12

284 20 7
                                    

İşe yaramıyordu.

Bu hareketi başlattıktan birkaç dakika sonra anladı. Diğer kişi rahatsızlığının pek farkında görünmüyordu çünkü onun aksine bundan gerçekten zevk alıyordu.

Hatta daha fazlasını elde etmek için dünyadaki tüm istekliliğe sahip gibi görünüyordu, o aç öpücüğün yoğunluğunu artırmaya çalıştığında, aynı zamanda bir elinin alanı geçmeye cesaret ettiğinde tahmin etmesi kolaydı. Bununla birlikte, San bununla devam edemediğini hissettiği için mesele daha fazla ilerlemedi ve kısa süre sonra beta ile bir şekilde aniden ayrıldı.(inşallah çükün düşer)

Konsantre olamadığı için buna devam etmenin bir anlamı yoktu, kafasında koyu renk saçlı bir omeganın görüntüsü varken zihnini boşaltması ve kendini bırakması imkansızdı. Wooyoung'un parlak gülümsemesi, böyle bir durum ortaya çıktığında her zaman düşüncelerini işgal ettiği görülüyordu.

Ve ayrıca günün geri kalanında.

San, gömleğinin koluyla dudaklarını silme dürtüsü hissetti, çünkü nedense kendini kirli hissetti, sanki günahların en kötüsünü yapmak üzereymiş gibi. Ancak genç kadını ya da buna benzer bir şeyi gücendirmek istemiyordu, bu yüzden kendini bu hareketi bastırırken buldu. Kafasının tamamen karışık olması onun suçu değildi.

Başka bir zaman olsa, gidişinin üzerinden dört yıl geçtiği için bu durumu büyükannesinin anısına saygısızlık olarak algılayabilirdi, ama aslında kendini oldukça çaresiz bulmuştu. Kendini o kadar kötü hissediyordu ki, birkaç dakikalığına bile olsa dikkatini dağıtacak her şeyi alır ve böylece bir anlık huzur bulurdu.

Böylece San, Hongjoong ile sık sık gittiği barlardan birine girdi. O tarih geldiğinde, arkadaşının ona eşlik ettiği görüldü ve ikisi de sadece alkolün verebileceği o uyuşukluk tarafından sürüklendiler. Ancak, bu sefer farklıydı çünkü beta, Wooyoung ile olan her şey için ona hala kızgındı.

Yalnız gitmekten başka çaresi yoktu.

Bir noktada, o kız barda ona yaklaşmıştı, burada kafası olan kaosa kendini kaptırırken birkaç içki içerken bulmuştu. Betanın kullandığı bariz flört göz önüne alındığında, San, birlikte oynamanın ve böylece biraz dikkatini dağıtmanın iyi olacağını düşündü, ancak bu işe yaramadı.

San, tahta yüzeyde birkaç banknot bıraktı ve kıza hızlı bir özür diledikten sonra aceleyle ayrıldı, ona tepki vermesi için yeterli zaman vermedi.

İşyerinin dışına adımını atar atmaz, üzerinde çok kalın giysiler olmadığı için aşırı soğuk bir ortamın acımasızca vücuduna saldırdığı görüldü. Sonbahar her zamankinden daha yakındı ve hava durumu Yongin halkına bir anlığına bunu hatırlatıp duruyordu.

Alfa doğruca arabasını bıraktığı yere gitti ve sanki bu şekilde içindeki duygu karmaşasından kurtulabilirmiş gibi uzaklaşmak için tereddüt etmedi. Kafasındaki tüm bu kaos için büyükannesinin ölüm yıl dönümünü suçlamak istedi, ancak bunun da belli bir omegadan kaynaklandığını biliyordu.

Wooyoung, düşüncelerini bir saniyeliğine bile işgal etmeyi bırakmadı, kendisini her zaman onu hatırladığını ve onunla en küçük ayrıntıyı ilişkilendirdiğini gördü. Karşılaştığı çiçeklerde, akademinin koridorlarında hep onu anımsadı.

Onun çekici yasemin kokusunu ve Wooyoung'un birkaç kez yanağını okşadığı ve öptüğü yumuşaklığı hatırladı. Omega ile ilgili en küçük ayrıntıyı her an zihninde canlandırıyor ve kabul etmek istemese de onun nasıl olduğunu öğrenmeyi çok istiyordu. Onu son görüşünden bu yana birkaç hafta geçmişti, akademinin koridorlarında zar zor bir bakış alışverişi olmuştu ve o zamandan beri figürü ona işkence etmeyi bırakmamıştı. Kurdu hâlâ içler acısı bir durumdaydı, saklanıp omega için ağlıyordu, bu da San'ın kendini iki kat daha berbat hissetmesine neden oldu.

epiphanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin