyamadı.

Tekrar karnının üzerinde uyumayı ne kadar istediğini yalnızca Ay biliyordu, uykuya dalarken her zaman en sevdiği pozisyonlardan biri olmuştu ama yavrusunun büyümesi artık buna izin vermiyordu. Dördüncü ayın son dönemindeydi, bu yüzden göbeği daha yuvarlak ve dolayısıyla daha çıkıntılı bir şekil almıştı.

Bu onu çok mutlu etti, küçüğünün nasıl yavaş yavaş büyüdüğüne tanık olmak son derece özel bir şeydi. Ancak, her ikisi de onun için çok rahatsız edici görünen, yalnızca yan ya da sırt üstü yatabileceği bir noktaya geldiği için Wooyoung, bir öfke nöbetinin ortasında küçük bir çocuk gibi ayaklarını tekmelemeden önce tekrar kıpırdandı, battaniyelerin yerinde olmadığını ya da yuvasının yeni yıkıldığını zerre kadar umursamadı. Sıkıntıyla içini çekip tekrar oturmadan önce saf kötü mizahla birkaç inilti çıkardı.

epiphanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin