Her şey yıkıcıydı.San'ın evine girdikten sonra vardığı sonuç buydu.
Birkaç dakika girişte durdu, bakışları önünde sunulan odanın uzak bir noktasında kayboldu. Havada neredeyse hiç koku yoktu, koridordan gizlice içeri sızan o ortam parfümünün yalnızca hafif tonu vardı.
Eve her döndüğünde karşılaşmaya alıştığı o leziz yemeğin ürünü olan baharat kokuları, onu bir anda rahatlatmayı başaran tatlı yasemin kokusuyla karışmıyordu.
Byeol bile onu her zamanki gibi coşkuyla karşılamadı, bu kez kendisini tiz miyavlamalar olmadan yavaşça bacaklarının üzerinde koşmakla sınırladı. Kediler, köpekler kadar etkileyici olmayabilir veya insanlarla aynı derin ilişkiyi paylaşmıyor olabilir, ancak kesinlikle insanlara bağlanma yeteneğine sahiplerdi.
Ve o anlarda evcil hayvanının Wooyoung'u özlediğini şüphesiz doğruladı.
"Yine bu kadar uzun süre yalnız kalmak zorunda kaldığın için üzgünüm, Byeol," diye mırıldandı San kediye doğru eğildikten sonra, eli hemen o yumuşak kahverengi kürkün üzerinde hareket etti.
Byeol, derin mavi gözleriyle ona baktı, sonra gözlerini kapattı ve başını insan eline doğru hareket ettirdi, o evde yeniden bir varlığın olmasından ve ona o çok sevdiği okşamaları vermelerinden çok mutluydu. Zamanını etrafta dolaşarak, durmadan miyavlayarak, geçmiş günlerde yanında olan o sıcak varlığı sürekli arayarak geçirmişti.
Kedi zihni, kokusunun işaret ettiğine göre yakında bir yavrusu olacak bu hoş kokulu insanın nereye gittiğini anlayamıyordu. Ona her zaman narin okşamalar yapıyor ve bütün gün onunla uyumasına, hatta sıcaklığını paylaşabilmesi için onun üzerinde olmasına izin veriyordu.
Ve şimdi neden artık orada olmadığını anlayamıyordu.
Alfa, odasına doğru gitmek için iç çekerek ayağa kalktı, Odasının kapısını açtığında, onu her zaman küçük, tatlı bir gülümsemeyle karşılayan ve çok geçmeden ona her şeyin nasıl gittiğini soran, yatağın üzerinde duran herhangi birini görememenin hala tuhaf hissettiğini itiraf etmek zorundaydı.
Ama şimdi boştu.
Tıpkı oda gibi, genel olarak dairenin tamamı gibi, Soğuk, yalnız, boş. Uzun zamandır evi olarak adlandırdığı ve her zaman kendini çok rahat hissettiği yer burası olmak gibi bir histi ama Wooyoung'un ziyaretinden bu yana bir daha asla eskisi gibi olmadı.
Burası pek eve benzemiyordu. Sanki böyle düşünülmesi için küçük bir parça eksikmiş gibi çok tuhaf geldi.
Ay aşkına, Omega'nın bu yerin temel bir parçası haline gelmesi ve ayrıca onu dairesine götürdüğünden beri takip etmekten keyif aldığı keyifli rutinin bir parçası haline gelmesi yalnızca birkaç gün almıştı.
Belki onu özleyen tek kişi Byeol değildi.
San başını sallamadan önce uzun bir iç çekti. Gri paltosunu çıkarıp soyunma odasına koydu ve altına giydiği hırkanın düğmelerini çözerken adımları onu tekrar oturma odasına götürdü. Aklında, kısa süre önce yenilemediği alışveriş malzemelerini gözden geçirmeye ve böylece öğle yemeği için hazırlanmak için iyi bir seçenek bulmaya odaklandı.
Wooyoung'un ona hazırlamayı öğrettiği marine edilmiş eti ararken kızartma tavasını zaten sıcak sobanın üzerine koymuştu ki telefonundan kısa bir ses ona bir mesaj aldığını bildirdi.
Ve cihazı almadan çok önce onun kim olduğunu biliyordu.
"İyi günler Bay Montaña. Mütevazi evimi ziyaret ettiğinizde yanınızda lezzetli bir çikolatalı dondurma getirmenizi rica etmek için sizinle iletişime geçiyorum. İlk doğacak oğlunuz bunu talep ediyor ve bunu yerine getirmek sizin görevinizdir,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
epiphany
Fanfiction"Ruh eşleri ne olursa olsun tanışmak ve birlikte olmak için doğmuşlardır." "Şu andan itibaren seni eşim olarak tanımıyorum, omegam olarak reddediyorum ve bizi birleştirecek her türlü bağı reddediyorum." Sesi, merhamet belirtisi olmadan sert çıkıyord...