10

318 23 19
                                    


Alfa, sıcağında kendisine eşlik etme teklifini kabul ettiğini gördüğünde, hiçbir duygu onu işgal etmedi. Ne mutluluk, ne huzur, daha az umut.

Derin bir nefes alırken yanıt olarak sadece hafifçe başını salladı ve hepsi bu kadar. Hiçbir yanılsaması yoktu ve her şeyin daha iyi olacağına inanmasına da izin vermiyordu çünkü kendisinin bir parçası, derinlerde hiçbir şeyin değişmeyeceğini biliyordu.

Sadece kaçınılmaz olanı geciktirirdi.

Her halükarda, en azından kaderiyle birlikte olmak için elinden gelen her şeyi kullandığı için gönül rahatlığıyla o dünyadan gidecekti. Eğer işler böyle gidecekse, bu onun suçu olmayacaktı. Sonunda sınırına ulaşana kadar San tarafından kabul edilmek için elinden geleni yaptığını bilmenin rahatlığını yaşadı.

Kızışmasını onunla harcamak, San'ın eylemlerini yeniden gözden geçirmesi ve tövbe etmesi için bir strateji daha, son bir şanstı. Ancak sonuç ne olursa olsun, omega ne gelirse gelsin sorgusuz sualsiz kabul edecekti. Ne de olsa, gece gündüz ona musallat olan ruhundaki o dayanılmaz acıdan başka bir şey hissetmiyordu artık.

Belki de bunun pek farkında değildi, ama San'ın reddedişiyle, ondan her şeyi almıştı. Kişiliğini, hayallerini, umutlarını, yaşama arzusunu karakterize eden tüm özü alıp götürdü. Alfa, onu bir zamanlar yaşayan basit, eski bir oyuncak bebeğe dönüştürene kadar, kurdunun duygularının yanı sıra duygularını da acımasızca çiğnemişti.

Wooyoung, kabul edip etmediğini umursamadığı bir noktaya ulaşmıştı. Ne olursa olsun her şeyin bitmesini istiyordu.

Son kartını oynayacaktı ama artık sonucu umursamıyordu.

San, ateşi başladığında onunla iletişime geçebilmesi için ona telefon numarasını vermişti, ancak tabii ki önce kendisini fikrini değiştirmeye adadı çünkü bu iyi bir fikir gibi görünmüyordu. Ancak, Wooyoung ilk kez onu görmezden geldi ve o kadar gereksiz kelime dizisini duymak istemediği için hemen ayrıldı.

Alfa durumla yüzleşmeyecekse, o zaman yapacaktı. Tüm bunlara gerçekten bir son vermenin ve San'ın bir karar vermesinin zamanı gelmişti.

Sonsuza dek kaderini işaretleyecek biri.

Televizyondan gelen yumuşak melodiler, mutfaktan gelen sesi zor bastırdı, tencerelerde köpüren su ve kapların birbirine çarpmasıyla boğuldu.

Genelde müzik dinlerken yemek yapmaktan gerçekten zevk aldığı için sesi maksimuma çıkarırdı, ancak bu sefer buna fazla dikkat etmedi. Düşünceleri onu çevresinden soyutlamış, tarifin adımlarını bir otomat gibi hiç düşünmeden yerine getirmişti.

Alfa ile görüşmesinin üzerinden dört gün geçmişti ve dikkatli hesaplarına ve takvimde işaretlenen tarihlere göre ateşi tam o gün başlayacaktı. Veya en geç ertesi gün. Wooyoung, konu söz konusu olduğunda her zaman çok düzenliydi, asla 24 saatten fazla erken veya geç kalmamıştı.

Çoğu omega farklı türde baskılayıcılar kullandığı için bu avantaja sahip değildi. Bazıları semptomları biraz hafifletmeye ve daha katlanılabilir hale getirmeye özen gösterirken, bazıları sadece doğum kontrol yöntemi olarak hizmet ediyor ve hatta normal yaşamlarına devam edebilmek için ısıyı tamamen ortadan kaldıranlar bile vardı. Bununla birlikte, vücudunda böyle doğal bir süreçten ilaçlarla kaçınmaya çalışmanın çeşitli sonuçları oldu, tekrarlayan kullanımları, düzensiz ısı ve hatta kısırlık dahil olmak üzere çeşitli rahatsızlıklarla sonuçlanacak ciddi hormonal dengesizlikleri tetikleyebiliyordu.

Wooyoung bu şeyleri her zaman vücudundan uzak tutmuştu, o ilaçlar yüzünden haftalarca binlerce rahatsızlığa katlanmaktansa kendini odasına kilitleyip acıya sadece üç gün dayanmayı tercih etti. Kullanmaya cesaret edebildiği tek şey inhibitörler, kokusunu saklamaktan sorumlu olan suni kokulardı çünkü sıcaklığının daha önceki günlerde oldukça yoğunlaşmıştı ama bunlar baskılayıcılar gibi zararlı ürünler değildi.

epiphanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin