31

190 17 3
                                    

Wooyoung alfanın sesini duyar duymaz gözlerini büyüttü.

Uykudan fırladığında insanın zihnini kaplayan kafa karışıklığından kendini arındırması zor olmadı. Ufak bir uykuydu bu, uykusunun ilk iki evresini atlatmayı başaramamıştı ama yine de yolda yolculuk ederken göz kapaklarında ona saldıran ağırlığı atmasına yardım etmişti..

Esnemeden önce birkaç kez gözlerini kırpıştırdı ve kısa süre sonra

koltuğunda kıpırdanırken gözlerini biraz ovuşturdu. Battaniye gibi üzerini örten siyah ceketi o anda fark etti ve yaydığı tarçın kokusuna bakılırsa San'a aitti.

Görünüşe göre alfa, uyurken üşümesin diye onu örtmüştü.

Wooyoung buna çok fazla önem vermemeye karar verdi ve bakışlarını, görünüşte sakin bir şekilde sürmeye devam eden yanındaki adama odakladı. İşte o zaman, sayısız bina ve her yerden gelen ışıklar sayesinde, çoktan şehri gezdiklerini fark etti.

Pencereden dışarı bakarken elleri şimdi kucağında duran cekete dolanmıştı.

Ne dedin? diye sordu omega usulca, sesi hâlâ o kadar uykuluydu ki, motorun hafif sesiyle metropolün karakteristik koşuşturması arasında zar zor duyulabiliyordu.

"Neredeyse geldik dedim."

San, artık ıssız yolda olmadıklarından ve tamamen çevresine odaklanması gerektiğinden, bakışlarını sokağa çevirmeden önce kısa bir süre ona bakmak için dönmüştü. Bunu söyledikten kısa bir süre sonra direksiyonu sağa çevirdi ve çok geçmeden araba o yöne doğru hareket etmeye başladı.

Wooyoung bir an nefesini tuttu, aniden kendisine acımasızca saldıran tuhaf durumun neden olduğu huzursuzluk ve gerginlikle yüzleşti. San'la birkaç gün kalmak zorunda kalma gerçeğini hala biraz garip ve hatta etkileyici bulduğunu kabul etmesi gerekiyordu.

Bir insanın evi, duvarlardaki boyanın renginden, eşya ve eşyalar arasındaki düzene kadar pek çok şeyi yansıtabilecek kapasitedeydi. Her küçük ayrıntı, bir kişi hakkında hem kişiliği hem de zevkleri hakkında çok şey söyleyebilir. Biriyle tanışmanın neredeyse farklı bir yoluydu.

Ayrıca birinin başka birini evine alması, iki kişi arasında var olan güveni yansıtan çok önemli bir gerçektir ve bu nedenle hafife alınmamalıdır. Orası bir kişinin bölgesiydi ve oraya girmek için herhangi birinin izin alması mümkün değildi.

Geçmişte birkaç kez alfanın evini görme şansını ve belki bir gün herhangi bir çift gibi birlikte yaşayabilmeyi hayal etmişti Bunu hatırladığında biraz üzülmemesi kaçınılmazdı ama merak yine de oradaydı.

Tam olarak daha önceki düşüncelerinden değil, yavrusunun büyük olasılıkla orada yaşadığı gerçeğinden dolayı. Son haftalarda gösterdiği büyük ilgi ve bebeğe duyduğu derin takdir, San'ın o gittikten sonra oğlunun tam velayetini elinde tutacağını düşünmesine neden oldu.

İlk başta, belki de yavrusuna bakacak kişilerin arkadaşları olacağını düşünmüştü, ancak mevcut koşullar ve alfa hakkında gördüğü her şey göz önüne alındığında, onu yetiştirecek kişinin kendisi olacağından neredeyse emindi. Ve bu nedenle San'ın yaşadığı yeri ziyaret etmeyi çok merak ediyordu.

Yavrusunun büyüyeceği yeri bilmenin onun hakkı olduğunu düşündü.

Wooyoung, San'ın arabayı yönlendirdiği binanın cephesine bakmak için pencereye doğru biraz eğildi. Dairenin adını çıkaramadı, sadece araba aniden düşmeden önce ön kapının üzerinde bir çift gümüş harf görebildi.

Gece saatlerinden dolayı zaten var olan karanlık, yer altı otoparkına girdiklerinde derinleşti, ancak kısa süre sonra kör edici beyaz ışıklar göründü. Ve bu, aşağı inen arabanın ani hareketiyle birlikte, onun sadece biraz başının dönmesine, hatta gözlerini kapatmaya ve vücudunu koltuğa dayamaya zorlamasına neden oldu.

epiphanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin