7

280 19 9
                                    

Kader kendini gizemli şekillerde sunar.

O öğleden sonra Hongjoong adlı beta ile konuştuğunda vardığı sonuç buydu

ve o zamandan beri kafasında tekrar eden bir düşünce vardı.

O dondurmacıda konuştuklarından sonra tekrar tekrar düşünmemesi kaçınılmazdı. Oğlan çok nazikti ve ona yardım edeceğine dair güvence verirken onu cesaretlendirmekle kalmamış, aynı zamanda San'dan da bahsetmişti.

İkisi arasındaki karşılaşma gerçekleştiğinden, kurdu umutsuzca alfasi hakkında daha fazla şey öğrenmek istedi. Onun kişiliğinin nasıl olduğunu bilmek istiyordu, kısa karşılaşmalarında ne kadar az şey gördüğünü değil, ötesini de görmek istiyordu. Niteliklerini, sevdiklerini, sevmediklerini, ona neyin mutluluk getirdiğini bilmek istiyordu. Hayatını, bir ailesi olup olmadığını, dans dersleri vermek dışında başka bir şey yapıp yapmadığını öğrenmek istedi. Alfa ile ilgili her şey onu ilgilendiriyordu.

Wooyoung her ayrıntıyı bilmek istedi ama San'ın yakınlaşmasına izin vermemesi onu engelledi.

Onu çok merak ediyordu ve Hongjoong ona bu bilgiyi vermekte sorun yaşamamıştı, tam tersine, kendisini istediğini sorması için cesaretlendirirken buldu.

Bu şekilde San hakkında daha fazla şey öğrenebildi, her ikisinin de 23 yaşında olması (alfanın birkaç ay daha yaşlı olmasına rağmen) ya da onun dans etmeyi en az kendisi kadar sevdiği gibi basit şeyler.

Ancak, ikisinin çok farklı olduğunu anlamasını sağlayan başka bilgiler de öğrendi. Görünüşe göre San sessizliği seven sessiz bir insandı, Wooyoung sessiz kalmakta zorlanıyordu. Alfa biraz mesafeli ve genellikle sevecen değildi, omega ise duygularına karşı çok açık ve son derece sevecendi. San özgür bir insandı, birisine bağlanmakla pek ilgilenmiyordu ve çocuk sahibi olmakla çok daha az ilgilenirken, Wooyoung tüm hayatı boyunca alfasıyla bir aile kurmak istemişti.

Betayı dinlerken moralini bozan çok fazla farklılık, sonsuz şey vardı ama onu en çok etkileyen konu şüphesiz çocuklardı.

Kendisini her zaman çiçeklerle dolu güzel bir evde, onu kendisi kadar sevecek olan alfası ve bu aşk sonucunda çevresinde birkaç yavruyla mutlu bir şekilde yaşayacağını hayal ederdi. Yıllar boyunca, özlemleri hakkında çok fazla eleştiri ve olumsuz geri bildirim aldı. Çoğu, çağdaş omegaların çok farklı bir zihniyeti olduğu için hayalini çok basit, hatta klişe olarak reddetti. Birçoğu çocuk bile istemiyordu, ama ona her zaman harika bir fikir gibi gelmişti.

Ama belki de çok fazla rüya görmüştü.

Bir noktada San'ın kendisini kabul etmesini sağlayabilirse, belki de bu fikri unutmalıydı. Eğer alfa gerçekten Yavru sahibi olmak istemiyorsa, bu rüyadan kurtulmak onu ne kadar incitse de kararına saygı duyacaktı.

Çünkü Wooyoung'un onu mutlu etmek için her şeyi yapardı.

Ancak San'ın yeniden düşündüğü ve sonunda kabul ettiği bir fantezi denizine dalmış olsa da, bu kadar farklı olmalarının onu oldukça üzdüğünü inkar edemezdi. Anlaşamayacaklarından falan korktu.

Ama Ay bilgeydi ve onları bir nedenle bir araya getirmişti. Ona güvenmek zorundaydı.

Wooyoung, telefonundaki alarm kulaklarını sersemletirken kendini
düşüncelerini geride bırakırken buldu. Parmağını ekranda kaydırdı ve gözleri fırın eldivenini ararken ses kesildi.
Çabucak giydi ve fırından bir tepsi kurabiye alıp mutfak adasına koydu. Tarçın aroması hamur pişmeye başladığından beri tüm evi ele geçirmişti, ancak fırını açmak gibi basit bir hareket, bu kokunun yeni bir dalgasını beraberinde getirmişti.

epiphanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin